FTM Forum

Full Version: Odds/Gambling
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zelfde uitslag als Almagro - Gasquet.
hoe is de bankroll? zie alleen maar nederlagen voorbij komen..
57.18 euro, maar wel nog 1 openstaande bet (5 euro op Haase).
Bertens verliest twee games
Het gaat dus gewoon dramatisch. Blijkbaar kunnen we zelfs met al deze kennis aan boord niet fatsoenlijk betten.
(09-04-2013, 08:56 PM)Scholten! Wrote: [ -> ]Het gaat dus gewoon dramatisch. Blijkbaar kunnen we zelfs met al deze kennis aan boord niet fatsoenlijk betten.

Ik zie ook wedstrijden voorbij komen...dat is gewoon puur gokken. Dan zal ik als reactie krijgen een gebrek aan kennis maar juist de bekendere potjes zijn easy te voorspellen. Dan maar wat minder hoge quote.
We hebben toch Carreno wel gedaan na alle eerdere berichten?

Zo niet, zet dan iig maar vast in tegen Anderson, ongeacht de quote.
ha ha, die Ad wordt met de dag gekker.

Plaats jij nu jouw bets voor morgen!
Laten we dan afspreken dat we nu ook voor quotes van 1.50 en lager gaan.
Het is idd een valkuil om alleen voor boven de 2 te gaan. Een goede quote is een goede quote.
- Monfils voor 3.45 tegen Almagro : Roffaboy

- Kamke voor 2.40 tegen Robredo : Roffaboy
(09-04-2013, 09:58 PM)kooltje Wrote: [ -> ]
(09-04-2013, 08:56 PM)Scholten! Wrote: [ -> ]Het gaat dus gewoon dramatisch. Blijkbaar kunnen we zelfs met al deze kennis aan boord niet fatsoenlijk betten.

Ik zie ook wedstrijden voorbij komen...dat is gewoon puur gokken. Dan zal ik als reactie krijgen een gebrek aan kennis maar juist de bekendere potjes zijn easy te voorspellen. Dan maar wat minder hoge quote.

Eens, we moeten wat voorzichtiger zijn.
- Monfils voor 3.80 tegen Almagro : Roffaboy

- Kamke voor 2.50 tegen Robredo : Roffaboy, Atlanta

- Johnson/Sock voor 2.55 tegen Gonzalez/Lipsky: Atlanta
Waarom niet gewoon quotes van 1.50? Die win je vrij zeker. Nu spelen we altijd de underdog.
Ik vond er vandaag geen aantrekkelijke quotes van rond de 1.50 bijzitten.
(10-04-2013, 11:33 AM)centre court Wrote: [ -> ]Waarom niet gewoon quotes van 1.50? Die win je vrij zeker. Nu spelen we altijd de underdog.

Laat maar zien wat jij ingedachten had cc
Morgen Carreno-Busta tegen Anderson, ideaal voor Ad Wim. Big Grin
Ik zou zeker Smyczek voor 4.33 tegen Monaco niet vergeten....Cool
wat een held die haase hahaha
eindelijk valt er weer is wat goed.
zijn er nog meer bets voor vandaag?
(10-04-2013, 01:19 PM)Kraai Wrote: [ -> ]Ik zou zeker Smyczek voor 4.33 tegen Monaco niet vergeten....Cool
Weet niet wat de quote van Bedene is, maar die gaat vlammen tegen Paire.
ongeveer 50-50
quote was 2.70 toen ie op 1-1 werd gebroken. heb er op ingezet, ook al weet ik niet waar je op baseert dat bedene gaat vlammen.
Omdat-ie de eerste ronde knap won van Gicquel, het een gravelspeler is en vorig jaar al goede resultaten op gravel had. Ook omdat Paire nog niet had gespeeld. Kwam bijna uit.
Smyczek def Monaco: Haggie
Schrijf mij maar op voor Carreno, Smyczek en Monfils.
Quote voor Carreno is met 2,75 te laag denk ik. Smyczek zie ik ook wel zitten, ik denk niet dat het lek boven is bij Monaco. Wedstrijd is pas morgen. De 3,8 voor Monfils is ook te laag, zeker omdat hij elders voor 4,6 staat.

Dus voor mij alleen Smyczek, morgen.
Vinci tegen Bertens voor 1,55: Buurs

De Schepper tegen Haase voor 2,95: Buurs

Volandri tegen Klizan voor 2,30: Buurs

Cadantu tegen Begu voor 2,05: Buurs

Peer tegen Craybas voor 1,53: Buurs

Combi Vinci/Peer voor 2,37: Buurs

Vesely tegen Lajovic voor 2,05: Buurs

Alund tegen Ginepri voor 1,72: Buurs
Ik vind quote voor Carreno prima, wmb ligt het dichtbij 50-50. Monfils is wel een leuke gok voor die quote, met Almagro die wellicht wat roestig is.
Vinci tegen Bertens voor 1,55: Buurs

De Schepper tegen Haase voor 2,95: Buurs

Volandri tegen Klizan voor 2,30: Buurs, cc

Cadantu tegen Begu voor 2,05: Buurs

Peer tegen Craybas voor 1,53: Buurs

Combi Vinci/Peer voor 2,37: Buurs

Vesely tegen Lajovic voor 2,05: Buurs

Alund tegen Ginepri voor 1,72: Buurs, cc