FTM Forum

Full Version: NBA play offs 2013 spel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Wat een afstraffing en wat is er met James aan de hand?

Neal was gruwelijk
James heeft weer last van faalangsten Confused
Miami zal nu wel weer terugslaan, toch?

MIA +9
Wat een rare serie is dit zeg. Dan wint de ene met bijna 30 punten verschil en 2 dagen er na wint de andere partij met 16 punten verschil

Mist 264
Daan 254
Kooltje 251
Stille 238
Jansoe 238
Atlanta 221
Wedstrijd 5 is pas zondag op maandagnacht 02:00 hrs. Hij mag voorspeld worden
MIAMIII Eusa_clap
MIAMI +12
SAS +7
SAS +5
SAS +5
Hmm lastig, ik ga nu maar vol voor Miami (doorknallen naar mijn voorspelde 4-2?)

Miami +5
Stand na game 5

Kooltje 265
Mist 264
Daan 254
Stille 252
Jansoe 238
Atlanta 235

Spannend!!! Morgen is al wedstrijd 6 in Miami : Nacht van di/wo game 6, nacht van do/vrij game (7 (als die nodig is)

Tijd om wedstrijd 6 te voorspellen? Gaat Miami de stand gelijk trekken of gaat San Antonio de stridj beslissen???
Miami + 3
Stille SAS +4
Mia +8
MIA +12
SAS +8
Mia +9
Wat een bizar en onvoorspelbare serie met voor het eerst een uitmuntende Manu

Green andermaal top

Die 3-punters van allen zijn ook om te smullen

James stelt andermaal teleur
Ik ben geen enorme basketbalfan maar hoe die gast van de Heat met 5 sec te gaan die driepunter erin gooit (missen=titel naar de Spurs) is toch wel mooi. Die rookie van de Spurs zal nog wel even terug denken aan zijn één van twee gemiste vrije worp even daarvoor.
Wat een ellende zeg! Ik had dit spel gewonnen als die gast gewoon die vrije worp erin schiet. Maar wat een turnovers ook zeg. Knap dat 3 grote mannen als James, Bosh (blockshot en belangrijke aanvallende rebound) + Allen (dé driepunter) op het moment surpreme er toch stonden. Deze klap komt SAS niet meer te boven
Mooie voorsprong inmiddels maar bij winst Miami eindig ik nog als 4de of 5de.
Kooltje 285
Mist 278
Daan 254
Stille 254
Jansoe 252
Atlanta 245

Voorspel nu game 7.

Nog even voor het gemak de voorspellingen van de hele serie (punten 25 + 15 )
Stille SAS 4-2
Kooltje SAS 4-2
Jansoe SAS 4-3
Atlanta MIA 4-3
Daan MIA 4-2
Mist MIA 4-2

Ik zeg SAS + 6
MIA +8
Tsja, 4-3 SAS voorspeld, dus laatste wedstrijd moet SAS dus ook gewoon winnen.

SAS +6
(19-06-2013, 09:31 AM)Stille Wrote: [ -> ]Wat een ellende zeg! Ik had dit spel gewonnen als die gast gewoon die vrije worp erin schiet. Maar wat een turnovers ook zeg. Knap dat 3 grote mannen als James, Bosh (blockshot en belangrijke aanvallende rebound) + Allen (dé driepunter) op het moment surpreme er toch stonden. Deze klap komt SAS niet meer te boven

ha ha, lekker belangrijk!

Prachtig dat er een 7e wedstrijd komt.
En Ray Allen was al een held, maar dit was helemaal gruwelijk.
En dan weer kauwen op zijn kauwgom Eusa_clap

James aan het eind toch wel veel gemist, ondanks zijn tripple double.

Bosh die beslissend is met de rebound en het laatste block.

Chalmers ook top!
Mia +8
Gisteren was er een samenvatting op Sport 1 en toch maar even gekeken. Fantastische pot!
De samenvatting van 2 uur? Big Grin
Geweldige score van Allen idd, echt geniaal hoe hij daar nog het juiste gevoel en precisie houdt.

Deze voorspelling doet er niet zo veel meer toe voor het spel, gaat gewoon om wie kampioen wordt Smile

Miami +5
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8