FTM Forum

Full Version: Hamburg / Bogota
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Lijkt hier een uitstekende week te worden. Als alle resterende partijen door de hoogstgerankte speler worden gewonnen, pak ik goud, ondanks dat ik Federer niet heb.
(18-07-2013, 12:53 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Wat is Fognini weinig gekozen? Toploting, on fire en nog niet echt duur.
Die Fognini rijdt aardig mijn karretje voor deze week in de poep. Ik geef Ad gelijk dat het een logische keuze was, dom om hem niet te kiezen.
Klasse Pospisil en Falla !Eusa_clap
(19-07-2013, 10:16 PM)Mist Wrote: [ -> ]Lijkt hier een uitstekende week te worden. Als alle resterende partijen door de hoogstgerankte speler worden gewonnen, pak ik goud, ondanks dat ik Federer niet heb.
Twee partijen later zijn mijn kansen alweer verkeken. Tipsarevic Idontgetit
Die Fognini is de nieuwe Federer toch niet potverdorie?
Tombostelaar heeft een goed team. Nu nog 33e in de weekstand, maar met Federer, Almagro, Fognini, Falla en Anderson nog over zal hij wel gaan stijgen.
Komop Nico trouwens, het is nu wel een keer genoeg met Fognini.
Heerlijke pot tussen Nico en Fognini. Lekker tempo, goede rally's. Prachtig, modern graveltennis.
Jazeker ..lekker Fognini ! Weg met die AlmagroBig Grin
Delbonis ook aardig bezig tegen Roger
Klasse Federico, mustpick!
Hahahahaha...wat een "GOAT" Big Grin
Verliest gewoon van fucking Del Bonis !IdontgetitIdontgetit
Je zal toch geen Del Bonis in je team hebben.....
Dit begint lachwekkend te worden Idontgetit

Federer kan zelfs dit toernooi niet winnen, terwijl hij de enige top 10 speler is op papier.

In de laatste 2 toernooien verliest hij van een speler buiten de top 100 Hakkuh
Dit schreef ik op 10 mei 2012: "Goede speler trouwens, die Del Bonis. Kan wel eens de top 10 gaan halen in de toekomst. Hij heeft het hele slagenarsenaal. Goede forehand en service, degelijke backhand en ook veel gevoel aan het net...."

Toch nog iets wat ik misschien goed heb gezien Big Grin FTM-technisch weer een dramaweek.
Top 10 gaat ie niet halen maar top 50 moet lukken. Buiten gravel om kan ie volgens mij niet zoveel. Maar hij is en blijft een held van me, en van Hag.
Gvd wat een dure choke van Delbonis. 6-4 4-1 voor en vervolgens in de tb nog 3 championshippoints missen waarvan 2 op eigen service. Bij de 1e mist ie een easy volley. Kost me 400 punten tov de fognini managers.
Kut Bonis...had 500 punten op het racket met die easy volleyDoh
Dan moet Falla het maar doen maar dat betwijfel ik ten zeerste....Karlovic is niet te breaken deze weekUndecided
hoeft ook niet 7-6 6-7 7-6
(21-07-2013, 05:02 PM)centre court Wrote: [ -> ]Gvd wat een dure choke van Delbonis. 6-4 4-1 voor en vervolgens in de tb nog 3 championshippoints missen waarvan 2 op eigen service. Bij de 1e mist ie een easy volley. Kost me 400 punten tov de fognini managers.

Jij vergeet weer eens dat hij mp heeft overleefd in de kwart...
Dit is een nieuwe situatie, daar klaag ik over.
Bovendien zou het alleen maar gunstig zijn t.o.v. de Fognini-managers als Verdasco dat matchpoint gepakt had. Verdasco had nooit meer gewonnen van Federer en Federer verliest natuurlijk nooit een finale van Fognini.
(21-07-2013, 05:46 PM)Kraai Wrote: [ -> ]Kut Bonis...had 500 punten op het racket met die easy volleyDoh
Dan moet Falla het maar doen maar dat betwijfel ik ten zeerste....Karlovic is niet te breaken deze weekUndecided

Had 200 punten op het racket Wink
Pages: 1 2 3