FTM Forum

Full Version: US Open
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
(02-09-2013, 07:22 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Smyczek en Haas er ook uit, mooi. Nu kan het echt gaan beginnen.
Laten we maar beginnen met Gasquet d. Raonic.
Ik hoop het met je mee.
Echt beginnen doet het nog niet: Djoko, Federer, Nadal en Murray hebben eerst nog een inmaakpartij.
Nu kan het echt gaan beginnen? Ik ben al klaar Hakkuh (tyfusjaar)
(23-08-2013, 11:04 AM)buurs Wrote: [ -> ]Wordt een interessant toernooi met deze loting.

Ik zal weer weer de verkeerde topper(s) kiezen, zoals bij ieder GS.

En ik heb opnieuw de verkeerde keuze gemaakt tijdens een GS...

Heb lang getwijfeld tussen:

Del Potro

of

Gasquet
Hewitt
Querrey
Dat klopt, maar nu gaat het wel om de punten. Raonic-Gasquet is bijvoorbeeld meteen al interessant voor dikke punten.
Van mij mag Gasquet winnen, maar er gaat er sowieso 1 uit en 1 door de ik niet heb.
Haas, faler! Totaal onverwacht.
Allez Richard!
Federer faalt zodra zn tegenstander enig niveau heeft.
Hup, 2-0 in sets voor Robredo, wat een grap.

Raonic verkloot een sp op 5-4 en wordt teruggebroken, dat is dan weer jammer.
Komt goed OD....Milos pakt de set alsnogEusa_clap
Hahaha lekker ....onze zogenaamde "GOAT" gaat er gewoon in straight sets af tegen fuckin Robredo IdontgetitIdontgetit
H2H was geloof ik 10-0 voor Fed....cry cry
Benieuwd waar hij nu weer last van had.......
Milos drol...wat een domme speler is dat zeg !Doh
Blijft maar serveren en aanvallen op de backhand van Gasquet...blijkbaar nog niet tot Canada doorgedrongen dat dat de beste backhand van het hele circuit is...
En dan ook nog steeds maar weer proberen om om zijn eigen backhand heen te lopen bij de onmogelijkste ballen...BduhBduh
Allez Richard!!! Hakkuh Pak nu Ferrer ook nog maar even
Raonic maakt 12 punten meer, mist een mp en verliest van gasquet. Klote.

Federer zielig, again.
Hop, Federer en Raonic er ook nog uit!
Oh nu is het mooi dat Federer eruit ligt. Amper gekozen en verder ook niet relevant voor het verloop van het toernooi.
Amper gekozen? Door de koploper en nog twee mensen boven me. Tuurlijk is het mooi voor dit spel dat hij eruit ligt.
Federer Sad Hopelijk stopt ie gewoon aan t eind van het jaar, moet toch pijn doen dit
Die Federer Idontgetit

Hij was gewoon al te bang om tegen Rafa te moeten spelen Hakkuh


Raonic stond zelfs met 3*-2 voor in de 4e set Doh
nadal - Robredo wordt natuurlijk gewoon 6-2 6-3 6-2
Dat kun je wel toevertrouwen aan de koning!
7 games, ik denk dat dat nog ruim geschat is.

Raonic: Doh
Federer en Raonic eruit, alleen Murray nog over. FTM jaar nu definitief voorbij, helaas. Het is Nadal die me de das om doet dit jaar. US HC was altijd al een wat zwakkere periode over het algemeen voor mij, maar dit jaar was het echt drama. Wonden likken, top 10 nog proberen te halen en volgend jaar weer met frisse moed...

Wellicht medaille klassement FTM subleague nog een leuk doel.
Stond Hewitt nu 4-1 voor in set 4 en 5-2 in set 5? Of heb ik dat verkeerd gezien?

Set 4 6-4 Youzhny, en 6-5 voor de Rus in set 5
(03-09-2013, 10:43 PM)Jansoe Wrote: [ -> ]Stond Hewitt nu 4-1 voor in set 4 en 5-2 in set 5? Of heb ik dat verkeerd gezien?

Set 4 6-4 Youzhny, en 6-5 voor de Rus in set 5

Dat heb je goed gezien ja...wat een choker is Hewitt geworden zegDoh
Dat was tegen Potro al duidelijk maar nu helemaal:
set 4 4-1 voor en dan geen game meer pakken 4-6
set 5 5-2 voor en dan geen game meer pakken 5-7
Pfft wat deed granollers daar nog? Behalve lekker een beetje figureren
Gaat het toernooi nu echt beginnen? Met Potro, Berdych en Federer eruit is het toernooi beroofd van 3 interessante affiches en krijgen Nadal en Djokovic hun zoveelste walkover. De vooraf minst interessante QF Ferrer-Gasquet lijkt nu de meest interessante, al kan ik me niet voorstellen dat Ferrer in de problemen komt. Misschien wordt Murray-Wawrinka nog wel interessanter, want met Murray weet je het nooit en Wawrinka lijkt goed in vorm.
(04-09-2013, 08:57 AM)andre Wrote: [ -> ]Gaat het toernooi nu echt beginnen? Met Potro, Berdych en Federer eruit is het toernooi beroofd van 3 interessante affiches en krijgen Nadal en Djokovic hun zoveelste walkover. De vooraf minst interessante QF Ferrer-Gasquet lijkt nu de meest interessante, al kan ik me niet voorstellen dat Ferrer in de problemen komt. Misschien wordt Murray-Wawrinka nog wel interessanter, want met Murray weet je het nooit en Wawrinka lijkt goed in vorm.

Murray-Wawa word wel de meest spannende denk ik ja....ook voor mij mbt algemeen klassement FTM.
Richard gaat gewoon doorknallen naar de halve finale. NeinerWink
Misschien eens naar de forehand gaan van Gasquet???????BduhBduh

En zelf wat minder fouten maken kan ook helpen pffff.....volslagen kansloos.
Triest tennis
Pages: 1 2 3 4 5 6