FTM Forum

Full Version: Winston Salem
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
De db is open!
Lekker zo'n week tussendoor om stoom af te blazen.
de mensen die Isner hebben zullen wel balen dat hij niet speelt
Kom je nu mee. Had dat een kwartier eerder gezegd.
inderdaad...vond het al vreemd dat hij zo weinig was gekozen
Research! Stond al rond 20.00 uur op twitter. Berdych speelt ook niet
Ik wist het niet, maar Isner is toch ook geen slimme keus?

Hup Verdasco! Vind het echt een toernooi voor hem.
Het is de laatste jaren toch gebruikelijk dat dit soort afzeggingen gemeld worden wanneer het bekend is. Triest dat dit nu niet is gebeurd.
Ik wist het niet maar gelukkig wel de goede keuze gemaakt om hem niet te nemen al heb ik ernstig getwijfeld.
Maar zo belangrijk is het deze week ook weer niet.
(19-08-2013, 10:06 PM)andre Wrote: [ -> ]Kom je nu mee. Had dat een kwartier eerder gezegd.

jij hebt hem niet
In zo'n week moet je alleen maar rukkers nemen, dat is toch algemeen bekend lijkt me.
Isner voor die prijs is natuurlijk niet zo raar om die te nemen. Maar zijn afzegging leek me voor de hand liggen, al was die mij nog niet bekend tot nu toe.
Ben benieuwd wat die Paire nu weer heeft uitgehaald.

Paire en Blake staan na de wedstrijd nog zeker 2 minuten naar elkaar te wijzen.
Blake eruit is in ieder geval goed nieuws!
Wat een grap, Op tipex stond gisteren dat Blake had gewonnen. Ik helemaal blij.... blijkt ie verloren te hebben Angry
Bautista vernederd eerst klizan om een dag later vernederd te worden door berankis. Strange days.
En die Berankis is enkel gekozen door managers die 't wisten van Berdych...
Heeft Nieminen 5 MP gemist? Wat een clown is dat toch ook he
Ik zag in ieder geval dat ie 6-3 voor stond in de 3e set TB. 3 min later was 't 10-12. Lachwekkend. Kan voor Atlanta verschil zijn tussen 20 of 250 punten. De finale gaat ie denk ik sowieso halen.
heb je de info dat berdych niet speelt en dan kies je niet de favoriet in dat deel... Eusa_think

haase wordt intussen gered door de regen.

verdasco mist kans na kans
Grootste gevaar voor deze week, verdasco, gister een set en een break achter en vandaag een break in de 3e achter. Grr.
Idd en dan die Nieminen
Nou goed als Pico hem er maar uitpielt
Dat is de eerste tegenvaller van de week en meteen een redelijk belangrijke. Het zou zo lekker zijn om eens een keer een onderling duel met Buurs op een luizige manier te winnen.
Wat een ellendige dag. Monaco stond ook al 3-1 voor in de 3e set. Maar goed het is een poepweek. Volgende week weer de juiste keuzes maken Sleepy
(21-08-2013, 07:36 PM)mindlight Wrote: [ -> ]En die Berankis is enkel gekozen door managers die 't wisten van Berdych...

Ik wist het niet van berdych en heb Berankis ook Tongue
(21-08-2013, 11:30 PM)centre court Wrote: [ -> ]Grootste gevaar voor deze week, verdasco, gister een set en een break achter en vandaag een break in de 3e achter. Grr.

Hoeveel sps zal gael hebben gemist?
wat een choker die Dolgopolov Doh

4-0 in games voor en 3 sp in de tb, waarvan 1 op eigen service en toch de set verliezen FU
Het is al een prestatie dat hij hier stond, gezien zijn resultaten dit jaar.