FTM Forum

Full Version: HAMBURG
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Tussenstanden:
Kiefer-Melzer 6-2 3-6 5-2*
Simon-Rusedski 6-1 *0-0
simon 6-1 3-0!
simon wint makkelijk en zo ineens komt Gaudio op 't scorebord. Gaat weer niet geweldig met hem. 6-2 3-6 tegen Martin. Al heeft nr. 1 Woerdies Martin gekozen, hij moet wel winnen, gaudio is uiteraard vaker gekozen.
Volandri kan ook een troef van me worden. Hij wint de 1e set makkelijk van Pashanski. Schuetller-Dlouhy boeit niet veel. Laat de laatste maar winnen.
Martin-Gaudio *2-1 in de 3e set. 3 makkelijke breaks. :Big Grin

4 breaks nu. 2-2 dus. En Gaudio weer 15-30 op eigen service. :8:

volandri heeft de snelle zege bijna binnen en oook schuetler lijkt te gaan winnen nu.
Ik denk dat Simon best van Gaudio kan winnen, dus van mij mag Gaston zegevieren vandaag. Dan is woerdie iig ook een speler kwijt en is het Stepanek vs. Monaco.
centre court Wrote:simon wint makkelijk en zo ineens komt Gaudio op 't scorebord. Gaat weer niet geweldig met hem. 6-2 3-6 tegen Martin. Al heeft nr. 1 Woerdies Martin gekozen, hij moet wel winnen, gaudio is uiteraard vaker gekozen.
Volandri kan ook een troef van me worden. Hij wint de 1e set makkelijk van Pashanski. Schuetller-Dlouhy boeit niet veel. Laat de laatste maar winnen.

Onze troef samen met Arco en Kuiper.

Mijn troef deze week is toch echt Ferrer, als enige gekozen. [-o<
Haggie Wrote:
centre court Wrote:simon wint makkelijk en zo ineens komt Gaudio op 't scorebord. Gaat weer niet geweldig met hem. 6-2 3-6 tegen Martin. Al heeft nr. 1 Woerdies Martin gekozen, hij moet wel winnen, gaudio is uiteraard vaker gekozen.
Volandri kan ook een troef van me worden. Hij wint de 1e set makkelijk van Pashanski. Schuetller-Dlouhy boeit niet veel. Laat de laatste maar winnen.

Onze troef samen met Arco en Kuiper.

Mijn troef deze week is toch echt Ferrer, als enige gekozen. [-o<

Haggie, daar is de man van de stats eindelijk! :8:
Volandri gaat 't goed doen deze week denk ik. Ferrer kan er tegen JCF afliggen, maar ook 't toernooi winnen. mooie gok. wel een dure.
centre court Wrote:Martin-Gaudio *2-1 in de 3e set. 3 makkelijke breaks. :Big Grin

4 breaks nu. 2-2 dus. En Gaudio weer 15-30 op eigen service. :8:

volandri heeft de snelle zege bijna binnen en oook schuetler lijkt te gaan winnen nu.

*3-2 Martin! 5 breaks! :Big Grin En dat balletje staat echt goed hoor.
centre court Wrote:
centre court Wrote:Martin-Gaudio *2-1 in de 3e set. 3 makkelijke breaks. :Big Grin

4 breaks nu. 2-2 dus. En Gaudio weer 15-30 op eigen service. :8:

volandri heeft de snelle zege bijna binnen en oook schuetler lijkt te gaan winnen nu.

*3-2 Martin! 5 breaks! :Big Grin En dat balletje staat echt goed hoor.

Komt weer een break aan :razz:
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:simon wint makkelijk en zo ineens komt Gaudio op 't scorebord. Gaat weer niet geweldig met hem. 6-2 3-6 tegen Martin. Al heeft nr. 1 Woerdies Martin gekozen, hij moet wel winnen, gaudio is uiteraard vaker gekozen.
Volandri kan ook een troef van me worden. Hij wint de 1e set makkelijk van Pashanski. Schuetller-Dlouhy boeit niet veel. Laat de laatste maar winnen.

Onze troef samen met Arco en Kuiper.

Mijn troef deze week is toch echt Ferrer, als enige gekozen. [-o<

Haggie, daar is de man van de stats eindelijk! :8:
Volandri gaat 't goed doen deze week denk ik. Ferrer kan er tegen JCF afliggen, maar ook 't toernooi winnen. mooie gok. wel een dure.

Ferrer: 1700euro
Ferrero: 1550euro

Ferrero heeft mij vorige week ernstig teleurgesteld, mijn keuze was duidelijk...
Volandri gaat hopelijk schitteren idd, een finale tegen Ferrer zou mooi zijn :8:
Dit kan niet waar zijn. Of dit zijn allemaal breaks of de 2e set waren allemaal breaks. :eeeek:
Wel kutscoreboard, ik moet telkens zelf vernieuwen
15-30 opnieuw...
4-3* gaudio nu. Is Gaudio de eerste die zijn game houd deze set of is die eigenlijk een break? :roll:
Hij gaat nu op weg naar 5-3. GSM zou je zeggen, met een eigen service en een service van martin :wink:
6-4 Gaston in de 3e
Haas 4-1 achter tegen Soderling. Hoe kan dit?! Soderling verloor verdomme in straight van Kohlschreiber!
soderling serveert op 5-2 voor de 1e set. lekkere meevaller, al hebben alleen adje en buurs de duitser.
6-2 soderling. een zege van de zweed zou mijn troef Monaco kansen bieden.
centre court Wrote:6-2 soderling. een zege van de zweed zou mijn troef Monaco kansen bieden.

Precies! Reden genoeg om de Zweed aan te moedigen! Kom op Robin!
monaco is toch geen troef? door vele gekozen
Haas geeft 40-0 voorsprong weg :letitallout:
kooltje Wrote:monaco is toch geen troef? door vele gekozen

in de excellsheet alleen door tampie, bea, cc en haggie.
Voor mij is Monaco wel een troef, Woerdies en Buurs missen hem.
buurs Wrote:Haas geeft 40-0 voorsprong weg :letitallout:

haas geeft op. zat net te kijken op Sport 1. haas was totaal buiten adem na elk punt. soderling door dus.
centre court Wrote:
buurs Wrote:Haas geeft 40-0 voorsprong weg :letitallout:

haas geeft op. zat net te kijken op Sport 1. haas was totaal buiten adem na elk punt. soderling door dus.

Niet te geloven dit Icon_evil :letitallout:
haas wordt getrakteerd op een flink fluitconcert. kreeg ook flink alle hoeken te zien. totaal uitgeput was ie. en wat een lucky loser is soderling zeg. lag er in de qualies al uit en nu in de 2e ronde tegen monaco. vamos juan!
Ach, dit kan er ook nog allemaal wel bij.
Ad Wim Wrote:Ach, dit kan er ook nog allemaal wel bij.

Het zit jou ook niet mee zeg :roll:

Wel raar, dat het bijna iedere week alleen jou overkomt :8:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:nalbi, roger, rafael en almagro doen niet mee en jij heb nog een euro tekort? dan wordt het een week van de foute keuzes
Icon_question
en ad wat lees ik bij tennismanager 2006 forum...dit is echt mijn ergtste week met foute beslissingen. en gster wist jenog niet wat ik bedoelde...dit dus!!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33