FTM Forum

Full Version: Speed server
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
uniek Wrote:eerst maar ff 500 lego blokjes
en 500 pretsels gedaan kun je er vast aan wennen :wink:

Die lego's herken ik wel..... die pretzels.... ik hoop dat ze een beetje zelfstandig zijn, ik kan ze waarschijnlijk niet meer vinden in de meute...
ze zijn zeer zelfstandig zelfs een klein beetje opstandig
maar ik gooi mijn handen in het vuur voor ze, ze zullen vooraan in de verdedigings linie staan om de rest van de troepen met hun leven te beschermen .
da's mooi..... verder had ik in dorp 1 bij je barakken naar 20 gegooid... nu nog je hoofdgebouw naar 20 en GROTE barakken bouwen...
Box Brother Wrote:[Image: speed.jpg]

Hakkuh

amateur Wink

[Image: speed7.jpg]
Saartje Wrote:da's mooi..... verder had ik in dorp 1 bij je barakken naar 20 gegooid... nu nog je hoofdgebouw naar 20 en GROTE barakken bouwen...

helaas kunnen we geen grote barakken bouwen op speed, althands ik niet
Voor jouw is toch alles groot?
ja uiteindelijk wel ja

oh ja, mijn buurman danvman van padrone wil ook nog wel meehakken tegen bammbamm en hij gaat ook nog binnen zijn alliantie ronselen kan nog leuk worden
plopje Wrote:
Saartje Wrote:da's mooi..... verder had ik in dorp 1 bij je barakken naar 20 gegooid... nu nog je hoofdgebouw naar 20 en GROTE barakken bouwen...

helaas kunnen we geen grote barakken bouwen op speed, althands ik niet

true.... da's mooi kut...

PS. mijn graan staat weer in de plus.... wat doen we daaraan?? :8:
oh oh en er komt net weer een beetje graan jouwn kant op
het staat te verrotten in mijn schuur dus ik moest er vanaf


p.s. moet je een paar scouts hebben die 2 graan in het uur vreten?
Mijn silo wordt geupt.... [check]... en is net op tijd klaar !! :wink:

en... alles is welkom !!
plopje Wrote:ja uiteindelijk wel ja

oh ja, mijn buurman danvman van padrone wil ook nog wel meehakken tegen bammbamm en hij gaat ook nog binnen zijn alliantie ronselen kan nog leuk worden

zorgen jullie voor genoeg cata's? 200 of 300 ofzo moet genoeg zijn om flink te kunnen slopen
voorlopig even geen hout probleem meer Wink

Quote:Topic: 02 One viel Sneltrein aan
Verstuurd: bij 21.06.06 om 09:19:36


Aanvaller bolleb77 van het dorp 02 One

troepen 0 0 8099 0 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 47 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 87507 81138 0 80597


Verdediger De Snelle van het dorp Sneltrein

troepen 15 0 0 0 24 186 0 0 0 0
slachtoffers 15 0 0 0 24 185 0 0 0 0
is rooie geen recruiter meer??
nee, die was pissig dat ie van ons/mij (bolle was lam toen ik het er met hem over had dus die telt niet helemaal mee) geen mensen meer mocht kicken...

Quote:rooie 20.06.06
RE^8: geen onderwerp 11:01:16

nou ja waarom niet ik haal ze er in dan moet ik ze er ook uit kunnen gooien. maar als je het allemaal zo goed weet ga het dan maar alleen doen!

rooie
____________
bolleb77 schreef:

dat heb jij echt niet alleen gedaan hoor... en waarom zou jij uberhaupt zo nodig moeten kunnen kicken?
____________
rooie schreef:

ja hoe zou jij het vinde als je deze ally van plaats 100 naar 60 heb gebracht en dan twee weken later. nemen ze opeens al je rechten af. hoe zou jij je voelen vlink genaait toch of niet.

rooie
____________
bolleb77 schreef:

jij bent ook snel op je teentjes getrapt :S
____________
rooie schreef:

ga dan alles maar zelf doen

____________
bolleb77 schreef:

dat doe ik dan wel Smile
____________
rooie schreef:

ja maar dingen zoals deze kan ik dan niet meer oplossen of wel.

Rooie,

Wil je Richard weer verwijderen ? Was m'n farm en een zeer vervelend persoon die me al voor diverse, onprettige, zaken heeft uitgemaakt.

Hij is 'mijn projectje' zeg maar...

Alvast bedankt!

Fab
____________
bolleb77 schreef:

Mis je rechten dan?
Volgens mij heb je alle rechten die je nodig hebt als recruiter (=spelers aannemen)
____________
rooie schreef:

mag ik vragen waar opeens mijn rechten zijn gebleven ??

rooie

Quote: rooie 20.06.06
geen onderwerp 18:30:48

hey ik wil me rechten terug voor 1900 oke

Quote: rooie 20.06.06
geen onderwerp 22:57:02

oke dan treed ik hier bij af als recruiter.
je weet de redenen denk ik wel. ik wil wel in de ally blijven


rooie
Ha op naar de 10000 bijlen
absoluut..

We worden nu overigens ingehuurd door een mof (die ons eerst scoutte maar bang werd van de 8500 bijlen en 1000 ridders), om De Snelle te sweepen zodat hij em over kan nemen.

Opbrengsten zijn voor ons, verliezen worden vergoed en 10k hout en 30k graan (alsof dat boeit) worden door hem aan ons verzonden...
Val ik een buurman aan die zijn overige dorpen op uiterst grote afstand heeft, krijg ik bericht van Delta-A dat ik moet stoppen wat is het advies.
ik was weer ff afgezakt

131. JakkeraarMsg 1577 3 17741

82. JakkeraarMsg 1577 3 22618

dat is niet voldoende :letitallout:
[Image: 062220060653281fw.th.png]
advies is Hakkuh ara
Delta-A kan een dikke krijgen.. B ook trouwens.. Die Woei is iemand van ons aan het slopen, heb gisteren al een (korte) IGM gestuurd dat ie beter kan stoppen... doet ie niet, dus fake cata erop af.. eens kijken of ie dan begint te piepen
ik heb de nr. 11 aanval boos gemaakt Hakkuh

Zijn vrouw had gister een 600 dorpje overgenomen, 's nachts, dus ik heb 1 cata's aanval + 1 leider gestuurd .. dorpje overgenomen :lol:

Speed Wrote:conget 22.06.06
HOE DURF JE! 06:20:12
HOE DURF JE MIJN VROUW AAN TE VALLEN!! VOEL DE WRAAK VAN DE TOP 10 VAN AANVAL!!!
:lol:
Ik zie wel wat er gebeurt, ik ga een start maken met de sloop.

Volgende slachtoffer word nu gescout.
Groei ik nou zo snel of staat de rest een beetje stil??
We hebben keurig onze handjes boven het buro Ara.... :wink:
Box Brother Wrote:ik heb de nr. 11 aanval boos gemaakt Hakkuh

Zijn vrouw had gister een 600 dorpje overgenomen, 's nachts, dus ik heb 1 cata's aanval + 1 leider gestuurd .. dorpje overgenomen :lol:

Speed Wrote:conget 22.06.06
HOE DURF JE! 06:20:12
HOE DURF JE MIJN VROUW AAN TE VALLEN!! VOEL DE WRAAK VAN DE TOP 10 VAN AANVAL!!!

heeft hij een vrouw van 14? :eeeek:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://speed.travian.nl/spieler.php?uid=4564">http://speed.travian.nl/spieler.php?uid=4564</a><!-- m -->

wat is die Conget overigens een akelig triest persoon, voor zover je dat uit iemand's profiel op kan maken tenminste:

Quote:Beschrijving:

Rang: 211 ============================
DU
============================
Conget, hoofd van DU is een beginnende speler met veel tactieken en is een krachtig officier.

Mensen moeten buigen voor hem of anders worden ze geraid. Hoewel Hij aggressief speelt, kent hij ook wel vriendschap.

============================
Vrienden maken
============================
1. Donate 100k van elke resource aan Conget verspreid in alle steden van hem.
2. Daarna stuur je IGM dat je vriend wilt worden.
Conget zal zijn vrienden nooit aanvallen en zal hun zelfs helpen in geval van nood. (Als Conget die ene aankan en zijn clan niet sterk is.)

============================
Wapenstilstand
============================
Als je wapenstilstand wil en niet aangevallen wilt worden door Conget, kan je hem 50k van elk resource donaten. Hij zal je nooit meer aanvallen en je met rust te laten.
============================
Motto van 15/6/06
============================
Wat ben ik toch zo blij
germanen zijn zo vrij
Mijn clan rooft samen met mij
bij een ouderwetse kinderboederij

Jou dorp is lekker dichtbij
en je hebt al zoveel klei
nu zijn ze allemaal van mij
O wat ben ik blij, wat ben ik blij


============================
Vragen?
============================
Voor vragen kan je hem IGM sturen, of mail sturen: <!-- e --><a href="mailto:Conget@gmail.com">Conget@gmail.com</a><!-- e -->

wel jammer trouwens dat ie zo ver weg zit..
Wat zijn zijn coordinaten, ik zit ook vrij ver weg.
Er is gescout .. zagen 4000 preato's en 2000 speren staan .. heb geen aanval gezien .. maar hij zal wel op school zitten :p
oeps dat is iets te groot voor mijn huidige aanvalsmacht. Ik streef momenteel naar 1000 germaanse ridders.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36