FTM Forum

Full Version: TMS Rome 2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Haha, lekker Youzhny. Maak die partij maar langer.
Best een belangrijke TB, gok ik...

Ja joh, van 3-0 naar 3-3. 2 mbs weg.
Hop! Geef maar op, stier.
Klasse Youzhny. Geef maar op Rafa.

Erg belangrijke tb bij dimi-berdych. Laatste al tevergeefs voor de set geserveerd.
Onbegrijpelijk dat Wawrinka verliest van Haas. Heb bovenin niemand meer.
Alleen valt schade reuze mee als Youzhny en vooral Berdych winnen.
Youzhny, Murray, Haas en Berdych zijn weinig gekozen.

Onderin ben ik zo blij met winst Raonic. Die moet nu ff halve halen.
Hopen dat Gulbis Ferrer kan pakken. Ook cruciaal potje.
Anders moet Djokovic maar mooi halve finale halen.

Schade lijkt mee te vallen terwijl ik zo beroerd ga.
Dimitrov is dan wel weer een beetje jammer.
Hou vol, kolonel!
Klasse hersteld Rafa...Berdych tankt een setje hoop ik
Gaat die Nadal me nou voor de tweede keer in een week honderden punten kosten?
Kom op nou in de 3e Tomas. Vorige week won Berdych terwijl ik Dimi had.
Kut berdych....
Alles valt verkeerd!
(15-05-2014, 06:29 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Gaat die Nadal me nou voor de tweede keer in een week honderden punten kosten?

Die snap ik niet
Verdomme Tomas
Gulbis heeft al vijf games alleen maar pech. Kan hier niet langer naar kijken....
(12-05-2014, 10:26 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Onbegrijpelijk dat maartendinkelman voor Gulbis, Robredo, Wawrinka en Federer heeft gekozen. Om rendabel te zijn moet Robredo winnen van Djokovic, Gulbis van Ferrer, en Federer en Wawrinka moeten de finale halen. Zie het allemaal niet gebeuren. Kans om in te lopen!

Check
Check
Check
Check

Big Grin

Heb ik toch weer gelijk gekregen Cool
Gegokt en verloren !!
Al ga jij ook niet al te best Atlanta...
Ik draai wel een degelijke week. Belangrijk nu dat Nadal het toernooi wint.
Prima Dimitroef. Youzhny is een lul, die had er echt een topweek van kunnen maken. Maar dat moet Dimitroef nu maar doen.
3*-0 kohltje
(15-05-2014, 08:01 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]
(12-05-2014, 10:26 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Onbegrijpelijk dat maartendinkelman voor Gulbis, Robredo, Wawrinka en Federer heeft gekozen. Om rendabel te zijn moet Robredo winnen van Djokovic, Gulbis van Ferrer, en Federer en Wawrinka moeten de finale halen. Zie het allemaal niet gebeuren. Kans om in te lopen!

Check
Check
Check
Check

Big Grin

Heb ik toch weer gelijk gekregen Cool

En Ferrer is maar een matige speler.
Knap team van Tennisabstract: A. Murray G. Dimitrov J. Chardy M. Raonic T. Haas nog over.

Verder alles redelijk dicht bij elkaar
Kijken wie mijn halve finalist wordt. Maakt niet veel uit of dat Raonic of Chardy wordt volgens mij.

Dimitrov moet er wel zsm af. Al zou Tommy mij ook hier wel weer in teleurstellen.
Allez Chardy!
Underdog, maar niet kansloos. Goed serveren en hij komt een heel end. In de rally is ie niet per se minder.
Weer een narrow escape van Chardy? Stond set en break achter, nu sp...
Allez! Nu door.
Pfff en de set voor Chardy. Ik wordt inmiddels wel een beetje moe van die gozer.
Blackout van Raonic...

Haase kan zich wellicht beter op het dubbel gaan richten...Gaat stukken beter dan zijn enkelpartijen
(16-05-2014, 01:47 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Pfff en de set voor Chardy. Ik wordt inmiddels wel een beetje moe van die gozer.

Of van je eigen taalgebruik?

Dramatisch begin van de set, dat is dan wel weer jammer.
(16-05-2014, 01:54 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(16-05-2014, 01:47 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Pfff en de set voor Chardy. Ik wordt inmiddels wel een beetje moe van die gozer.

Of van je eigen taalgebruik?

Nee, daar wordt ik niet moe van Ad.

En de winst voor Raonic, mooie keus van o.a. andre en CC. Al had daar natuurlijk Tsonga moeten staan.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9