FTM Forum

Full Version: Halle / Queens
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Gaat zeker goed met Ad. Hij is zo druk
Lekker joh, Cilic. Hond!
Een grote verrassing wat mij betreft.
Verder ben ik het eens met Mist/RDW: Het gaat er wat mij betreft om hoe goed je de kansen van de tennissers kunt inschatten, niet om hoeveel tijd je steekt in het zoeken.
Cilic is een grote verrassing, maar geen ramp. Concurrenten hebben hem ook.
Dimitrov is mijn troef!!
Tering Gulbis. Tegen de Schepper ook. Maar de 720 punten van vorige week maken veel goed.
(11-06-2014, 03:17 PM)centre court Wrote: [ -> ]Tering Gulbis. Tegen de Schepper ook. Maar de 720 punten van vorige week maken veel goed.

Prima Kenny!
Beter wint Nishi nu wel even van die clown.
Pfff die Tursunov
Lekker Gojo!
De managers die iedereen onder de 600 euro hebben aangeklikt beperken het verlies door dit soort waanzinnige uitslagen.
Ik denk dat ze zelfs winst halen (in ieder geval op mij).
Raonic op gras is gewoon een ramp, al jaren.
Daar heb je gelijk in. Toch apart fenomeen. Een Karlovic speelt er perfect op. Ivanisevic, Popp, Arthurs konden t ook heel goed. Hij beweegt blijkbaar slecht.
Op gravel was het ook niet best volgens mij, en dat ging de laatste maanden ook redelijk. Vandaar toch maar een kans gegeven.
Die FedEx joh. Niet best. Al mist alleen Dinkelman 'm. Biedt ook nog eens perspectief voor Nishi karlo en Johnson. Laatstgenoemde al door. Gabash geeft op.
Beetje ongelukkig setverlies, inmiddels al op de goede weg
Jaja, lekker Roger!!!
(12-06-2014, 06:56 AM)centre court Wrote: [ -> ]Daar heb je gelijk in. Toch apart fenomeen. Een Karlovic speelt er perfect op. Ivanisevic, Popp, Arthurs konden t ook heel goed. Hij beweegt blijkbaar slecht.

Zijn volleys zijn niet zo goed, ik denk dat daar ook een groot verschil zit met het rijtje wat jij noemt?

Verkerk had ook een goede service, maar kreeg het grasspelletje ook niet onder de knie.
Nog een keer een stuntje van De Schepper?
Eindelijk gaan een paar van die (Franse) prutsers naar huis
Dr Ivo toch. Easy van youzhny winnen en dan van die onvermijdelijke Lu verliezen. Die kan t ook echt alleen op gras dus.
Dinkelman week
Lachen met die BrownBig Grin
Speelt zoals verwacht alles vol risico..eerste en tweede service net zo hard en service-volley..2de service Nadal wordt gelijk vol aangepakt..1ste set dan ook naar BrownEusa_clap
Ja dat is ook tennis Rafa...6-4, 6-1 weggevaagd binnen het uurBig Grin
Deja vu Rosol Wimbledon 2012...
Heerlijke wedstrijd van Brown Eusa_clapEusa_clapEusa_clap
Nog meer mensen zitten kijken ook?
Nee niet gezien. Nadal kunnen we skippen op Wimbledon.
Dag murray!
Niet best zeg. Wat een loser.
Dimitrov geeft er ook al de brui aan.
(10-06-2014, 06:34 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Dimitrov is mijn troef!!

Hmm, Dimitrov speelt niet (meer) tegen Dolgopolov. Weinig troef dus.
Dolgo is het toch die niet komt?
Pages: 1 2 3