FTM Forum

Full Version: Den Bosch / Eastborne
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
De db is open! Succes met de teams.
Ferrer out. Vervanger in de draw weet ik nog niet, dan pas ik hem aan.
Dramatisch toernooi zo, weer. Dit houden ze niet lang meer vol op deze manier.
Volgend jaar gaat de kalender op de schop, misschien gunstig voor Rosmalen.
Lorenzi vervangt Ferrer, volgens de OOP van morgen.
Vandaag op het toernooi geweest. Ondank de start met regen weer volop genoten. Vooral rond de trainingsbanen genoten. Bijna alle spelers gezien en vastgelegd :-)
Begonnen met Muguruza-Kerkhove. Muguruza begon stroef maar speelde vervolgens erg sterk. Vervolgens het einde van Pospsil-Lajovic. Wedstrijd was onderbroken bij 7-6 4-5 (0-0)
Lajovic maakte 3 punten na de regenbreak. Daarna op court 1 bovenin gestaan zodat we Johnson-De Schepper en Tursunovov-Klahn beiden konden volgen. De Schepper kan er echt niks van. Vorig jaar al tegen Haase gezien op RG en ik verbaas me er echt over dat die gast nog zo hoog staat. Die Klahn is trouwens wel een geinige speler. Dat ging hard tegen hard tegen Dima.
De leukste partij was (je geloofd het niet) Erakovic-Vandeweghe. Die wijven stonden een partij te rammen, niet normaal. Speelden zeer agressief en kwamen vaak naar het net. Erg leuk om te zien. Over Sijsling-De Bakker kan ik kort zijn, wat een laag niveau. Oh My God wat was dat matig zeg. De dag hebben we afgesloten met een set Granollers-Becker. Dat was de leukste mannenpartij van de dag die we gezien hebben.
Leu feitje was ook nog dat ik Bautista Agut nog op heb gewezen dat ie naar de dubbel moest. Hij zat voor ons bij Granollers en had niet in de gaten dat ie al de baan op moest (nota bene 10 meter achter hem)
Was Ferrer er nog of is hij helemaal niet geweest?
Lorenzi is nu trouwens nog tweemaal te kiezen (ook onderaan).
Ferrer was wel aan het trainen. Na afloop van zijn (korte) training was ie behoorlijk chagrijning en wilde heel snel weg. Er stonden flink wat mensen om hem heen maar hij nam toch de tijd voor foto's en handtekeningen.
Ferrer heeft er wel getraind geloof ik.
Wel opvallend dat je ze allebei hebt genomen met deze informatie in het achterhoofd.
Blijven twijfel gevallen

Ik zag het net. Gok het er maar op

Gelukkig heeft iedereen ze
Hmm stroomuitval om 21:57 en pas na de deadline terug. Heb nu een team met Klizan en Kamke ipv Lopez staan, ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Als dat hierboven op Mahut slaat, officieel heeft Paire zich teruggetrokken voor de dubbel, waarschijnlijk wilde die gewoon naar Londen reizen.
(16-06-2014, 10:02 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Wel opvallend dat je ze allebei hebt genomen met deze informatie in het achterhoofd.

Mis ik een opmerking van Buurs?
(16-06-2014, 10:11 PM)Mist Wrote: [ -> ]Hmm stroomuitval om 21:57 en pas na de deadline terug. Heb nu een team met Klizan en Kamke ipv Lopez staan, ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Als dat hierboven op Mahut slaat, officieel heeft Paire zich teruggetrokken voor de dubbel, waarschijnlijk wilde die gewoon naar Londen reizen.

Ah oké.

Paire had gespeeld, terwijl ze de dubbel opgaven.

Ging ervan uit dat mahut daarom twijfel was

(16-06-2014, 10:17 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(16-06-2014, 10:02 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Wel opvallend dat je ze allebei hebt genomen met deze informatie in het achterhoofd.

Mis ik een opmerking van Buurs?

Heb bij ftm iets geplaatst
(16-06-2014, 09:06 PM)Stille Wrote: [ -> ]Vandaag op het toernooi geweest. Ondank de start met regen weer volop genoten. Vooral rond de trainingsbanen genoten. Bijna alle spelers gezien en vastgelegd :-)
Begonnen met Muguruza-Kerkhove. Muguruza begon stroef maar speelde vervolgens erg sterk. Vervolgens het einde van Pospsil-Lajovic. Wedstrijd was onderbroken bij 7-6 4-5 (0-0)
Lajovic maakte 3 punten na de regenbreak. Daarna op court 1 bovenin gestaan zodat we Johnson-De Schepper en Tursunovov-Klahn beiden konden volgen. De Schepper kan er echt niks van. Vorig jaar al tegen Haase gezien op RG en ik verbaas me er echt over dat die gast nog zo hoog staat. Die Klahn is trouwens wel een geinige speler. Dat ging hard tegen hard tegen Dima.
De leukste partij was (je geloofd het niet) Erakovic-Vandeweghe. Die wijven stonden een partij te rammen, niet normaal. Speelden zeer agressief en kwamen vaak naar het net. Erg leuk om te zien. Over Sijsling-De Bakker kan ik kort zijn, wat een laag niveau. Oh My God wat was dat matig zeg. De dag hebben we afgesloten met een set Granollers-Becker. Dat was de leukste mannenpartij van de dag die we gezien hebben.
Leu feitje was ook nog dat ik Bautista Agut nog op heb gewezen dat ie naar de dubbel moest. Hij zat voor ons bij Granollers en had niet in de gaten dat ie al de baan op moest (nota bene 10 meter achter hem)
Je vergeet nog de mooiste partij van de dag: Krajicek-Cepelova. Die Cepelova speelde aardig, maar Krajicek maakte op belangrijke momenten mooie punten. M.u.v. een dip aan het eind van de 2e set speelde ze erg goed.
Na afloop kreeg ze op de baan een huwelijksaanzoek.
Mahut stond lekker te rammen op de trainingsbaan, met een goede loting (dus geen Isner) zie ik hem wel ver komen op Wimbledon.
Vergeet ik idd te noemen al heb ik de 1e set niet helemaal gezien. Mischa serveerde prima vond ik. Cepelova trage service die goed werd aangepakt. Na wimbledon gaat ze zich meer richten op het enkelspel. Ben benieuwd!
FTM gezien kunnen we maar beter over naar Wimbledon, ik ben deze week niet zo tevreden.
Ik had geen tijd meer om te puzzelen en toen kon ik van mijn laatste geld Tomic en Nieminen kopen, terwijl Chardy, Istomin en Roger Vasselin veel logischer keuzes zijn.
Wat heb je nog meer gezien?
Van heel veel een beetje, vind het leuk om veel verschillende spelers te zien. Die Coco viel mij ook op, Tursunov-Klahn vond ik een goede partij, Pospisil viel mij reuze mee in de laatste 3 games die ik gezien heb (kwam Lajovic nog tot 3 punten? Hij werd op love gebroken) en ik geniet ook altijd erg van het dubbelspel. Valt me op hoe verschillend de tactiek is van verschillende koppels.

(16-06-2014, 10:17 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(16-06-2014, 10:02 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Wel opvallend dat je ze allebei hebt genomen met deze informatie in het achterhoofd.

Mis ik een opmerking van Buurs?

Heb bij ftm iets geplaatst
[/quote]

Je had ook op het forum iets gezet, maar dat heb je later blijkbaar verwijderd.
Typisch Buursje
Ik gok erop dat Lopez het nooit 2 weken achter elkaar kan. Verder Klizan en Verdasco er vroeg uit en het wordt een goede week. Lu en Young als ubertroeven Eusa_think
Hup Falla en Erv! Voor de rest idd geen enerverende week.

Wimbledon wordt dat ook niet, met de twee topfavorieten dit keer spotgoedkoop.
(17-06-2014, 08:03 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Hup Falla en Erv! Voor de rest idd geen enerverende week.

Wimbledon wordt dat ook niet, met de twee topfavorieten dit keer spotgoedkoop.

Djoko is gewoon 12.000 hoor

(16-06-2014, 10:18 PM)buurs Wrote: [ -> ]
(16-06-2014, 10:11 PM)Mist Wrote: [ -> ]Hmm stroomuitval om 21:57 en pas na de deadline terug. Heb nu een team met Klizan en Kamke ipv Lopez staan, ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Als dat hierboven op Mahut slaat, officieel heeft Paire zich teruggetrokken voor de dubbel, waarschijnlijk wilde die gewoon naar Londen reizen.

Ah oké.

Paire had gespeeld, terwijl ze de dubbel opgaven.

Ging ervan uit dat mahut daarom twijfel was

(16-06-2014, 10:17 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(16-06-2014, 10:02 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Wel opvallend dat je ze allebei hebt genomen met deze informatie in het achterhoofd.

Mis ik een opmerking van Buurs?

Heb bij ftm iets geplaatst

Om 21:57
Klopt, die valt te overwegen. Hopen maar dat Federer en Murray bij elkaar in de helft zitten, dat maakt het interessanter.
(17-06-2014, 08:13 AM)kooltje Wrote: [ -> ]
(17-06-2014, 08:03 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Hup Falla en Erv! Voor de rest idd geen enerverende week.

Wimbledon wordt dat ook niet, met de twee topfavorieten dit keer spotgoedkoop.

Djoko is gewoon 12.000 hoor

(16-06-2014, 10:18 PM)buurs Wrote: [ -> ]
(16-06-2014, 10:11 PM)Mist Wrote: [ -> ]Hmm stroomuitval om 21:57 en pas na de deadline terug. Heb nu een team met Klizan en Kamke ipv Lopez staan, ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Als dat hierboven op Mahut slaat, officieel heeft Paire zich teruggetrokken voor de dubbel, waarschijnlijk wilde die gewoon naar Londen reizen.

Ah oké.

Paire had gespeeld, terwijl ze de dubbel opgaven.

Ging ervan uit dat mahut daarom twijfel was

(16-06-2014, 10:17 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(16-06-2014, 10:02 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Wel opvallend dat je ze allebei hebt genomen met deze informatie in het achterhoofd.

Mis ik een opmerking van Buurs?

Heb bij ftm iets geplaatst

Om 21:57

Ik was laat online
Al 8 breaks bij Melzer en Falla.

Lu begint matig tegen Benneteau, kom op nou LU!
Rosol en Lu, geweldige keuzes. Ik was denk drunken gisteravond.
Lacko of Falla met m'n laatste centen. Ging voor de betere grasspeler. Ach.
Pages: 1 2