FTM Forum

Full Version: CTM 25 Nanchang Padova en Marburg
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Stille 173
P Beense 161
CC 160
Jornstars 152
Scholten 145
Rhubarb 140
Mitch 139
Haggie 83

Stille 9-3-3
Rhubarb 6-5-1
Jornstars 5-4-2
P Beense 5-2-4
CC 4-3-5
Mitch 2-4-4
Scholten 2-4-3
Haggie 2-1-2
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ramos
Marburg: Millot* def. de Bakker
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ramos
Marburg: Millot* def. de Bakker
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ramos
Marburg: Millot* def. de Bakker

Klopt die stand wel? Tongue
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ungur
Marburg: Bellucci def. Zeballos
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ramos
Marburg: Bellucci def. de Bakker
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ungur
Marburg: Bellucci def. Schwartzmann
Staat Stille ineens 23 punten los?

Ik moet op z'n minst op 160 staan ipv 150 als ik 't even vlot bekijk.
Klopt CC
CC idd 160, ergens verkeerde optelling geweest. Is aangepast
Nanchang : Kavcic def Soeda
Padova : Gonzalez def Ungur
Marburg : Schwartzmann def Elias
Mitch:
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ramos
Marburg: Millot* def. de Bakker

CC:
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ramos
Marburg: Millot* def. de Bakker

Scholten:
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ramos
Marburg: Millot* def. de Bakker

Jornstars:
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ramos
Marburg: Millot* def. de Bakker

Rhubarb:
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ramos
Marburg: Bellucci def. de Bakker

Beense:
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ungur
Marburg: Bellucci def. Schwartzmann

Stille:
Nanchang : Kavcic def Soeda
Padova : Gonzalez def Ungur
Marburg : Schwartzmann def Elias

Leuk man dit spel! 4 van de 7 dezelfde. Top!
Kut vergeten
Toch jammer dat er weer 3 ontzettende sukkels/losers/eikels of hoe je ze ook noemen wil zijn die lukraak de eerste voorspelling even kopieren en dan niets meer doen.
Sorry dat ik het zeg, maar kopieren kost je 10 seconden. Even 3 schema's openen en 2 namen kiezen maximaal 2 minuten. Kost het het nou echt zo veel moeite om zelf even een voorspelling te doen???

Als het zo moet dat zoeken jullie het maar lekker uit, zo hoeft het van mij eigenlijk niet meer. Ik zou zeggen: Iemand die voorspellingen kopieert: Standaard 0 punten. Een beetje eigen initiatief zou wel welkom zijn. En ook deze keer is het absoluut niet geloofwaardig dat de betreffende personen hetzelfde zouden voorspellen als ik.

Gegroet, maar dan wel Angry
Mitch
Ik vind het jammer en het doet pijn. CTM doet me meer als FTM. Volg het elke dag (en soms in de nacht) de tussenstanden en het vindt het klote dat er een loopje mee wordt genomen.
Laten we vanaf volgende week alles gewoon weer zelf invullen en anders moet het maar via PM
Iemand met een leven kan dit, gezien het televisieaanbod gisteren, een keer vergeten. Maar wat sta ik mezelf eigenlijk te verdedigen na twee keer kopiƫren in een half jaar. Als je alleen maar wilt spelen met gasten die 52x per jaar wekelijks wat invullen, moet je het zeggen, dan kap ik er gewoon mee. Ik vind dit een heerlijk spel, maar soms mis ik inderdaad die paar minuten op de maandag. Idee: laat Mitch alles maar via PM doen, en dat bedoel ik niet vervelend.
Het is of allemaal PM of niet. Laten we maar gewoon zoals nu doen en dan allemaal gewoon eigen voorspellingen doen. Via PM is wel klote omdat er vaak nog gewisseld wordt en je dan constant moet PM'men
Eens met Scholten. Was een aparte week. Hoog vergeetgehalte. Aparte deadline ftm ivm Wimby, WK tijdens de deadline. Kan een keer gebeuren. Overtrokken reactie van Mitch.
(24-06-2014, 09:57 AM)centre court Wrote: [ -> ]Eens met Scholten. Was een aparte week. Hoog vergeetgehalte. Aparte deadline ftm ivm Wimby, WK tijdens de deadline. Kan een keer gebeuren. Overtrokken reactie van Mitch.

>> Kan een keer gebeuren.
Als het een (1) keer gebeurt dan kan dat inderdaad gebeuren en daar zou ik dan ook helemaal geen problemen mee hebben. Maar het gebeurt tegenwoordig elke week. Het aantal keer dat het dit seizoen is gebeurd zijn niet op 1 hand te tellen en waarschijnlijk ook niet op 2.
WK tijdens deadline vind ik ook een smoes, ten eerste was Nederland allang klaar en ten tweede kan je ook ruim van te voren zelf je voorspellingen plaatsen.
Wat hebben wij trouwens met het WK te maken? Is een andere sport (voor mietjes die klagen dat ze 2 x per week moeten spelen) Tongue
Wat een spanning!
Bagel voor Lokoli Confused
(24-06-2014, 10:03 AM)Mitch Wrote: [ -> ]
(24-06-2014, 09:57 AM)centre court Wrote: [ -> ]Eens met Scholten. Was een aparte week. Hoog vergeetgehalte. Aparte deadline ftm ivm Wimby, WK tijdens de deadline. Kan een keer gebeuren. Overtrokken reactie van Mitch.

>> Kan een keer gebeuren.
Als het een (1) keer gebeurt dan kan dat inderdaad gebeuren en daar zou ik dan ook helemaal geen problemen mee hebben. Maar het gebeurt tegenwoordig elke week. Het aantal keer dat het dit seizoen is gebeurd zijn niet op 1 hand te tellen en waarschijnlijk ook niet op 2.
WK tijdens deadline vind ik ook een smoes, ten eerste was Nederland allang klaar en ten tweede kan je ook ruim van te voren zelf je voorspellingen plaatsen.

Ja maar als je dit al een smoes noemt dan houdt het gewoon op. Ik voorspel veel liever zelf, maar ik denk er niet aan als Oranje om 18u speelt en er vervolgens nog een andere kraker is. Dan is ff kopiƫren zoals de meesten op maandagmiddag doen in ieder geval een achtervang. Maar prima hoor als het vanaf nu verboden is. Zou wel betekenen dat CC dus ook niet voor mij tzelfde mag voorspellen als ik straks vier weken op vakantie ben.
Heb je geen internet op je telefoon skolt?
(24-06-2014, 07:16 PM)Stille Wrote: [ -> ]Heb je geen internet op je telefoon skolt?

Zelfs na zoveel jaar is de deadline er bij mij nog steeds niet ingesleten. Dat maakt dat ik ook al 2 jaar niet meer meedoe met FTM Wink
Mitch:
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ramos
Marburg: Millot* def. de Bakker

CC:
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ramos
Marburg: Millot* def. de Bakker

Scholten:
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ramos
Marburg: Millot* def. de Bakker

Jornstars:
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ramos
Marburg: Millot* def. de Bakker

Rhubarb:
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ramos
Marburg: Bellucci def. de Bakker

Beense:
Nanchang: Kavcic def. Soeda
Padova: Gonzalez def. Ungur
Marburg: Bellucci def. Schwartzmann

Stille:
Nanchang : Kavcic def Soeda
Padova : Gonzalez def Ungur
Marburg : Schwartzmann def Elias
Mitch week Hakkuh
(25-06-2014, 03:15 PM)Mitch Wrote: [ -> ]Mitch week Hakkuh
lol..
Goud!
Pages: 1 2