FTM Forum

Full Version: TMS Madrid 2015
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Novak Djokovic laat mogelijk het masterstoernooi van Madrid aan zich voorbijgaan. Volgens de Spaanse krant Marca meldt de Servische tennisser zich af om rust te nemen. 



Dat zou hij doen om op tijd fit en uitgerust te zijn voor het masterstoernooi in Rome. Daar wil hij zich verder voorbereiden op Roland Garros.
Djokovic en de organisatie van de masters in Madrid konden het nieuws niet bevestigen. Mocht het daadwerkelijk zo zijn dat hij zich terugtrekt, dan zou dat het tweede jaar op rij zijn. Vorig jaar ontbrak de Serviër vanwege een armblessure.
Djokovic is fel gebrand om Roland Garros te winnen. Het Parijse toernooi op gravel is de enige grandslam dat nog niet op zijn palmares staat.
Goede beslissing. Veel gespeeld al. Prima in vorm. Alles op RG voor hem dit jaar nu Nadal niet top is. 
Lijkt me inderdaad belangrijker om een optimale voorbereiding na te streven op RG dan om een extra TMS te winnen, hij is toch al zeker van de nummer 1 positie dit jaar.
De database is geopend, qualifiers worden later toegevoegd. Succes allen!
Je kunt Almagro niet kiezen. 
Klopt, die staat nu nr. 174.
Dat stuk van Ferrer tot Nishikori, wow.
Leuk toernooitje met afwezigheid van Djoko, niet al te veel budget, de onzekerheid van de favorieten en de interessante loting.
Grote vraag: ga je voor safe (Ferrer én Nishikori) of meer voor de aanval (Berdych ipv een van de twee)?
jij/andre/cc gaan save & sommige gaan in de aanval. In de afgelopen weken is het save spel je niet ten goede gekomen. CC is hot.
Het is niet dat hij op de aanval speelt, maar alles dat ie aanraakt, verandert wel in goud ja.
Maar ik speel lang genoeg mee om te weten dat ook die streak een keer ophoudt, en voorlopig is ie me nog niet voorbij.

Ben benieuwd wat deze week brengt, het is iig op voorhand een stuk dan de afgelopen weken. Compleet open TMS, dat heb je niet vaak.
Het is wellicht verstandiger om op safe te spelen, maar ben toch maar voor de tweede optie gegaan, dus Berdych ipv Ferrer en Kokkinakis.

Nishikori is momenteel wel echt beter dan Ferrer, en Madrid is nooit de favoriet geweest van Ferrer.
En Berdych kun je in zijn vorm en in de vorm van Federer en Nadal ook niet laten liggen.
Federer was gewoon slecht in Istanbul en Nadal is ook geen zekerheid meer.
Dus Berdych kan prima de finale halen en is gewoon toernooifavoriet (al niet top 3) en dan ga ik liever voor hem dan voor de zekerheid om onderin de finalist te hebben. Hij was in MC ook de enige die in de buurt kwam van Djoko.

Deze keuze gaat me misschien nog opbreken, maar dat is dan maar zo.
Ik was er snel uit. Nishi zie ik het toernooi winnen. Dan blijft er 180 over voor Ferrer en dat is te weinig. Daarom voor Berdych gekozen, die was in Monte Carlo geweldig. 
Blijft een risico want Ferrer is ook een potentiële winnaar hier. 

Bleef 2000 over. Voor Monfils gegaan ipv 4 qualies. Die mogen er dus wel uit. Monfils kan zomaar afzeggen of van Klizan verliezen maar ook hier heb ik gekozen voor zijn hoge top. 
Hebben we nu allemaal hetzelfde team?
Beetje voorspelbaar team zo. 
Berdych gezien zijn vorm gekozen, Federer wellicht vermoeid. 
Nadal weinig vertrouwen in, maar kon ik niet laten liggen.
Nishikori gekozen uiteindelijk ipv Ferrer. Ook al heb ik een voorgevoel dat Goffin het Nishikori erg lastig gaat maken. Ferrer al wel de afgelopen 5 jaar minimaal QF gehaald in Madrid, waarvan 2 x SF. Dus het argument dat Madrid nooit echt de favoriet is geweest van Ferrer vind ik niet terecht.
Hoppa, dezelfde keuze als CC, dat belooft wat!
(04-05-2015, 10:03 AM)andre Wrote: [ -> ]Hebben we nu allemaal hetzelfde team?

Wij 2 wel. Ad heeft de optie met de qualies ipv Monfils. Hij gaat op safe. Tongue
(04-05-2015, 10:04 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Hoppa, dezelfde keuze als CC, dat belooft wat!

Volgens mij heb jij toch wat anderen. 
(04-05-2015, 10:01 AM)centre court Wrote: [ -> ]Ik was er snel uit. Nishi zie ik het toernooi winnen. Dan blijft er 180 over voor Ferrer en dat is te weinig. Daarom voor Berdych gekozen, die was in Monte Carlo geweldig. 
Blijft een risico want Ferrer is ook een potentiële winnaar hier. 

Bleef 2000 over. Voor Monfils gegaan ipv 4 qualies. Die mogen er dus wel uit. Monfils kan zomaar afzeggen of van Klizan verliezen maar ook hier heb ik gekozen voor zijn hoge top. 

 Andre precies hetzelfde team als jij. Ik heb alleen Bellucci ipv Bolelli.
Buurs met Ferrer en Kokki ipv Berdych. 
(04-05-2015, 10:01 AM)centre court Wrote: [ -> ]Ik was er snel uit. Nishi zie ik het toernooi winnen. Dan blijft er 180 over voor Ferrer en dat is te weinig. Daarom voor Berdych gekozen, die was in Monte Carlo geweldig. 
Blijft een risico want Ferrer is ook een potentiële winnaar hier. 

Bleef 2000 over. Voor Monfils gegaan ipv 4 qualies. Die mogen er dus wel uit. Monfils kan zomaar afzeggen of van Klizan verliezen maar ook hier heb ik gekozen voor zijn hoge top. 

Dat laatste was precies ook mijn afweging. Monfils kan natuurlijk daar prima SF halen, zeker met Murray die vandaag nog speelt, maar ook R1 verliezen.
Dan ga ik liever daarin voor iets meer zekerheid. En Gimeno en Bellucci zijn favoriet.
Ook maar weer eens een bewijs dat een vroege deadline niet hoeft te zorgen voor meer verschillen tussen de teams. Met een deadline vanavond (een half-gespeelde 1e ronde), waren er meer verschillen geweest.
Overigens pleit ik niet voor veranderingen, TMS 10.00 uur en de rest 's avonds is prima.
Laatste 2000 voor Sock en Granollers gegaan. Granollers underdog tegen Klizan, maar 1-1 in H2H. Granollers 2-1 voor in H2H tegen Monfils. 
Sock zie ik vrij zeker (maximaal) 90 punten halen, maar dat is voor 1100 prima. 
(04-05-2015, 10:06 AM)centre court Wrote: [ -> ]Buurs met Ferrer en Kokki ipv Berdych. 

Dat is een goed teken voor ons.
Dit wordt een kutweek. Heb er een zooitje van gemaakt
Als je nou Ferrer en Nishikori beiden heb dan ben je echt fucking triest

Heb allemaal half bakken lui in mijn teams dus het moet gelijk allemaal goed vallen.
Monfils, Ferrer en Berdych zsm uit aub
Hup Ferrer! Als Nishi z'n belofte waar maakt dan kan ik pagina 1 gedag zeggen.
(04-05-2015, 10:05 AM)andre Wrote: [ -> ]
(04-05-2015, 10:04 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Hoppa, dezelfde keuze als CC, dat belooft wat!

Volgens mij heb jij toch wat anderen. 

Waarschijnlijk kruimels.
Het ging me om de keuze Berdych of Ferrer.
Raonic en Sock zijn mijn  troeven. 
Ik moet wat als je 54e staat.
Finale verwacht ik Nadal tegen Nishi.
(04-05-2015, 10:10 AM)andre Wrote: [ -> ]Ook maar weer eens een bewijs dat een vroege deadline niet hoeft te zorgen voor meer verschillen tussen de teams. Met een deadline vanavond (een half-gespeelde 1e ronde), waren er meer verschillen geweest.
Overigens pleit ik niet voor veranderingen, TMS 10.00 uur en de rest 's avonds is prima.

Ik had niet 1-2-3 verwacht dat jij ook voor Berdych zou gaan. Van cc verwachtte ik dat ergens wel en van Buurs weet je dat ie Ferrer en Nishi neemt met zijn laffe spel.

Maar als je naar de rest van de top 10 kijkt, heeft maar 4 man Berdych, dus toch nog best wel wat verschillen.
De koploper en nummer 5 en 6 hebben sowieso weer aparte teams, dus door hen blijft het altijd interessant.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12