FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2015
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
(08-07-2015, 12:19 PM)Stille Wrote: [ -> ]Murray Federer in Djokovic in 3 sets
Wawrinka wint in 4 sets

Zal toch niet Xtragaap4de
Djoko in 3
Gasquet in 4
Murray in 3
Federer in 4
De wens is zoals altijd weer de vader van de gedachte bij CC.

Djoko in 3

Wawrinka in 4
Murray in 3
Federer in 4
De winnaar van deze Wimbledon alweer 3-0 voor. Die gaat echt als een sneltrein
(08-07-2015, 02:25 PM)Stille Wrote: [ -> ]De winnaar van deze Wimbledon alweer 3-0 voor. Die gaat echt als een sneltrein

Het is abnormaal wat hij laat zien tot op heden. 
Prachtig, maar uiteindelijk gaat het erom dat ie dat laat zien in de partijen waar het echt moet. 
En dan gaat het vaak net mis de laatste jaren.
Klasse regen! Mag van mij wel tot een uur of 4-5 duren.
covers heel even erop
Elke opstopping is mooi. Wil graag veel van Gasquet-Wawrinka zien (1800 thuis uit werk)
1 setje missen is niet zo'n euvel
Mooi, laat het maar lang regenen. Hoe meer ik vanavond nog kan zien.
Wimbledon blog geeft aan dat het een korte onderbreking is en er weinig regen meer komt..
Balen, maar zoiets kost wel weer bijna een uur. Dus Wawrinka zal niet voor 17 uur beginnen, lijkt me.
Ze spelen inmiddels weer. jammer Blush
Die gekke Federer al 8 wedstrijden op rij niet gebroken. Dit toernooi pas 2 bps tegen gehad. 2! Best zieke statistieken. 
Ook daarvoor geldt: leuk, maar als ie straks tegen Murray 3x gebroken wordt...
En kijk ook even naar de tegenstand. Maar het is een leuke statistiek.
Federer gebroken  Cool
Choke
Wederom een regenonderbreking, fijn dat ze daar ook het weer niet kunnen voorspellen..
Bij de hervatting zal het dak dicht zijn op CC.
Partij van de dag begonnen en ik ben over een halfuur thuis, toptiming!

Allez Stanimal!
Allez Gasquet!!
Richard op naar de weg SF! Gun het hem ook zeker!
Wtf Stan, druk eens door. 
Gasquet geeft Letterlijk de set aan Stan.. Nu dooooorrr!!
2 sets een klasse beter zijn en dan 1-1 op het bord hebben staan. 2 DFs en een paar ue in die laatste game. Mentale nitwit. 
(08-07-2015, 06:37 PM)centre court Wrote: [ -> ]2 sets een klasse beter zijn en dan 1-1 op het bord hebben staan. 2 DFs en een paar ue in die laatste game. Mentale nitwit. 

Maar niet omdat ie zelf briljant is toch? Het is een niveau van niks..
En Waw stond ook gewoon 3-0 voor, dus echt 2 sets de betere was Richard niet. 
Nou dat was het weer. Stuntje zat er in. Gasquet goede keuze geweest. Nu Djoko def Waw, dan kan ik er bovenin wel mee leven. 
Zie nu dat het eigenlijk niet eens zoveel uitmaakt, aangezien er velen zijn die Gasquet missen. Beiden eigenlijk net zoveel gekozen in de top 20. 
Maar voor mijn keuze is het wel lekker als Wawrinka wint en hij heeft meer kans tegen Djokovic. 
Wie is die gast die nu bij Djoko commentaar geeft?
Ik weet dat Roddick het zou doen vanaf vandaag, maar dit is hem niet volgens mij.
Het is wel een Amerikaan.
Ongelooflijk, zo'n Cilic. Dan denk je dat ie na de US Open doordrukt, maar als je dit zo ziet is ie compleet kansloos tegen Djokovic. Waar Anderson dus wel close was. Zo zou Cilic ook moeten spelen, maar hij is weer helemaal terug bij af: een saaie pusher met een goede service.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27