FTM Forum

Full Version: Forum Awards 2005-'06: Uitslag en winnaars
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Geachte forummers,

Het afgelopen forumseizoen leverde weer enkele spraakmakende gebeurtenissen op. Vanaf half augustus werd het almaar drukker op ‘ons’ nieuwe Competitie Team forum, voorheen SD Forum. Topics werden geopend, replies geplaatst en discussies gevoerd. Doelpuntrijke competitieronden, nachtdiensten, het nieuws en de showbizzwereld, taalergernissen en nieuwe mobieltjes, vakanties en naaktfoto’s; we konden het met z’n allen zo gek niet verzinnen.

Naast de goed bezochte fora Tennis en Hattrick steekt één der forums er bovenuit: het Voetbal Forum. De koning aller sporten doet nog altijd veel stof opwaaien, en levert al anderhalve eeuw lang genoeg gespreksstof op. Via de digitale kennisomgeving genaamd internet leren we andere imbecielen kennen die dezelfde interesses blijken te hebben als wij.

Mensen zijn geïnteresseerd in mensen, dat blijkt maar al te vaak uit de topics die zich nestelen op ons lieflijke forum. Karakters botsen, personages worden geliefd en gehaat, vooroordelen worden bevestigd of ontkracht en forumpersonages komen tot leven.

Soms gaat een forum beyond digital life, zo bleek uit de diverse Forum Meetings die de voorbije maanden gehouden zijn. Voetbalfans kwamen samen, Hattrickers verenigden zich, contacten werden gelegd en warm gehouden. Op een forum als het onze nemen we eens per jaar de tijd om terug te kijken op de afgelopen driekwart jaar: wat gebeurde er ook alweer, wat flikte die toch, waarom hadden die twee ruzie, wat was nou dit hilarische topic? – und so weiter. De Forum Awards zijn daarvoor de ideale gelegenheid. Veren worden in elkanders reet gestoken, noeste arbeid wordt erkend, en vetes worden uitgevochten. Ga zitten en bereid je zelf voor op de uitslag van de Forum Awards 2005-2006.

Met hartelijke groet,

Bakke

Noot: Omwille van de tijd die in de organisatie, telling en verwerking gaat zitten heb ik besloten me te onthouden van enig commentaar bij de uitslagen.
Noot2: Omwille van de tijd die in de organisatie, telling en verwerking gaat zitten heb ik besloten alleen de hoogste 5 winnaars bekend te maken.

Quote:Drieëndertig [33] forummers stuurden mij in de afgelopen drie weken hun nominaties. Speciaal aan deze mensen: hartelijk dank voor jullie medewerking, het zijn jullie die de Forum Awards mogelijk maken.

Beste Forummer – 31 stemmen
1. Treesong – 9 stemmen
2. waf, Bumme – 5 stemmen
3. Kleine Jan – 3 stemmen
4. Mac, Berend Botje, Mukkus – 2 stemmen
5. No Vote – 2 stemmen

Beste nieuwkomer – 29 stemmen
1. de nieuwe – 7 stemmen
2. D’r an met die lippe – 5 stemmen
3. Bor de Wolf – 4 stemmen
4. No Vote – 4 stemmen
5. Uniek, T00L – 2 stemmen

Grappigste forummer – 32 stemmen
1. Mukkus – 11 stemmen
2. EB Sports, Bumme – 5 stemmen
3. Treesong, Bor de Wolf – 2 stemmen
4. Zeven forummers en een No Vote – 1 stem

Nuttigste forummer – 33 stemmen
1. Mac – 8 stemmen
2. Treesong – 4 stemmen
3. Kleine Jan, Peter, Fred Naaigaren, Gerben Zonderland – 3 stemmen
4. Kuiper – 2 stemmen
5. Zeven forummers – 1 stem

Beste Avatar – 31 stemmen
1. Treesong – 4 stemmen
2. Bierteam.com, waf – 3 stemmen
3. Bocaloca, Vret Mien Gras, Bor de Wolf, Mukkus, EJR – 2 stemmen
4. No Vote – 2 stemmen
5. Elf forummers – 1 stem

Beste onderschrift – 33 stemmen
1. Bakke – 6 stemmen
2. No Vote – 5 stemmen
3. Bumme – 4 stemmen
4. FC Wageningen, Lamme Lennie – 2 stemmen
5. Veertien forummers – 1 stem

Beste initiatief – 33 stemmen
1. Forum Awards (Bakke), Travian (Fred Naaigaren) – 5 stemmen
2. TTT (Treesong), SD Bookie – 4 stemmen
3. WK Toto (gittermaster), CompetitieTeam (Mac en Jazz) – 3 stemmen
4. Tactics (Triplexxx), Forum Meeting (Lamme Lennie) – 2 stemmen
5. Vijf initiatieven en forummers – 1 stem

Afscheid van het jaar- 30 stemmen
1. Moker – 16 stemmen
2. EB Sports – 8 stemmen
3. Marsbar – 3 stemmen
4. No Vote – 3 stemmen
5. FvdW, Davydoff, Schorsingen – 1 stem

Irritantste forummer van het jaar – 33 stemmen
1. Dugarry – 6 stemmen
2. waf – 5 stemmen
3. Bor de Wolf – 4 stemmen
4. centre court – 3 stemmen
5. Gerben Zonderland, Peter – 2 stemmen

Meest oninteressante forummer van het jaar – 32 stemmen
1. waf, goa, Bor de Wolf – 3 stemmen
2. Bocaloca, Dugarry, Winstonicus, Marshall – 2 stemmen
3. Vijftien forummers en een No Vote – 1 stem

Grootste Gloryhunter van het jaar – 33 stemmen
1. EB Sports en centre court – 6 stemmen
2. FC Petr – 4 stemmen
3. Ricochan – 3 stemmen
4. Peter, Matador!, Deportivo – 2 stemmen
5. Acht forummers – 1 stem

Discussie van het jaar – 30 stemmen
1. Naturalisatieprocedure Kalou – 13 stemmen
2. Ajax-Feyenoord: play-offs, “70 laffe Joden” – 3 stemmen
3. No Vote – 3 stemmen
4. WK-selectie – 2 stemmen
5. Negen discussies – 1 stem

Topic van het jaar
1. Wat eten we vandaag? – 7 stemmen
2. Travian – 4 stemmen
3. “70 laffe Joden” – 3 stemmen
4. Playboy primeur, Het grote FC Twente topic, Ajax-Feyenoord: play-offs, Het EB topic, Transfers en geruchten – 2 stemmen
5. Zeven topics – 1 stem
Meest oninteressante forummer van het jaar – 32 stemmen
1. waf, goa, Bor de Wolf – 3 stemmen
2. Bocaloca, Dugarry, Winstonicus, Marshall – 2 stemmen
3. Vijftien forummers en een No Vote – 1 stem

=D> =D> =D> =D>
Bakke Wrote:Meest oninteressante forummer van het jaar – 32 stemmen
1. waf, goa, Bor de Wolf – 3 stemmen

Wat een uitstekend gezelschap :lol: =D>
Bakke Wrote:Grappigste forummer – 32 stemmen
1. Mukkus – 11 stemmen
2. EB Sports, Bumme – 5 stemmen
3. Treesong, Bor de Wolf – 2 stemmen
4. Zeven forummers en een No Vote – 1 stem

Hmmm.....had ik niet eens op mezelf hoeven stemmen..... :-k
Ik wist niet dat iedereen 9x mocht stemmen?
goa Wrote:
Bakke Wrote:Meest oninteressante forummer van het jaar – 32 stemmen
1. waf, goa, Bor de Wolf – 3 stemmen

Wat een uitstekend gezelschap :lol: =D>

Notworthy wat een prachtige trofee! ik deel de prijs graag met de reuze interessante goa en bor. :razz: ik zal deze gouden en 3 zilveren plakken vieren met de beste forummer van het jaar, die komende zondag rijkelijk zal moeten trakteren. :razz:
Beste nieuwkomer – 29 stemmen
3. Bor de Wolf – 4 stemmen

Grappigste forummer – 32 stemmen
3. Treesong, Bor de Wolf – 2 stemmen

Beste Avatar – 31 stemmen
3. Bocaloca, Vret Mien Gras, Bor de Wolf, Mukkus, EJR – 2 stemmen

Irritantste forummer van het jaar – 33 stemmen
3. Bor de Wolf – 4 stemmen

Meest oninteressante forummer van het jaar – 32 stemmen
1. waf, goa, Bor de Wolf – 3 stemmen


[Image: overobject.gif][Image: overobject.gif][Image: overobject.gif][Image: overobject.gif][Image: overobject.gif]
Vijf keer in de top 3. Mijn dank gaat uit naar de mensen die op mij hebben gestemd. Ik zal proberen mijn gedeelde titel voor meest oninteressante forummer volgend jaar te verdedigen.
volgend jaar een award voor de grootste grijze muis van het forum? =D>
Namens de Joop Zoetemelk (of Adrianus van der Poel) van dit forum hartelijk bedankt voor de organisatie!
Ik wil een award voor het combi-klassement...
ik een voor de forummer die het dichtst bij de Dom woont
Bor de Wolf Wrote:Ik wil een award voor het combi-klassement...

met al die derde plaatsen? dus egnie he! dies voor treesong :razz:

bumme Wrote:Namens de Joop Zoetemelk (of Adrianus van der Poel) van dit forum hartelijk bedankt voor de organisatie!

joop had wel meer dan 2 tweede plaatsen. of heb je namens mij bedankt? :razz:
Ik wil er eentje voor meest oninteressante en irritante nieuwkomer.
doe is niet zo oninteressant en irritant, nieuwkomer!
ben trouwens benieuwd wat je nog allemaal van plan bent als je jezelf na meer dan zevenduizend posts nog als nieuwkomer ziet..
Daarvan zijn er slechts een paar honderd hier op het voetbalforum.
Ad Wim Wrote:Daarvan zijn er slechts een paar honderd hier op het voetbalforum.

Meer dan genoeg dus !
Ad Wim Wrote:Ik wil er eentje voor meest oninteressante en irritante nieuwkomer.

als je nu eens goed naar de uitslag kijkt zie je dat niemand aan je gedacht heeft en dat je dus helemaal nergens recht op hebt. ik hoop trouwens dat je je opmerking zelf niet ontzettend sneu vindt.
Tja, ik ben een nieuwkomer.
Ad Wim Wrote:Ik wil er eentje voor meest oninteressante en irritante nieuwkomer.

Wat mij betreft krijg je voor je 7000+ posts de grote natte wind award
Wel frappant dat alleen diegenen op mij reageren die hoog scoren in het klassement voor meest oninteressante en irritanste forummer. Hoe zou dat nou komen, zeg...
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik wil er eentje voor meest oninteressante en irritante nieuwkomer.

als je nu eens goed naar de uitslag kijkt zie je dat niemand aan je gedacht heeft en dat je dus helemaal nergens recht op hebt. ik hoop trouwens dat je je opmerking zelf niet ontzettend sneu vindt.
Daar hebben ze dus de Award voor meest oninteressante forummer voor bedacht. Dat moet jij toch weten onderhand.
Ad Wim Wrote:Wel frappant dat alleen diegenen op mij reageren die hoog scoren in het klassement voor meest oninteressante en irritanste forummer. Hoe zou dat nou komen, zeg...

ik zie aukinho en bumme daar anders niet tussen staan, frits frappant.
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Wel frappant dat alleen diegenen op mij reageren die hoog scoren in het klassement voor meest oninteressante en irritanste forummer. Hoe zou dat nou komen, zeg...

ik zie aukinho en bumme daar anders niet tussen staan, frits frappant.
Die reageren ook op een volwassen manier.
yomanda Wrote:Daar hebben ze dus de Award voor meest oninteressante forummer voor bedacht. Dat moet jij toch weten onderhand.

ah, jij weet weer wie dat en ook waarvoor hij dat bedacht heeft. dat zal van basten ook wel met je eens zijn. Undecided
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Wel frappant dat alleen diegenen op mij reageren die hoog scoren in het klassement voor meest oninteressante en irritanste forummer. Hoe zou dat nou komen, zeg...

ik zie aukinho en bumme daar anders niet tussen staan, frits frappant.
Die reageren ook op een volwassen manier.

ook? net als bor en ik.

nun ja, je gaat je eigen woorden weer verdraaien en vervolgens zeggen dat ik dat doe?
Als ik jou moet geloven, zitten Van Basten en ik samen in het Ajax-complot dus dan zullen we het wel met elkaar eens zijn.
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Wel frappant dat alleen diegenen op mij reageren die hoog scoren in het klassement voor meest oninteressante en irritanste forummer. Hoe zou dat nou komen, zeg...

ik zie aukinho en bumme daar anders niet tussen staan, frits frappant.
Die reageren ook op een volwassen manier.

je gaat je eigen woorden weer verdraaien en vervolgens zeggen dat ik dat doe?

nee, hij heeft gelijk, ik waande mijzelf ook dertig toen ik die woorden intypte
Ad Wim Wrote:Als ik jou moet geloven, zitten Van Basten en ik samen in het Ajax-complot dus dan zullen we het wel met elkaar eens zijn.

hupsakee, nu denkt mijnheer hautain weer voor mij te moeten denken.
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Wel frappant dat alleen diegenen op mij reageren die hoog scoren in het klassement voor meest oninteressante en irritanste forummer. Hoe zou dat nou komen, zeg...

ik zie aukinho en bumme daar anders niet tussen staan, frits frappant.
Die reageren ook op een volwassen manier.

ook? net als bor en ik.

nun ja, je gaat je eigen woorden weer verdraaien en vervolgens zeggen dat ik dat doe?
Lees jij je posts ooit wel eens door voordat je ze daadwerkelijk post?
Pages: 1 2 3