FTM Forum

Full Version: Madrid (TMS)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
De database is geopend, succes met het maken van je team!
Ben er al uit. De 2 partijen van vandaag, en een enkele q zullen nog een kleine wijziging kunnen veroorzaken. Zal me niet verbazen dat de belangrijke teams veel overeenkomsten zullen vertonen.
Gisteravond even snel Djokovic, Nadal, Giraldo en Carballas Buena aangeklikt. Laatste twee vandaag gekwalificeerd. Nu afwachten waar ze in het schema terecht komen en dan eens kijken of ik het zo laat of tijd in een ander team ga steken...
Ik ben benieuwd waar dit heen gaat, het lijkt me niet allemaal heel logisch. Eén grote must-pick, Verdasco zal ook iedereen aanklikken, maar voor de rest kun je alle kanten op.
Allemaal dezelfde teams worden het bovenin
Denk het niet, vind het niet evident voor welke tactiek je moet gaan.
En dan is de invulling ook nog eens niet eenvoudig.
Wow, veel mensen met Berdych, had ik toch niet verwacht.
Ik heb veel kleintjes gekozen door onzekere jongens als Gasquet en geen idee wie anders te kiezen. Meer als pakketje, en hopen dat er eentje stunt.
Verder toch redelijk standaard, met toch Monfils wel als troef. Blijft natuurlijk ook onzeker, maar wel in topvorm.
Toch veel hetzelfde...
Mensen met Thiem en Tsonga (Haggie o.a) snap ik niet heel goed maar goed je weet nooit.  

Zelf voor Sock gegaan, daar hebben andere weer weinig vertrouwen in.
Waren zoveel gasten die net niet/net wel waren: Almagro, Thiem, Kohl/Cuevas, Dimitrov, Kyrgios, Pouille, Paire/Sock.
Ik ben maar voor de frisse jongens gegaan.
Ook nog aan Murray gedacht, toch titelverdediger, maar kan er ook zomaar af tegen een gekke Stepanek. 

Wawrinka wilde ik voor de loting, maar met Monfils, Nishi, Djoko en Nadal als mogelijke loting werd dat hem ook niet. Dus lekker standaard.
Wawrinka nog steeds veel te duur voor zijn vorm imo.
Murray is idd interessant en als Nadal bovenin had gezeten, had ik het waarschijnlijk wel gedaan.
Nu in principe max SF.

Ben niet overtuigd van Berdych, ondanks goede resultaten hier. Als Ferrer gewoon fit is (kon er zo snel niks over vinden), is het daar max 50-50 en van Murray wint ie ook niet. Dus waarom ik hem heb...
(02-05-2016, 10:34 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Wawrinka nog steeds veel te duur voor zijn vorm imo.
Murray is idd interessant en als Nadal bovenin had gezeten, had ik het waarschijnlijk wel gedaan.
Nu in principe max SF.

Ben niet overtuigd van Berdych, ondanks goede resultaten hier. Als Ferrer gewoon fit is (kon er zo snel niks over vinden), is het daar max 50-50 en van Murray wint ie ook niet. Dus waarom ik hem heb...

Zelfde hier mbt Berdcych...Kwam budgettechnisch en aan die kant van het speelschema gunstig uit. Maar of hij ook echt wat kan betekenen vraag ik mij af. 

11 potjes maar vandaag trouwens...Benieuwd of Ferrer er weer staat al heb ik hem niet
Van mijn pakket kleintjes treden er vandaag meteen 5 aan. Weten we meteen of dat een goede keuze is gebleken en wat bijv een Tsonga daarvoor moet halen.
Ferrer juist als troef!
Verwacht dat Istomin, Herbert en Stepanek wel winnen, maar zijn misschien wel close potjes. Toch zijn de 45 punten per speler meer dan welkom.
Ad met de koploper aan tafel gezeten?
Zo zie je maar weer waar ik eigenlijk hoor te staan...
(02-05-2016, 11:47 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Zo zie je maar weer waar ik eigenlijk hoor te staan...

Die Ad...
Niemand trouwens Djokovic-Nadal-Verdasco overwogen?
Zie het wel een paar keer voorbij komen, maar heel weinig bij de usual suspects en helemaal niet in de subleague.

Had niet zoveel tijd gisteren, dus heb er zelf even aan gedacht. Tot ik zag/herinnerde dat Djoko hier de afgelopen jaren niet speelde en maar 1x heeft gewonnen.
(02-05-2016, 11:59 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Niemand trouwens Djokovic-Nadal-Verdasco overwogen?
Zie het wel een paar keer voorbij komen, maar heel weinig bij de usual suspects.

Had niet zoveel tijd gisteren, dus heb er zelf even aan gedacht. Tot ik zag/herinnerde dat Djoko hier de afgelopen jaren niet speelde en maar 1x heeft gewonnen.

Nee complete top aanwezig en Djoko laatste toernooi niet top dus niet aan getwijfeld. 
Tevens blijft de winst minimaal als hij wel presteert.
Risico te groot om hem te nemen. Stel je voor dat ie een Veselietje heeft dan verlies je honderden punten.
Is ook zo, maar het is daaronder zo'n crapshoot wie er QF en SF gaat halen.
Ik zag echt zo weinig zekerheidjes naast Nadal en Nishikori, dat ik het bijna ging overwegen.
Maar naast dat het risico te groot is, mis je dan ook te veel mustpicks.

Maar nu Djokovic goedkoper is, is het opeens weer een optie in een TMS, naast Nadal, dat is het lang niet geweest.
Ik ben idd van Giraldo en Carballas Buena naar Verdasco gegaan en heb het daarnaast dus bij Djokovic en Nadal gelaten Smile

In een optimistisch scenario halen de alternatieven meer dan 1000 punten. Maar dan moet de halve finalist in q2 niet net de kandidaat zijn die jij niet hebt...

Djokovic was voor het weekend al aan het trainen in Madrid, ik hoop dat hij hem graag weer eens wil winnen.
Maar zelfs met die training is ie nog niet de grote favoriet om van Nadal te winnen imo.
Nou Simon begint ook lekker overtuigend aan toernooi...sowieso al een derde set nodig tegen Baghdatis
Weinig interessants nu.
Raonic mag er wel uit, maar gebeurt toch niet tegen Bellucci.

Straks pas jongens in actie, en dan ook meteen een hoop tegelijk.
Alle kleintjes komen zo tegelijk. Laat er in godsnaam een paar stunten. 

Dolgo gaat de volgende ronde winnen van raonic. Waarvan akte.
Federer heeft zich teruggetrokken
Federer zegt af met een rugblessure. Niet zo gelukkig mee. Meer kans op 180 voor Thiem(of sock/paire). En Nadal heeft toch iedereen. Beter is monfils of Ferrer nog even blessee.
Hmm, had ik toch Thiem moeten hebben inderdaad.
Ongeveer het enige stukje waar ik niemand heb...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11