FTM Forum

Full Version: Rome (TMS)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
De database is open!
Deze loting zal wel verschillende teams tot gevolg hebben, op het eerste oog. Ik zie maar weinig mustpicks.
(1e) kwart des doods
Dit wordt nog eens een leuk toernooi.
Zware bevalling weer. Toch redelijk tevreden.
Heel leuk toernooi. Benieuwd naar de teams van de FTM-favorieten. 
Dat Troicki en Goffin al door zijn maakt het er juist met hun niet eenvoudiger op.
Ik ga toch maar voor Murray. Die luie drol zal me wel weer naaien!
Ik reken op een heel andere week dan Madrid. Zijn ook heel andere condities. Maar ik denk dat heel veel mensen voor Murray gaan, logisch ook. Het voelt echter voor mij niet goed, en in Rome heeft ie zelden iets laten zien.
In plaats daarvan een paar verrassende keuzes (denk ik) om een beetje wat te forceren.
(09-05-2016, 09:51 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ik reken op een heel andere week dan Madrid. Zijn ook heel andere condities. Maar ik denk dat heel veel mensen voor Murray gaan, logisch ook. Het voelt echter voor mij niet goed, en in Rome heeft ie zelden iets laten zien.
In plaats daarvan een paar verrassende keuzes (denk ik) om een beetje wat te forceren.

Hier inderdaad Wawrinka. Benieuwd hoeveel mensen hem hebben...verwacht toch nog 100+. 
Tragere baan en zware week gehad dus Murray voor mij zeker niet.
Wawrinka is mij nog veel te duur.
Ik ga voor Thiem, Gasquet en Berdych (neem aan dat Goffin vaker wordt gekozen, zeker door Buurs).

Nadal en Ferrer leken me zekerheidjes. Dan was het kiezen voor Murray of alternatieven.
(09-05-2016, 09:57 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Wawrinka is mij nog veel te duur.
Ik ga voor Thiem, Gasquet en Berdych (neem aan dat Goffin vaker wordt gekozen, zeker door Buurs).

Nadal en Ferrer leken me zekerheidjes. Dan was het kiezen voor Murray of alternatieven.

Dan wordt het een hele interssante week
Wowww een explosie aan Nishikori
Nadal inderdaad niet vaak gekozen in de top...Ad  en Haggie forceren dus met Nadal. 1000 of gewoon eraf voor 180?!

Hup Stanislas!
Je kan ook iedereen aanklikken die gisteren al door zijn gegaan. Typsch weer voor de laffe managers
Oei, CC inderdaad wel heel laf. Van Buurs verwacht je het.
Hopelijk wordt dat keihard afgestraft met toernooiwinst Nadal.
(09-05-2016, 10:03 AM)kooltje Wrote: [ -> ]Wowww een explosie aan Nishikori
Nadal inderdaad niet vaak gekozen in de top...Ad  en Haggie forceren dus met Nadal. 1000 of gewoon eraf voor 180?!

Hup Stanislas!

Tja, is het forceren? Dit zijn veel meer de condities van MC en Barcelona, Madrid is zo anders.
Dus ik zie Nadal-Djoko echt als 35-65 en dan moet je Nadal gewoon hebben imo, want de winnaar daarvan wint het toernooi.

In ieder geval veel eerder dan Nishikori. Die heeft hier nog nooit iets laten zien want het is geen baan voor hem, en die heeft ook veel gespeeld.
Het is gelukkig wel behoorlijk overzichtelijk voor mij.
Absolute troeven: Nadal, Gasquet, Berdych, Ferrer.
Zsm exit: Nishikori, Fognini, Murray, Goffin.

Thiem toch nog wel aardig veel gekozen.
Keuzes voor mij trouwens:

Berdych en Dzumhur, of Goffin en Fognini

Berdych-Goffin 2-0 en Goffin dramatisch in vorm op gravel, dat gaf de doorslag. Ook al is Goffin al door. Wist ook dat ik hiermee een verrassende keuze had tov de standaard managers. Heb ik nodig.

Fognini is link, maar wel 0-9 tegen Ferrer.
Dzumhur is dan een opvuller die hopelijk 45 punten pakt.
Zonder de loting gezien te hebben verwachtte ik veel van Ferrer fognini en Nadal. Jammer van de loting dus.
En Murray inderdaad helemaal niet. Maar gezien de loting toch maar voor gegaan.
(09-05-2016, 10:19 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Keuzes voor mij trouwens:

Berdych en Dzumhur, of Goffin en Fognini

Berdych-Goffin 2-0 en Goffin dramatisch in vorm op gravel, dat gaf de doorslag. Ook al is Goffin al door. Wist ook dat ik hiermee een verrassende keuze had tov de standaard managers. Heb ik nodig.

Fognini is link, maar wel 2-9 tegen Ferrer.
Dzumhur is dan een opvuller die hopelijk 45 punten pakt.

Berdych ook dramatisch en dit is zijn ondergrond ook niet. Maar ik snap de keuze wel. Er waren weinig must-haves. 
Fognini was de eerste die ik aanklikte. 

Meest opvallende voor mij is 14 keer Murray in de top 20.
Grappige is dat Fognini hier dus echt nooit iets heeft gepresteerd, ondanks voor eigen publiek.
Fognini vs Ferrer...0-9
(09-05-2016, 10:26 AM)kooltje Wrote: [ -> ]
(09-05-2016, 10:19 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Keuzes voor mij trouwens:

Berdych en Dzumhur, of Goffin en Fognini

Berdych-Goffin 2-0 en Goffin dramatisch in vorm op gravel, dat gaf de doorslag. Ook al is Goffin al door. Wist ook dat ik hiermee een verrassende keuze had tov de standaard managers. Heb ik nodig.

Fognini is link, maar wel 2-9 tegen Ferrer.
Dzumhur is dan een opvuller die hopelijk 45 punten pakt.

Berdych ook dramatisch en dit is zijn ondergrond ook niet. Maar ik snap de keuze wel. Er waren weinig must-haves. 
Fognini was de eerste die ik aanklikte. 

Meest opvallende voor mij is 14 keer Murray in de top 20.

Berdych wordt met de week beter, maar het is inderdaad nog niet best.
Maar iig beter dan Goffin de laatste weken.
En Berdych heeft hier nog wel wat laten zien in het verleden.
Buursweek please. Zal zo m'n keuzes nog even toelichten.
We gaan beginnen. Geen gekke dingen, Richard.
Je weet nooit met Benneteau...Hup Julien!
Prima eerste set.
Gasquet vindt ik een mooie keuze. Goede kans tegen nishikori.
Hopelijk werkt de H2H nu wel weer.
Maar verwacht niet zoveel van Nishikori deze week, en Gasquet heeft de eerste twee rondes echt een poeploting.
Maar het blijft altijd onzeker met hem, dus eerst maar gewoon even die 90.
Sinds die lastige game halverwege 1e set is het wel eenrichtingsverkeer, dus dat ziet er goed uit.
Lekker trainingspotje. Goed veel winners ook.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11