FTM Forum

Full Version: Washington/Umag/Gstaad/Kitzbuhel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Volgens mij voor het eerst 4 toernooien in 1 week? en dat nog wel in een after davis cup week.

Anyway, database is open, lastige week denk ik. Succes!
In Gstaad in ieder geval 1 Nederlander die de 2e ronde haalt Wink
Thiem verdedigt deze week 650 punten!
Dit kan dus alle kanten op.
Unicum vier toernooien of al vaker geweest?
Eerst maar eens kijken wie er morgen allemaal al door zijn.
Slechts 2 wedstrijden gepland in Umag morgen, dat lijkt me ook een unicum.
Wel vaker 4 toernooien geweest
Dit wordt een zeer interessante week.
Ligt t aan mij of is het beetje vreemd dat Haase in Gstaad speelt en niet in Kitzbuhel?
Die man is volledig het spoor bijster.
De liefde is over. En ja, hij is de weg kwijt.
Bijna geen mustpicks en bijna geen uitslagen. Succes!
(18-07-2016, 05:04 PM)NickHop27 Wrote: [ -> ]Bijna geen mustpicks en bijna geen uitslagen. Succes!

Haggie week
Leuk! Wie deze week wint is een tenniskenner en geen calculator
De koploper zonder Isner. Mag die man eens afgestraft worden?
Heerlijk al die verschillen, eindelijk!
Morgen maar eens beginnen met Zeballos def Verdasco.
Thiem nog veel gekozen zeg...toch veels te duur?!
Cuevas veel gekozen...verliezend finalist neem ik nooit week daarna
Voor Anderson gekozen ipv Zverev om wat te forceren...Anderson goed verleden hier en Zverev drama vorige week
Thiem rekentechnisch vast en zeker te duur. Maar in 3 andere onzekere toernooien pakt hij 250 punten. Die kon ik niet laten liggen!
Helaas valse start door Bedene, maar sinds 20 uur niet meer gekeken.
Gelukkig wel een meesterlijke show van Theo Maassen gezien waardoor het niet uitmaakt.

En ik heb in Washington genoeg troeven om het te redden.
Allez Monfils!
Zoveel mensen (bijna) alle finalisten van vorige week. Daar gaat natuurlijk de helft van falen.

En ook best veel Kohlschreiber en Thiem.
Dat geld had ik toch echt in Washington gestoken. Daar kun je de finalisten niet missen.
(18-07-2016, 10:04 PM)centre court Wrote: [ -> ]De koploper zonder Isner. Mag die man eens afgestraft worden?

Maar jij hebt Fritz, Zverev en Anderson, maar geeen Johnson?
Klasse Donaldson, de inhaalslag is begonnen. 
Denk trouwens dat ik Mathieu had gehad ipv Bedene, als ik 1 minuutje had gehad.
Hartstikke leuke week met veel verschillen. Wel onoverzichtelijk met invullen/kiezen.
Gok Pospisil pakt meteen verkeerd uit helaas, maar dat was te verwachten. Bewuste keuze om af te wijken van de rest.
Paar puntjes zal het ook niet op worden beslist. Belangrijker wat de grote jongens doen!
(18-07-2016, 10:27 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Thiem nog veel gekozen zeg...toch veels te duur?!
Cuevas veel gekozen...verliezend finalist neem ik nooit week daarna
Voor Anderson gekozen ipv Zverev om wat te forceren...Anderson goed verleden hier en Zverev drama vorige week

Zo heb ik Monfils.
Kan er zomaar 1e ronde af maar ook 500 punten halen.

Voor de rest vond ik het redelijk straight forward in Washington. Twijfelde alleen nog over wel of geen Muller, en Tomic.
(19-07-2016, 08:03 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(18-07-2016, 10:04 PM)centre court Wrote: [ -> ]De koploper zonder Isner. Mag die man eens afgestraft worden?

Maar jij hebt Fritz, Zverev en Anderson, maar geeen Johnson?

Fritz high potential en ik vind zverev onzeker. Maar je mag hem niet missen. 

Johnson 3x in de top 9. Dichtbij Isner, vorige week nog ruk en op hc moet ik het nog zien. Even duur als Kohli maar Kohli heeft elke ronde een makkelijkere tegenstander dan Johnson. ABCtje al was Kohl vorige week ook heel matig.
Finalisten van vorige week was wel een dingetje. 
Week na een slechte week is altijd klote, toch geneigd om diegene die je vorige week niet had nu wel te nemen. De helft zal idd best falen.
(19-07-2016, 08:57 AM)centre court Wrote: [ -> ]
(19-07-2016, 08:03 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(18-07-2016, 10:04 PM)centre court Wrote: [ -> ]De koploper zonder Isner. Mag die man eens afgestraft worden?

Maar jij hebt Fritz, Zverev en Anderson, maar geeen Johnson?

Fritz high potential en ik vind zverev onzeker. Maar je mag hem niet missen. 

Johnson 3x in de top 9. Dichtbij Isner, vorige week nog ruk en op hc moet ik het nog zien. Even duur als Kohli maar Kohli heeft elke ronde een makkelijkere tegenstander dan Johnson. ABCtje al was Kohl vorige week ook heel matig.

Johnson is toch in topvorm? Een stuk beter dan Isner bijvoorbeeld. 11-3 sinds Queens, Isner 4-4.
En haalde hier afgelopen jaren al SF en QF.

Zijn loting is inderdaad moeilijker dan die van Kohl, maar ik heb dan toch liever iemand met een top van 500 dan een van 250.
Had dan Johnson genomen ipv Anderson, die is nog niet bepaald in vorm/op niveau.
Of ipv Sock, al snap ik die keuze zeker.

Ik vind Washington niet heel veel sterker bezet dan Umag en Kitzbuhel. Dan besteed ik toch liever het gros van m'n geld aan kanshebbers op 500.
(19-07-2016, 08:58 AM)centre court Wrote: [ -> ]Finalisten van vorige week was wel een dingetje. 
Week na een slechte week is altijd klote, toch geneigd om diegene die je vorige week niet had nu wel te nemen. De helft zal idd best falen.

Voor gasten als Ramos, Cuevas en Verdasco is het de laatste kans op gravel, dus die zullen nog wel 1x willen gaan.
Karlo en Muller geloof ik niet zo in 2 weken achter elkaar, en Kohl is ook met zijn hoofd bij HC en de OS, gok ik.
Met Klizan kan het alle kanten op.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11