FTM Forum

Full Version: Atlanta
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Maar 1 toernooi deze week en dus heel weinig budget. Succes!
Kyrgios. Tennis of Pokémon? Grootste dilemma deze week.
Pokemon Cool
Gokje genomen met Isner, maar hij kickstart vaak zijn US HC-swing hier, afgelopen 3 jaar gewonnen.
Niet de makkelijkste loting, maar vertrouwen op Kyrgios en Anderson leek me ook niks.
TT met young. Die gozer heeft me een seizoen qua geluk, ongekend. Daarbij vergeleken heeft zelfs Buurs vrij veel pech.
Kyrgios had tijdens de dubbel gisteren iig meer zin in Pokemon...
Isner en Kyrgios kunnen er beide prima af tegen Mannarino en Donaldson. Maar ze blijven wel ruim favoriet voor de finale. Daar ga ik dan maar voor. 
De rest is ook allemaal niks natuurlijk.
Toch maar weer wat ingevuld. Het is dat CC zei dat ik me wel terug zou vechten, anders was het echt definitief geweest. Meer een last dan een vreugde tegenwoordig.

Hup Isner, GGL en Nando dan maar (allen paupers)
Anderson heeft wel een walk-over voor 45 punten, maar dan kan ie zo verliezen.
Verdasco zou toch ook wel minimaal 45 moeten halen, en dan hopen dat Kyrgios geen zin heeft.
Nishioka is puur een opvuller, voor dat zwakke kwart.
Dus Nishioka gaat even van 6-2 5-2 naar 6-7?
Jij mag niet klagen Ad na deze 3e set  Big Grin
Zal dit dan mijn geluksweek worden?
Young en Nishioka!
Klasse GGL
(02-08-2016, 07:55 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Dus Nishioka gaat even van 6-2 5-2 naar 6-7?

Evans verspeelt een 5-3 in de 3e set en mist 4 Mp
(02-08-2016, 11:14 PM)Haggie Wrote: [ -> ]Klasse GGL

Echt he...verschrikkelijk
(02-08-2016, 11:05 PM)centre court Wrote: [ -> ]Jij mag niet klagen Ad na deze 3e set  Big Grin

Hehe, klopt. Op naar de 90, Jap!
Verdasco ook prima.
Klasse GGL! #hond
Anderson mto.

Het is dat bij tegen Opelka speelt, anders had ie allang opgegeven. Was hij vd baan afgeslagen. Koploper zal m wel hebben.
Ook de mensen met Anderson mogen heel erg blij zijn.
Ommekeer. Terecht ook!
Oef Anderson. Niet best hoor.
Helemaal niet blij met Anderson
Lachwekkende week weer
Kom op Kyrgios...Nu wil ik historie ook...een 0 punten week  cry
Lol...weet je dat dat niet kan bij FTM. De software neemt 80% van de laagste score die niet 0 is. Iedereen krijgt dus op z'n minst 16 punten :p
Ik word echt gek van die Young. Smyczek set en dubbele break voor verdomme.
Verlies Anderson is maar een schrale troost. Isner klasse.
(04-08-2016, 07:52 AM)Mac Wrote: [ -> ]Lol...weet je dat dat niet kan bij FTM. De software neemt 80% van de laagste score die niet 0 is. Iedereen krijgt dus op z'n minst 16 punten :p

Haha
Ik dacht alleen als je team niet hebt ingevuld...
Isner voor Anderson en Fritz ingeruild. Morgen even deze keus goed maken, Sjon.
Kyrgios wint. Balen Kooltje
Vandaag de kwartfinales, maar isner-fritz en kyrgios-verdasco zijn eigenlijk gewoon de halve finales. Winnaars spelen de finale.
Isner en Verdasco dan maar!
Pages: 1 2