FTM Forum

Full Version: Los Cabos
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wederom 1 klein toernooitje deze week.
Ik snap de keuze voor deze toernooien vanwege de deadlines.
Door het kleine budget moet je ook nog keuzes maken.
Eerst dacht ik echt jammer dat OS niet meetelt, maar door andere sporten volg ik het tennis helemaal niet in deze weken.
Goede keuze organisatie!
Haase weer twee eerste ronde exits...zonde van het geld
zo mijn team is gereed. Ik denk dat meer mensen hetzelfde team zullen hebben want het is nogal voor de hand liggend. Ik heb ook maar 1 over van mijn budget.
Een hoop teams weten niet dat het hc is...
Die denken Mexico is gravel???
Lol, ik was er een van. Gravel logo stond er nog en ondanks de opmerking in de chat (die ik verkeerd las) ging ik er vanuit dat het gravel was. Hup gravelrukkers dan maar.
Ook een aantal bets geplaatst ervan uitgaande dat het gravel was, das ook jammer.
Ik heb de drie meest gekozen spelers, zelfs in de subleagye. Maar toch zie ik weinig regulars met hetzelfde team. Gelukkig de koploper.
Is er vannacht nou geen enkele wedstrijd gespeeld?
(09-08-2016, 03:10 AM)Overdune Wrote: [ -> ]Lol, ik was er een van. Gravel logo stond er nog en ondanks de opmerking in de chat (die ik verkeerd las) ging ik er vanuit dat het gravel was. Hup gravelrukkers dan maar.

Hier niet anders Smile
(09-08-2016, 07:40 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ik heb de drie meest gekozen spelers, zelfs in de subleagye. Maar toch zie ik weinig regulars met hetzelfde team. Gelukkig de koploper.

Meest logische team

Ik ga voor een aantal verrassingen
Tomic in een 250. Niet voor mij.
Tja, ik was ook niet overtuigd, maar van wie moet ie verliezen voor de SF? En wie haalt er voor dat geld zekerder 90?
Normaal ook geen Tomic voor mij maar zag geen echte alternatieven
(09-08-2016, 07:40 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ik heb de drie meest gekozen spelers, zelfs in de subleagye. Maar toch zie ik weinig regulars met hetzelfde team. Gelukkig de koploper.

Gelukkig? Dan loop je toch nooit in op de koploper?
Ha ha, donaldson verspeelt een set en 5-1 voorsprong  Idontgetit
Verdasco prutser

Nou meteen de wedstrijd van de week. Lajovic Tomic. We gaan het zien.
(09-08-2016, 11:59 PM)andre Wrote: [ -> ]
(09-08-2016, 07:40 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ik heb de drie meest gekozen spelers, zelfs in de subleagye. Maar toch zie ik weinig regulars met hetzelfde team. Gelukkig de koploper.

Gelukkig? Dan loop je toch nooit in op de koploper?

Dat doel is allang overboord, dré.
Prima uitslagen, nu de geplaatste jongens even presteren, voor Tomic.
(09-08-2016, 11:26 AM)centre court Wrote: [ -> ]Tomic in een 250. Niet voor mij.

Prima Dusan. Op naar de finale.
Haha, tegen Giraldo en Lajovic. Is het niet toch gravel?
Het is toch een hc toernooi?
Lachwekkend dat Tomic en Querrey verliezen.
Oa DaanVL, Andre en Mist met 0 punten deze week.  Big Grin
Ho ho, Krajicek heeft 20 punten gesprokkeld.
Maar dit is wel bizar ja. Zoal meer had ik oorspronkelijk een gravel team staan, daar zaten drie kwartfinalisten in met uitzicht op meer...
Inderdaad, in m'n gravelteam zaten sowieso Almagro, Granollers en Giraldo.
Nou ja hopen dat Karlo er nog een weekje wat uit kan persen.
Prima Dusan. Op naar de finale.
Bedankt Karlovic! Toch nog wat puntjes
Je zou hem niet hebben...