FTM Forum

Full Version: Olympische Spelen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Olympics: 
Opgave held Dustin Brown  tegen Belluci..gaat door zijn enkel in 2de set na eerste set gewonnen te hebben...verlaat in tranen de baan  Sad
En Del Potro tikt Djoko eraf en huilend de baan af. Na zn vroege Wimbledon exit leek t me duidelijk dat Rio een groter doel was voor hem, dat zal hard aankomen dan.
Jezus die Djoko. Wat een emoties. 

Potro all the way? Of nu in straight eraf tegen Sousa? Je weet het met hem niet.
Dacht dat Djoko de gewone tour belangrijker vond, maar blijkbaar niet dus. 
Dus waarschijnlijk stom om Toronto te spelen.
Heb hier even een nieuwe thread van gemaakt. Zijn de OS wel waard.

Blijf het vreemd vinden, je merkt gewoon aan de uitslagen dat de OS niet echt leven bij de spelers...maar dan zie wel weer zoveel emotie bij een djoko als die verliest. Beetje dubbel allemaal
Ik heb dus precies hetzelfde.
In Londen leefde het iig veel meer, voor m'n gevoel.
Het begon al met al die afzeggingen, maar ook tijdens zie je nu heel rare uitslagen.

Beetje DC in het kwadraat. Sommigen boeit het niks, anderen staan juist op.

Murray easy naar goud dus?
Niet tegen deze Potro...dat is voor niemand eaay
Ik ben met CC hoor, die kan er zomaar voor de SF af liggen.
In London was natuurlijk de spanning rond Federer gigantisch, toen dacht iedereen dat dat zn laatste OS zouden worden (wat waarschijnlijk toch zo blijkt te zijn). Dat op z'n favoriete ondergrond. Paar prachtige partijen daar ook gespeeld natuurlijk. Maar volgens mij ging dat ook pas echt leven vanaf de kwartfinale dus wellicht is dat nu ook weer zo.

Murray is sowieso torenhoog favoriet, maar goed nu het niet in eigen land is en hij al een gouden medaille heeft zal wellicht voor hem ook de noodzaak wat minder zijn.
Zou kunnen, maar tegen de QF zitten er weinig interessante jongens meer in...

Al is de noodzaak minder, hij is wel verreweg de beste in het schema nu. Zelfs op 90% kan ie nog goud halen. Toch wel lekker hoor, 2x op rij.
Delpo sloeg ook nagenoeg alle backhands weer vol door  Eusa_clap
Zie je nog kansen voor Rafa, Buurs?
Vamos

Schema ligt open

Tegen murray heeft hij altijd kans

Ze hebben 2 weken geleden nog samen getraind in spanje
Finale plek zou prima kunnen nu. Al ben ik bang dat Godfin hem al vrij vroeg pakt.
Vannacht ook Serena Williams weer uitgeschakeld...volgens mij kunnen ze voortaan de toppers beter thuislaten en mensen sturen die wel gemotiveerd zijn
Of weer punten toekennen, of het schema beter erop aanpassen. Dit is geen doen, midden in de US swing.
Rojer en Bertens dan maar Goud pakken, lijkt mij wel een aardig koppel. Bertens waarschijnlijk heerlijk om mee te spelen zo na Haase
Ze gaan niet winnen van Herbert en Mladenovic. 
Daarnaast nog Mirza en Bopanna in dezelfde helft.
Gaat niet mogelijk zijn in de huidige vorm.
(08-08-2016, 11:56 AM)centre court Wrote: [ -> ]Finale plek zou prima kunnen nu. Al ben ik bang dat Godfin hem al vrij vroeg pakt.

Zeker aangezien ie vandaag 3 partijen moet spelen, en dat na zolang eruit te zijn geweest...
Frankrijk heeft ook een Yuri:

JO - Tennis (Hommes) - Arnaud Di Pasquale annonce l'exclusion de Benoît Paire 

Arnaud di Pasquale, director of the FFT (Fédération Française de Tennis) announced yesterday evening (CET) that Benoit Paire was no longer, and will never again be, affiliated to the French Tennis Federation. "He will compete in ATP events under the French flag because of his passport. If he wants to find another flag, he is free to do so. He will never be part of any events involving the FFT directly". 

Live on France Télévisions after Paire's loss to Fognini, di Pasquale said: "I announce the exclusion of Benoit Paire after several warnings given by us. He did not respect he rules set by FFT on site. It is inacceptable. He lacked respect to his teammates and to the staff. There are rules to be respected when you are part of the French team". 

Paire had received two warnings from di Pasquale for not respecting the rules set by the Federation for the life in community in Rio. "We (the Federation) gave him a lot. We hardly saw him in Rio, you cannot just disrespect your team like that without punishment to follow. I asked him to pack and leave. He shouldn't have come if he is not able to stick to the rules the Federation had set before his arrival".

Paire reacted a few hours ago: "I am happy to leave Rio. I have another view on what happened in Rio. I keep my opinion for me, but I am very happy to go to Cincinnati. The federation is a non-existent entity, so all this is no big deal. I am just happy that the one I needed to support me was here [Shy'm, his girlfriend], that was the most important for me. Whether the Federation and the other players are here or not, I don't care."
Choker Goffin...serveren voor set bij 5-4 en 6-5 en nog een setpunt niet pakken in de tie-break.
Eerste set Belluci 7-6.

Edit: en doei 'Godfin' haha
(10-08-2016, 01:56 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Rojer en Bertens dan maar Goud pakken, lijkt mij wel een aardig koppel. Bertens waarschijnlijk heerlijk om mee te spelen zo na Haase

Bijna ja.... Big Grin
Murray Fog van 6-1 *2-1 naar 6-1 2-6 0-3. 

8 games op rij voor de Fog. Wtf.
En dan weer van 0-3 naar 6-3.
Typisch Fabio weer...hoge pieken, diepe diepe dalen.
(11-08-2016, 07:46 PM)Kraai Wrote: [ -> ]
(10-08-2016, 01:56 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Rojer en Bertens dan maar Goud pakken, lijkt mij wel een aardig koppel. Bertens waarschijnlijk heerlijk om mee te spelen zo na Haase

Bijna ja.... Big Grin

haha
Die bal op matchpoint, wat een geluk zeg die Amerikanen
Past prima in het gefaal van de Nederlandse sporters, mijn god...
Lekkere planning ook vandaag....3 van de 4 mannen wedstrijden tegelijk als 2de partij op een baan zetten Bduh
Maar voorlopig weer regen zo te zien...
Clownfils verkloot ff een 6-3 voorsprong in derde set tie-break waaronder een dubbele fout op *6-5...en verliest vervolgens met 8-6  Doh

Halve finales:
Nadal - Potro 
Nishi - Murray

Wordt mooie dag morgen  Tongue
Oei oei oei Monfils. Wat had ik het hem gegund. Veel leuker dan die slappe Jap natuurlijk. 

Nadal of Del Potro gewoon in de finale. Wie had dat gedacht. Een normaal toernooi hadden ze niet eens gespeeld.
Pages: 1 2