FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Leadership 4, lekker. Die heb ik nog niet. Ik hoop binnenkort mijn 1e 5 op flat aan te mogen kondigen.
Devlin Wrote:mijn teamleader in de Giro, Monserrat, is vandaag gestegen naar leadership: 4

morgen wordt het hele lastige etappe voor Monserrat, met skill 0 op hill en 87km voor de boeg... :roll:

Die kerel mag ook wel een keer instorten, ben ik een beetje bezig met fitness te kloten etc. etc. nog wint jouw man met minimale inspanningen. telkens wordt ik 2e Sad

Verwacht eigenlijk niet dat mijn klassementsrenners nog 11 minuten goed kunnen maken Sad
11 minuten al?! bij mij in de giro pas kleine verschillen. eerste 7 binnen 2 minuten. Gelukkig ik wel in het geel met nog geen extra inspanning. Zie sommige met een echt team-shirt. maar kan niet vinden waar ik dat doe..iemand enig idee?
kooltje Wrote:11 minuten al?! bij mij in de giro pas kleine verschillen. eerste 7 binnen 2 minuten. Gelukkig ik wel in het geel met nog geen extra inspanning. Zie sommige met een echt team-shirt. maar kan niet vinden waar ik dat doe..iemand enig idee?

Antwoord:

Box Brother Wrote:
Devlin Wrote:ziet er idd heel goed uit Tom! Bedankt voor de file...

Vraagje aan Box, hoe krijg je zo'n plaatje als shirtje...want dat suffe wit heb ik nu ook wel gezien...

http://peloton.proboards44.com/index.cgi...1158861964

Was een topic over op het peloton-forum wie het wilde testen ... krijg er niet heel veel bijzonders voor volgens mij, mij goed. Kon iig mijn shirtje wisselen.

Ikzelf verwachtte eigenlijk meer van de ronde van Romandie..... Giro zal ook wel niks worden deze week Sad
Genomico Wrote:Leadership 4, lekker. Die heb ik nog niet. Ik hoop binnenkort mijn 1e 5 op flat aan te mogen kondigen.

Ankit Aasia increased his skill in flat from 4 to 5.

JA!!!!
ah dat is lekker tijdens de giro...even de drie daagse pakken, met bollen en groene trui. nu eindelijk 400 punten voorsprong. hoop dat de giro zondag ook binnen is...1 minuutje voorsprong. twijfel of ik hem zondag met 100% moet laten rijden, dan duurt het 4 weken voor hij weer fit is. anders maar 2 weken
Quote:Hayo Van Zegbroeck (age 19) healthy and 100% fit.
Earning $8,617 per week.
Value: $199,705
Flat: 2 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 2 Leadership: 1

Dit was mijn jeugdrenner van deze week ... ga hem maar doortrainen op flat denk ik ....
Box Brother Wrote:
Quote:Hayo Van Zegbroeck (age 19) healthy and 100% fit.
Earning $8,617 per week.
Value: $199,705
Flat: 2 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 2 Leadership: 1

Dit was mijn jeugdrenner van deze week ... ga hem maar doortrainen op flat denk ik ....

en dat met zo'n matige scout :roll: mijn jeugdrenner was een heel stuk minder ondanks 3x20 als skills...en ook maar naar flat overgestapt zie ik...hoeveel stijgingen op sprint heb je nou gehad?
Devlin Wrote:
Box Brother Wrote:
Quote:Hayo Van Zegbroeck (age 19) healthy and 100% fit.
Earning $8,617 per week.
Value: $199,705
Flat: 2 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 2 Leadership: 1

Dit was mijn jeugdrenner van deze week ... ga hem maar doortrainen op flat denk ik ....

en dat met zo'n matige scout :roll: mijn jeugdrenner was een heel stuk minder ondanks 3x20 als skills...en ook maar naar flat overgestapt zie ik...hoeveel stijgingen op sprint heb je nou gehad?

5 ... 3 naar sprint 4 en 2 van 0 naar 1 ofzo.... zag het niet zo zitten in sprint... misschien dat als ik een keer winst pak ik weer terug ga overstappen.

Ga nu maar eens geld sparen voor zover dat kan, Kuiper en Devlin winnen alles in mijn competitie.... kan nog af-en-toe een etappe meepakken maar daar is ook alles mee gezegd.
ben benieuwd naar jullie tactiek voor de komende paar weken...er staan 3 rondes op 't programma waaronder de Tour de France volgende week...rijden jullie alle 3 de rondes?!

De Dauphiné kan je eventueel rustig rijden (70-70-75) zodat je die renners ook in de Tour de France kan gebruiken, maar echt hoog zul je dan niet eindigen in de Dauphiné lijkt me...voorlopig heb ik de toppers verdeeld over de 3 rondes en aangevuld tot 3x5 man...die tijdrit die tussendoor gereden gaat worden laat ik wel aan de B-garnituur over...
ik kies voor precies dezelfde strategie. De nummer 1 en 3 van de giro laat ik ook de tour weer rijden.
Ik laat mijn 5 beste renners in de Tour, Giro en Vuelta rennen, dat kan precies rekening houdend met hun inzet. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van blessures, want in de Tour moest ik ook al met mijn 1e reserve rijden.
in de vuelta bedoel je denk ik. Je kan wel met 5 beste rijden als je ze niet voluit laat gaan een keertje. Mijn kopman begint met 85 aan de tour, maar krijgt dan die zondag 20 erbij en begint de volgende week met 100. hoop dat hij die eerste dag niet teveel tijd verliest.
Bij ons staat iemand die vanaf afgelopen weekend meedoet al op een 5e plaats in de ranglijst :roll: Zoveel concurrentie is er dus...
site ligt eraf. hopen dat het snel goed komt. vind het wel raar dat spel weer van vooraf aan begint.
kooltje Wrote:site ligt eraf. hopen dat het snel goed komt. vind het wel raar dat spel weer van vooraf aan begint.

Mooi klote is dat ja. Zeker nu het nog helemaal niet zeker is of we wel in dezelfde divisie kunnen starten.
kan niet eens op de site, laat staan materiaal kiezen..lekker weer..en stond al achter
We gaan snel weer beginnen mensen. Ik geloof dat zondag de inschrijving weer start.
Zondag beginnen de inschrijvingen...
Genomico Wrote:Zondag beginnen de inschrijvingen...

zoals ik al eerder dacht, ga ik passen deze keer...Footstar heeft dit gaatje nu al opgevuld :wink:
Devlin Wrote:
Genomico Wrote:Zondag beginnen de inschrijvingen...

zoals ik al eerder dacht, ga ik passen deze keer...Footstar heeft dit gaatje nu al opgevuld :wink:

Ga wel een poging wagen denk ik ... eens kijken hoeveel hij verbeterd heeft Wink
Aanmelden kan op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.peloton-game.net">http://www.peloton-game.net</a><!-- w --> daar ging het bij mij dus mis...

Top-talent lijkt mij deze in mijn team.

Quote:Urbain Meuwissen(197)
Aged 20, from Netherlands, is healthy and is 100% fit.
He weighs 83kg and is 2,07m tall.
He rides for Brothers Riders
For this team his mood is content and he is paid 5.168 € per week.
He participated in 0 races this season, good for an average value of 0,0.
His market value is 322.549 €.

Victory history: Races won 0Time jerseys 0Points jerseys 0Mountain jerseys 0
Primary skills
Flat: 1 Downhill: 3
Hill: 1 Sprint: 3
Mountain: 1 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 19 Bravery: 13
Experience: 2 Leadership: 1


Nog geen idee wat dat steering en Bravery inhoud.....
bijna niks veranderd...daar twee maanden op gewacht, en nu weer even twee weken wachten. mijn oma van 110 is nog sneller
En dan die internationale leagues :roll: Win je dadelijk divisie 1.1 en dan zegt dat eigenlijk nog helemaal niets. Dan ben je eigenlijk maar gewoon winnaar van 1 van de 8 (of zo) hoogste divisies.
Box Brother Wrote:Aanmelden kan op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.peloton-game.net">http://www.peloton-game.net</a><!-- w --> daar ging het bij mij dus mis...

Top-talent lijkt mij deze in mijn team.

Quote:Urbain Meuwissen(197)
Aged 20, from Netherlands, is healthy and is 100% fit.
He weighs 83kg and is 2,07m tall.
He rides for Brothers Riders
For this team his mood is content and he is paid 5.168 € per week.
He participated in 0 races this season, good for an average value of 0,0.
His market value is 322.549 €.

Victory history: Races won 0Time jerseys 0Points jerseys 0Mountain jerseys 0
Primary skills
Flat: 1 Downhill: 3
Hill: 1 Sprint: 3
Mountain: 1 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 19 Bravery: 13
Experience: 2 Leadership: 1


Nog geen idee wat dat steering en Bravery inhoud.....
staan bij mij geen cijfers maar balken, hoe weet je dat?
...
kooltje Wrote:
Box Brother Wrote:Aanmelden kan op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.peloton-game.net">http://www.peloton-game.net</a><!-- w --> daar ging het bij mij dus mis...

Top-talent lijkt mij deze in mijn team.

Quote:Urbain Meuwissen(197)
Aged 20, from Netherlands, is healthy and is 100% fit.
He weighs 83kg and is 2,07m tall.
He rides for Brothers Riders
For this team his mood is content and he is paid 5.168 € per week.
He participated in 0 races this season, good for an average value of 0,0.
His market value is 322.549 €.

Victory history: Races won 0Time jerseys 0Points jerseys 0Mountain jerseys 0
Primary skills
Flat: 1 Downhill: 3
Hill: 1 Sprint: 3
Mountain: 1 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 19 Bravery: 13
Experience: 2 Leadership: 1


Nog geen idee wat dat steering en Bravery inhoud.....
staan bij mij geen cijfers maar balken, hoe weet je dat?

Bij configurations kan je de optie:

Graphical skills ?

uitzetten .. dan krijg je cijfers....
thnx! das beter
En wat zijn de eerste uitslagen?

Ik ben erg tevreden. Mijn 2 toppertjes zijn beide de enigen in de top 8 die nog 95% fit zijn. De nr. 9 is dat ook nog, maar die is van m'n vriendin :Big Grin Daarnaast ook nog eens beide tussensprints gewonnen en 2e aangekomen op de eerste berg.
ze vriendin....weet ze ook dat ze meedoet?
is er al een nieuwe excel sheet voor materiaal keuze?