FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Mooi rennertje Box, alleen jammer van de 0 op sprint. Is toch wel erg belangrijk elke rit.
Als ie over 3 jaar 10 op flat heeft en iedereen aan gort rijd hoeft hij niet meer te sprinten Wink
Tot mijn grote verbazing win ik zowat alles in de eerste etappe van het Baskenland. Hij reed nog wel op 70%. Tis ook wel een groot talent.

Mannix van Stokkum(325)
Aged 21, from Netherlands, is healthy and is 95% fit.
He weighs 76kg and is 2,08m tall.
He rides for Kuiperinho Cycling
For this team his mood is content and he is paid 2.954 € per week.
He participated in 2 races this season, good for an average value of 8,5. His recent form is: 7-10
Points won for his team: 76
His market value is 316.846 €.
Victory history: 1 0 0 0

Primary skills
Flat: 2 Downhill: 2
Hill: 3 Sprint: 3
Mountain: 3 Time trial: 3

Secondary skills
Steering: 17 Bravery: 2
Experience: 2 Leadership: 3
1. van Stokkum 5:42:13 0 0 Kuiperinho Cycling
2. Westdorp 5:42:28 0 0 Equipe à Grande Vitesse

Kan dus leuk gaan worden. Ik ga er vanuit dat van Stokkum nog wel een keer valt gezien zijn lage bravery. Ook de main skills zijn licht in het voordeel van Westdorp (Fl 3 - H 2 - M 4 - Dh 3 - Sp 2 - TT 0). En dit was de eerste race pas van Westdorp, dus hij heeft nu ook een 'vorm' gekregen die positieve invloed heeft op de prestaties. Ik heb er alle vertrouwen in :Big Grin
Quote:Primary skills
Flat: 4 Downhill: 3
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 4 Time trial: 3

skills van de nr. 3 die jammer genoeg maar 90% fitness had aan het begin....
Lekkere skills zeg!! En ook nog maar 22 jaar... Maar waarom heeft hij relatief zo'n lage transferwaarde? Heeft ie hele lage steering en bravery?
Kan spannend worden inderdaad.

Mijn renner is overigens 2.08m wat voordeel geeft op het vlakke en in de sprint. Wellicht dat dat de doorslag gaf vandaag? Hij heeft daarnaast een gemiddeld gewicht wat geen nadeel geeft op de klimmetjes.
Genomico Wrote:Lekkere skills zeg!! En ook nog maar 22 jaar... Maar waarom heeft hij relatief zo'n lage transferwaarde? Heeft ie hele lage steering en bravery?

6 op steering en 2 op bravery.... die gaat het asfalt dus ook nog wel even een kusje geven Wink
kuiperinho Wrote:Kan spannend worden inderdaad.

Mijn renner is overigens 2.08m wat voordeel geeft op het vlakke en in de sprint. Wellicht dat dat de doorslag gaf vandaag? Hij heeft daarnaast een gemiddeld gewicht wat geen nadeel geeft op de klimmetjes.

Je won het inderdaad op de sprint en het vlakke. Het eerste gedeelte was relatief vlakker:

Berg na 15km: Ik lig voor
Dan komt er een heel stuk vlak.
Sprint na 55km: Jij ligt voor
Berg na 70km: Jij ligt voor
Berg na 140km: Ik lig voor
Sprint na 150 km: Ik lig voor

Totaal afstand 155 km, dus bij de finish zou ik ook nog wel voorliggen. Alleen wordt dan de 50 km sprint er nog bijgeteld en daarmee heb je gewonnen. Leuk als het allemaal dicht bij elkaar ligt...
gaat om de tweede plaats, deze race gaat naar nieuwborg
1. van Stokkum 11:59:37 36 23 Kuiperinho Cycling
2. Westdorp 12:00:58 34 13 Equipe à Grande Vitesse
3. Van Der Worp 12:02:58 16 5 Brothers Riders
4. Nieuwborg 12:04:04 14 9 kooltjes

Leuk dat we allemaal een renner bovenin hebben. En het gaat héél spannend worden. Westdorp en Nieuwborg zijn nog 90% fit en die hebben zeker nog kans om een plaatsje te stijgen ten koste van van Stokkum en van der Worp die beide nog 80% fit zijn. Het kan wel eens secondewerk gaan worden.
En het werd dus secondenwerk. 9 seconden verschil en bij de groene trui maar 1 punt. Gefeliciteerd Kuiperinho!! Ben toch tevreden aangezien ik de leidende positie in de divisie weer uitgebreid heb.

1. van Stokkum 18:04:48 53 34 Kuiperinho Cycling
2. Westdorp 18:04:57 52 26 Equipe à Grande Vitesse

Standings points
1. van Stokkum 53
2. Westdorp 52

Standings mountain
1. van Stokkum 34
2. Westdorp 26
Heb mij expres niet in het gedruis gegooid... ik gok op de AGR deze week en wellicht nog 1....
Training

4 skillpops in flat, 3 van 2 naar 3 en 1 van 0 naar 1

Verder 114 stuks van elk verkocht tegen de verkoopprijs die al eerder genoemd is...
Vorige week had ik 4 skillstijgingen en deze week geen 1. Heb m'n trainer op delighted gezet en kan daar wel het resultaat van zien.
hoeveel meer salaris heb je daarvoor moeten betalen ?
M'n trainer krijgt nu 13.3k loon per week en dat was 5.3k.
misschien ook wel leuk om een keer uit te vogelen hoeveel % loonsverhoging een trainer nodig heeft om een 'hapiness'-level te stijgen. Die van mij is van 5,3 naar 7K gegaan en is nu 'delighted'
Box Brother Wrote:misschien ook wel leuk om een keer uit te vogelen hoeveel % loonsverhoging een trainer nodig heeft om een 'hapiness'-level te stijgen. Die van mij is van 5,3 naar 7K gegaan en is nu 'delighted'

Ook een skill 20 trainer?
mijn trainer is nu happy, voor 10.000. skill 20 trainer
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:misschien ook wel leuk om een keer uit te vogelen hoeveel % loonsverhoging een trainer nodig heeft om een 'hapiness'-level te stijgen. Die van mij is van 5,3 naar 7K gegaan en is nu 'delighted'

Ook een skill 20 trainer?

Yep....

Overigens ben ik vergeten om voor vandaag renners op te stellen.... ik doe deze rit dus niet mee Sad
4 lekke banden met 1 renner, uiteraard me beste, wat een pech! had ook beter niet mee kunen doen dus
En alweer een 2e plek. M'n 5e al...
Jij hebt tenminste overwinningen.. ik sta 5e totaal maar heb nog geen enkele prijs kunnen pakken... Nu weer 3e....
En iemand nog skillstijgingen gehad dit weekend?

Ik ben erg tevreden, mijn 4e en 5e renner voor de tour zijn allebei van flat skill 3 naar 4 gegaan.
eentje van 2 naar 3, ze maken zeer weinig vorderingen.
18-jarig talentje van 3 naar 4 op flat...
yes!! eerste overwinning. en iemand een skill gestegen met ervaring, hadden jullie dat al eens gehad?

1. Glimmerveen 6:54:26 0 1 kooltjes
2. Nieuwborg 6:54:26 2 0 kooltjes

precies dezelfde tijd dus.

ik heb maar op lbl en romandie gegokt dan mogen jullie vechten om de ronde van italie.
kooltje Wrote:yes!! eerste overwinning. en iemand een skill gestegen met ervaring, hadden jullie dat al eens gehad?

1. Glimmerveen 6:54:26 0 1 kooltjes
2. Nieuwborg 6:54:26 2 0 kooltjes

precies dezelfde tijd dus.

ik heb maar op lbl en romandie gegokt dan mogen jullie vechten om de ronde van italie.

Mooie prestatie Kool!! Gelukkig richt je je niet op de Giro. Mijn beste 5 renners komen daar aan de start. Of dat slim is, zien we vanzelf. Dat is afwachten. Mijn andere 4 renners komen aan de start in Romandie. Misschien dat ze daar voor een ritwinst gaan of zo... Helaas is mijn 5e renner voor de Giro geblesseerd geraakt en heb ik nog maar 9 serieuze renners over voor beide rondes.

Ik heb overigens nog nooit iemand gehad die een skill steeg in ervaring. Nogmaals feli :wink:

P.s. het is niet toevallig dat beide renners dezelfde tijd hebben. Dat is om renners in groepjes te laten aankomen. Iedereen die binnen een minuut finisht, krijgt dezelfde tijd. Iets realistischer dus. Maar iemand die vroeger eerste werd in een tijd van bijv. 2.28.09 eindigt wel hoger dan iemand die vroeger een tijd van 2.28.24 had en nu ook de tijd van de winnaar krijgt. Dat heeft dus niet met sprinten of zo te maken.
ok dat is inderdaad veel realistischer...heb nog 1 redelijke renner voor de giro...maar die zal het absoluut niet van alle 5 jouw renners winnen. hopen dat ik romandie de eindzege kan pakken, dan doe ik weer volop mee voor het podium.