FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik heb een scout van 0-0-0 die delighted is :lol: Toch 2.5% kans dat hij een renner hit.
Genomico Wrote:Ik heb een scout van 0-0-0 die delighted is :lol: Toch 2.5% kans dat hij een renner hit.

hoe heb je die delighted gekregen ?
Hij is nog steeds niet overboden [-o< Kan ie mooi morgen meteen aan de bak in Catalunya en een deel van zijn transferwaarde goedmaken. En ik zocht ook nog een 5e man voor in de tour, dus dat komt goed uit.

Ik heb overigens wel lekkere tijdrijders. 3x een 3 en een 4. Kan dus de 5e renner zijn met minimaal 3 op TT [-o< Mooi voor etappe overwinningen in de grote rondes.

Totaal geen spijt van mijn keuze. Please, ik wil hem!!
Fjew, ik kreeg een berichtje in mijn mailbox, dus ik zag de bui al hangen... "overbid on Anatol Lahou", maar het was zomaar een vraagje van iemand die geïnteresseerd was in hoe ik zo'n truitje kon kiezen :lol:
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:Ik heb een scout van 0-0-0 die delighted is :lol: Toch 2.5% kans dat hij een renner hit.

hoe heb je die delighted gekregen ?

Constant een beter contract aanbieden... En aangezien hij alle skills op 0 heeft, was het voor mij gratis :Big Grin
De TG's made an offer of $655,479.00 on Anatol Lahou :x
Genomico Wrote:De TG's made an offer of $655,479.00 on Anatol Lahou :x

:eeeek:
Ik ben knettergek, maar ik denk dat ie het waard is:

Deadline will pass on dinsdag 13 februari 2007 20:15:44
Price: € 793.128(Equipe à Grande Vitesse)
Persconferentie staat al gepland en er zal nu een aankondiging van Anatol Lahou komen.
hoe kom jij aan 8 ton?
kerel heeft al 1500 punten ... daar krijgt hij wel geld voor Wink

Ikzelf heb 6 ton uitgegeven (aan speler + YS)
ik heb een renner van 50 k gekocht voor de rest nog niks, behalve materiaal. nog maar 300.000 in plus. nou ja komt vanzelf wel met ik hoop de giro zege. heb ook nog niks verkocht. niemand wil mijn prutsers hebben.
hoopte op de Volta a Catalunya maar brother heeft misschien wel zijn sterkste team uit de hoge hoed getoverd. hij wil deze wedstrijd hoe dan ook winnen. dan zal ik maar netjes voor de top 5 gaan en een etappe mischien.
Dat moet nog maar blijken kooltje... beste renner die ik heb opgesteld is mijn laatste aankoop

Quote:Coran De Blauw (7053)
Aged 24, from Belgium. Is healthy and is 100% fit.
He weighs 72kg and is 1,90m tall.
He rides for Brothers Riders

Points won for his team: 0
His market value is € 347.167.


Primary skills
Flat: 3 Downhill: 0
Hill: 4 Sprint: 1
Mountain: 3 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 16 Bravery: 18
Experience: 3 Leadership: 2
Box Brother Wrote:Dat moet nog maar blijken kooltje... beste renner die ik heb opgesteld is mijn laatste aankoop

Quote:Coran De Blauw (7053)
Aged 24, from Belgium. Is healthy and is 100% fit.
He weighs 72kg and is 1,90m tall.
He rides for Brothers Riders

Points won for his team: 0
His market value is € 347.167.


Primary skills
Flat: 3 Downhill: 0
Hill: 4 Sprint: 1
Mountain: 3 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 16 Bravery: 18
Experience: 3 Leadership: 2


pfff nu al een kwartier aan mijn broek ... ik snap er de ballen van hoor...

deze kerel is 8 minuten :!: eerder aangekomen dan de renner hierboven

Quote:Derron Beghein (201)
Aged 25, from Netherlands. Is healthy and is 95% fit.
He weighs 50kg and is 1,91m tall.
He rides for Brothers Riders

His market value is € 174.146.

Primary skills
Flat: 1 Downhill: 0
Hill: 3 Sprint: 3
Mountain: 1 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 3 Bravery: 1
Experience: 3 Leadership: 1

kan iemand mij dit uitleggen ??
Lahou bewijst meteen zijn talent!! Wohow!!!! En meteen 61k door hem verdiend :Big Grin
Genomico Wrote:Lahou bewijst meteen zijn talent!! Wohow!!!! En meteen 61k door hem verdiend :Big Grin
mooie aankoop. dacht alleen dat hij voorlopig niet echt wat zou presteren maar dus toch. hij blinkt nergens in uit.
nog maar drie echte kanshebbers voor eindzege. en al een hele duidelijke top zes. toch lekker dat nieuwdorp op alle bergen als eerste verscheen. lahou nu de absolute favoriet, maar de vraag is of geno hem vol wil laten rijden de laatste dag.
kooltje Wrote:nog maar drie echte kanshebbers voor eindzege. en al een hele duidelijke top zes. toch lekker dat nieuwdorp op alle bergen als eerste verscheen. lahou nu de absolute favoriet, maar de vraag is of geno hem vol wil laten rijden de laatste dag.

Of ik laat hem deze en volgende week in de Dauphiné rijden op 70-70-75, of ik richt me alleen op deze koers met 70-70-95. Hij zal i.i.g. bij de start van de Tour fit zijn.

Edit: Lahou heeft alleen een 1 op downhill en laat nu net vandaag de rit zijn geweest met veel downhill. Als hij die al wint... :Big Grin
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:nog maar drie echte kanshebbers voor eindzege. en al een hele duidelijke top zes. toch lekker dat nieuwdorp op alle bergen als eerste verscheen. lahou nu de absolute favoriet, maar de vraag is of geno hem vol wil laten rijden de laatste dag.

Of ik laat hem deze en volgende week in de Dauphiné rijden op 70-70-75, of ik richt me alleen op deze koers met 70-70-95. Hij zal i.i.g. bij de start van de Tour fit zijn.

Edit: Lahou heeft alleen een 1 op downhill en laat nu net vandaag de rit zijn geweest met veel downhill. Als hij die al wint... :Big Grin

Kan iemand zijn licht eens laten schijnen over mijn vraag... ik snap er echt geen zak van dat mijn renners zo abominabel slecht hebben gereden....
Ik wil daar vanavond wel wat beter naar kijken. Behalve Lahou hebben mijn renners het ook niet goed gedaan, maar dat is te verklaren door lekke banden en valpartijen. Die kopman van jou heeft downhill 0, dus zo vreemd vind ik dat ook nog niet dat hij 7e werd. Vind het eerder vreemd dat jouw renner 6e werd met zullke slechte skills. Zie zo niet echt hele rare dingen. Let er vooral op hoe het parcours was vandaag. Aan flat had je niets...
Genomico Wrote:Ik wil daar vanavond wel wat beter naar kijken. Behalve Lahou hebben mijn renners het ook niet goed gedaan, maar dat is te verklaren door lekke banden en valpartijen. Die kopman van jou heeft downhill 0, dus zo vreemd vind ik dat ook nog niet dat hij 7e werd. Vind het eerder vreemd dat jouw renner 6e werd met zullke slechte skills. Zie zo niet echt hele rare dingen. Let er vooral op hoe het parcours was vandaag. Aan flat had je niets...

Het is ook niet vreemd dat ik 7e ben geworden, er was veel downhill en dat had mijn kopman ook niet. Verwacht ook niet dat hij ineens eerste zou worden. Echter is het wel vreemd dat degene die 6e is geworden (en -2 op mountain en -1 op hill heeft) veel slechter is dan mijn kopman maar wel 8 minuten pakt. Op het forum blijkt dat er meer mensen dit 'vreemde' fenomeen heeft opgepikt.

Heb zelf maar ff een topic-je geopend, mocht het geen bug zijn zal ik mij voor de rest van het seizoen gedeisd houden Wink

http://peloton.proboards44.com/index.cgi...1171461268
toch een bug he box. vind het eigenlijk wel realistich. niet dat hij acht minuten verliest maar in het echt is het ook niet zo dat de kopman in elke rit weer voor de rest komt. balen voor jouw...want wordt niks aan gedaan toch? ach..dan zijn de dl en tds voor jou
kooltje Wrote:toch een bug he box. vind het eigenlijk wel realistich. niet dat hij acht minuten verliest maar in het echt is het ook niet zo dat de kopman in elke rit weer voor de rest komt. balen voor jouw...want wordt niks aan gedaan toch? ach..dan zijn de dl en tds voor jou
wel wat aan gedaan!! kooltje eerste!! lahou doet het nog steeds goed. box riders nu zesde en zevende. het gaat tussen de top 3, nummer 4 al op 4,5 minuut.
even een vraagje...ik hou nu een beetje de waarde van mijn rijders in de gaten. nu is er eentje 500 gestegen in een dag. hoe kan dat? hij is nergens zichtbaar in gegroeid
kooltje Wrote:even een vraagje...ik hou nu een beetje de waarde van mijn rijders in de gaten. nu is er eentje 500 gestegen in een dag. hoe kan dat? hij is nergens zichtbaar in gegroeid

Dan is hij 0.1 in waarde gestegen in experience of leadership. Een renner stijgt 0.1 in experience als hij 2-3 ritten heeft gereden. Bij leadership zal dat ook zoiets zijn, maar dat weet ik niet zeker...
mooie overwinning voor geno met ook de tweede plaats. ook een goede dag voor glimmerveen. 5 minuten voor met nog twee berg etappes te gaan. geen blessure en de giro is binnen.
Hoeveel supporters hebben jullie eigenlijk ? ben benieuwd of jullie er nu veel meer hebben en of je dat kan afleiden uit het aantal punten dat je tot nu toe hebt behaald

Box - 834 pt/ 511 (inclusief 2 human) supporters = 0,61 sup/pt
kooltje -
Geno -
Box Brother Wrote:Hoeveel supporters hebben jullie eigenlijk ? ben benieuwd of jullie er nu veel meer hebben en of je dat kan afleiden uit het aantal punten dat je tot nu toe hebt behaald

Box - 834 pt/ 511 (inclusief 2 human) supporters = 0,61 sup/pt
kooltje - 802pt/325 = 0,40
Geno -


ik word benadeeld, maar waarom??
waarschijnlijk is het aantal punten/supporters niet gelijk verdeeld ten opzichte van de plaats die je behaald ?