FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ben benieuwd of 't iets is...lastig dat de regels niet helemaal duidelijk zijn maar met 't forum kunnen we wel een eind komen lijkt me...zit volgens mij ook in divisie 3:3
kuiperinho Wrote:Vergeet niet alvast een sponsor aan te trekken. Is alvast inkomsten.

Mijn hoogste is ook 3. Maar ik heb wel een 18 jarige met 3 klimmen en 3 heuvel in mijn team

Ik heb de Rabobank voor 1 jaar aangetrokken ... inkomsten 10.000
Devlin Wrote:ben benieuwd of 't iets is...lastig dat de regels niet helemaal duidelijk zijn maar met 't forum kunnen we wel een eind komen lijkt me...zit volgens mij ook in divisie 3:3

Ze waren bezig met een kleine handleiding als het goed is
Heb nu ook maar een scout voor 60.000 in dienst genomen .... waarschijnlijk een miskoop maar we zien het wel. Ik heb overigens een paar vragen op het forum gesteld die ook een antwoord krijgen dus wellicht kunnen jullie daar wat voordeel uit halen.

Nog best wel lastig om een tactiek te bedenken .. zeker als ik hoor dat mensen al 4-en in hun team hebben zitten. Ik heb begrepen dat er 20 ploegen per divisie zijn dus er kunnen nog 8 man bijkomen.

Kan mijn scout deze week niet meer wegsturen ... zal dus wel pas na de update kunnen :roll:

Over 2 dagen de eerste rit van Parijs - Nice ... 2 dagen later begint ook de Tirreno... aangezien je beste renners niet beide koersen kunnen rijden (lijkt mij niet iig).. voor welke koers gaan jullie ?
Box Brother Wrote:Heb nu ook maar een scout voor 60.000 in dienst genomen .... waarschijnlijk een miskoop maar we zien het wel. Ik heb overigens een paar vragen op het forum gesteld die ook een antwoord krijgen dus wellicht kunnen jullie daar wat voordeel uit halen.

Nog best wel lastig om een tactiek te bedenken .. zeker als ik hoor dat mensen al 4-en in hun team hebben zitten. Ik heb begrepen dat er 20 ploegen per divisie zijn dus er kunnen nog 8 man bijkomen.

Kan mijn scout deze week niet meer wegsturen ... zal dus wel pas na de update kunnen :roll:

Over 2 dagen de eerste rit van Parijs - Nice ... 2 dagen later begint ook de Tirreno... aangezien je beste renners niet beide koersen kunnen rijden (lijkt mij niet iig).. voor welke koers gaan jullie ?

Ik heb mijn beste renner die ook de beste sprinter is (enige skill die iemand op 4 heeft) op Parijs - Nice gezet en alleen in de 3e etappe op 100%. Ik wil hem straks vaker gebruiken, dus nu niet meteen zijn hele fitness opmaken. Hij moet ook de tussensprints doen en dus voor de groene trui gaan.

Mijn 2e beste sprinter die ook goed is in de bergen heb ik de gehele Tirreno op 100% gezet en hij is ook mijn sprinter en bergkopman. Kijken hoe dat uitpakt.

Ik heb wel gewoon mijn 10 beste renners in beide koersen gezet. Alleen een 18 jarig talentje (zonder skills, of is het dan geen talent?) en een wat oudere prutser mogen thuis blijven.
Ook ik heb me maar eens ingeschreven, divisie 3:3

Eens kijken naar de tactieken voor Parijs-Nice en de Tirreno
Teamnaam: De Klimgeiten, ook present in divisie 3:3. Die mogen ze dus wijzigen in 'divisie CT'
De fitness van een renner stijgt wekelijks met 20%, ongeacht de training. Zondag is de eerste wedstrijd, dus zet de inzet van alle renners op minimaal 85. De fitness zal dan dalen tot 80, maar aan het eind van de dag weer 100 worden na de wekelijkse skill verandering die zondagavond plaats vindt.

Volgens mij klopt het, dus probeer het allen!!
De fitness daalt met 5% bij 70% inzet. Elke % inzet meer daalt de fitness 1% extra. Elke zondagavond stijgt de fitness weer met 20%, dus je kan precies uitrekenen wat de fitness van de renners is aan het begin van Milaan - San Remo of de Ronde van Vlaanderen. Als je zorgt dat je 5 renners hebt die 100% zijn voor Milaan, dan kun je de rest precies zoveel laten doen dat ze precies 100% zijn aan het begin van de week waarin de Ronde van Vlaanderen en wat andere kleine wedstrijden worden gereden.
fitness stijgt toch met 10% ... ik dacht dat hij dit had veranderd.... anyway .. mijn tactiek staat dus ik ben heel benieuwd naar jullie tactieken ....

Ik train iig de sprint....
Box Brother Wrote:fitness stijgt toch met 10% ... ik dacht dat hij dit had veranderd.... anyway .. mijn tactiek staat dus ik ben heel benieuwd naar jullie tactieken ....

Ik train iig de sprint....

Ik zie nergens dat hij het veranderd heeft naar 10%.

Mijn tactiek staat ook. Ik heb er rekening mee gehouden dat ik voor Milaan Sanremo 5 fitte (waaronder 2 goede) renners aan de start heb. De rest is bijna allemaal 100 % in de week van de Ronde van Vlaanderen waar je weer veel renners nodig hebt.
16. TOOL 0 0 0 0 0

ook present in div 3:3
Training
Your trainer is Silvio Santo (58 years old), from Netherlands.
His current mood is content and he is being paid $1,924.00 per week.
Skills
Flat: 0 Sprint: 0
Hill: 3 Mountain: 5
Downhill: 3 Fitness: 0

lijkt me duidelijk wat mijn tactiek gaat zijn Wink
T00L Wrote:Training
Your trainer is Silvio Santo (58 years old), from Netherlands.
His current mood is content and he is being paid $1,924.00 per week.
Skills
Flat: 0 Sprint: 0
Hill: 3 Mountain: 5
Downhill: 3 Fitness: 0

lijkt me duidelijk wat mijn tactiek gaat zijn Wink

je kan elke week maar op 1 skill trainen T00L! als je bv. mountain traint, dan kan een renner niet stijgen op bv. hill of downhill

mij lijkt een trainer met bv. mountain skill 10 dan ook een betere optie...
Yep, en dus 220.000 euro weggegooid geld Sad Dat had ik met mijn 1e trainer ook al. Een trainer met iets op skill 3 dan duurt het wéken en wéken voordat je renners een puntje omhoog gaan.
daar kwam ik inderdaad te laat achter... jammer maar helaas...
Devlin, ik zal je niet gaan overbieden bij dat talentje dat je wilt kopen. Ik hoop dat ie gaat presteren voor je!!
Eerste etappe van Parijs - Nice is verreden! Zeer teleurstellend voor de klimgeiten!
wedstrijd 1 is geweest, ben tevreden over de uitslag:
Quote:Pos Cyclist Time Fl Fa Team
1. Juancarlos 3:41:19 0 0 Klimgeiten
2. Mabyn 3:41:29 0 0 TOOL
3. Arthus 3:41:58 0 0 Les Tricheurs Hollandais
4. Normandy 3:42:17 0 0 TOOL
5. Serafina 3:42:17 0 0 Klimgeiten
6. King 3:43:10 0 0 Klimgeiten
7. Brittani 3:43:22 1 0 De Lekrijders
8. Jezreel 3:43:36 0 0 Team Kuperinho
9. Allyson 3:43:39 0 0 D.W.I.W.
10. Maxine 3:43:59 0 0 D.W.I.W.

zeker aangezien Mabyn op 90% reed en de winnaar op 100
Juancarlos reed op 95%. Wel de eerste 50.000 euro binnen + nog 3.000 sprintbonus.
ook goed Wink
ik heb iets van 42.500 ofzo verdiend, ook niet slecht
Ben benieuwd wat dat fitness-gebeuren voor invloed heeft op de volgende 2 wedstrijden van Parijs-Nice. Vanavond is er toch 1 of andere trainingsupdate?
Dat heb ik ook begrepen Muk, mijn sprinter (skill 3) die ik op 100% had gezet komt niet eens voor in de top 10 :roll: Wel een keer 3e geworden in de tussensprint waardoor hij 3000 heeft verdiend.

Morgen iets meer heuvels dus wellicht dat ik dan het verschil kan gaan maken. ik heb 1 rijder met een 4 op berg dus verwacht wel wat van hem (Tivona).
wat betekenen deze afkortingen in de uitslag ?!

Quote:Pos Cyclist Time Fl Fa Team
Geen idee .. maar misschien

Fl = Flat ?
Fa = Fall ?
Dat waren mijn gedachten ook. Lekke band en valpartij.
Mukkus Wrote:Dat waren mijn gedachten ook. Lekke band en valpartij.

dat zal het wel zijn idd, had er dus 1tje die 3x heeft lekgereden, toch nog 40ste geworden...was op papier mn beste renner voor gister...sprinten heeft voorlopig een kleine invloed merk ik al wel...uitslag leek meer op een tijdrit dan op een massasprint, die je met dat parcours zou verwachten...
OVerigens heb ik geen idee wat dat vallen voor invloed heeft.. er gaat geen conditie af ofzo ....
Box Brother Wrote:OVerigens heb ik geen idee wat dat vallen voor invloed heeft.. er gaat geen conditie af ofzo ....

iig tijdverlies neem ik aan, en mss kans op blessures...als dat in het spel is opgenomen tenminste...
Ik ben o.a. 9e en 14e geworden. Ik kan niet ontevreden zijn, want alle renners bovenin hebben zo'n beetje hun renner op 100% gezet. Morgen moet de dag worden van mijn topper. Hij staat dan op 100% en was vandaag met 85% 14e. Zijn fitness moet als het goed is weer gewoon 100% zijn.