FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Genomico Wrote:Kooltje, gefeliciteerd met de terechte overwinning in de Giro!! =D>

Ik ben erg tevreden met een 2e en een 3e (en een 7e) plaats in het eindklassement en de overwinning in de punten- en bergtrui. En dan ook nog eens een 5e plaats in beide klassementen.

Tjonge, ik zit nu alweer op 1.5M. Die scout gaat er deze week al komen :Big Grin

Edit: Wat zie ik nu, Glimmerveen op 70%? Die gaat dus niet 100% fit aan de Tour beginnen?
Heb het geld voor de scout inderdaad. nog even twijfel of ik hem neem. moet natuurlijk voor zondag beslissen. Glimmerveen rijdt de tour niet of start niet fit. moest op zeker de giro winnen. en dat zou dan alleen om de eerste etappe gaan. nog even uitzoeken wat ik doe. als je na die renner nog steeds 1.5 miljoen heb, heb je duidelijk meer geld dan mij.
raar dat je de scout pas volgende week kan kopen. je krijgt dat prijzengeld toch meteen. Vandaag dauphine...zijn rare weken zo tussen de giro en de tour. zullen niet veel toppers aan de start komen verwacht ik. Dacht dat ik wat dichterbij kwam, maar geno nog steeds 1000 punten voor..erg knap. succes vandaag
en klopt de sheet nog wel met de aanpassing op de sprint?
slechte dag voor ons alle drie. we staan alop meer dan 5 minuten. misschien dat het een pure vlakke rijder is en dat we morgen al weer wat terug winnen. kan je in zwitserland starten en dan de dag erna nog finishen in de dauphine?
kooltje Wrote:en klopt de sheet nog wel met de aanpassing op de sprint?

De sheet is aangepast: http://www.geocities.com/ovideenzijnvrie..._keuze.xls

Het enige wat is veranderd is dat het aantal sprint km's gelijk is aan het aantal flat km's gedeeld door 4.

kooltje Wrote:slechte dag voor ons alle drie. we staan alop meer dan 5 minuten. misschien dat het een pure vlakke rijder is en dat we morgen al weer wat terug winnen. kan je in zwitserland starten en dan de dag erna nog finishen in de dauphine?

Ja, je kan aan beide rondes meedoen.
kooltje Wrote:slechte dag voor ons alle drie. we staan alop meer dan 5 minuten. misschien dat het een pure vlakke rijder is en dat we morgen al weer wat terug winnen. kan je in zwitserland starten en dan de dag erna nog finishen in de dauphine?

Quote:Dominique Keyngnaert (age 26) healthy and 95% fit.
Earning 2.265 € per week.
Value: 205.653 €
Flat: 3 Downhill: 1
Hill: 3 Sprint: 0
Mountain: 1 Time trial: 0

eindigd voor

Quote:Warren De Kempeneer (age 29) healthy and 95% fit.
Earning 2.613 € per week.
Value: 309.037 €
Flat: 5 Downhill: 3
Hill: 3 Sprint: 2
Mountain: 1 Time trial: 3

Ik snap er geen zak meer van :eeeek:
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:slechte dag voor ons alle drie. we staan alop meer dan 5 minuten. misschien dat het een pure vlakke rijder is en dat we morgen al weer wat terug winnen. kan je in zwitserland starten en dan de dag erna nog finishen in de dauphine?

Quote:Dominique Keyngnaert (age 26) healthy and 95% fit.
Earning 2.265 € per week.
Value: 205.653 €
Flat: 3 Downhill: 1
Hill: 3 Sprint: 0
Mountain: 1 Time trial: 0

eindigd voor

Quote:Warren De Kempeneer (age 29) healthy and 95% fit.
Earning 2.613 € per week.
Value: 309.037 €
Flat: 5 Downhill: 3
Hill: 3 Sprint: 2
Mountain: 1 Time trial: 3

Ik snap er geen zak meer van :eeeek:
dat zou inderdaad niet moeten kunnen met dit spel
kooltje Wrote:slechte dag voor ons alle drie. we staan alop meer dan 5 minuten. misschien dat het een pure vlakke rijder is en dat we morgen al weer wat terug winnen. kan je in zwitserland starten en dan de dag erna nog finishen in de dauphine?

In Catalunya eindigde Lahou ook ruim voor hem, dus ik verwacht dus idd dat hij vooral goed is op flat en hill.
kooltje Wrote:
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:slechte dag voor ons alle drie. we staan alop meer dan 5 minuten. misschien dat het een pure vlakke rijder is en dat we morgen al weer wat terug winnen. kan je in zwitserland starten en dan de dag erna nog finishen in de dauphine?

Quote:Dominique Keyngnaert (age 26) healthy and 95% fit.
Earning 2.265 € per week.
Value: 205.653 €
Flat: 3 Downhill: 1
Hill: 3 Sprint: 0
Mountain: 1 Time trial: 0

eindigd voor

Quote:Warren De Kempeneer (age 29) healthy and 95% fit.
Earning 2.613 € per week.
Value: 309.037 €
Flat: 5 Downhill: 3
Hill: 3 Sprint: 2
Mountain: 1 Time trial: 3

Ik snap er geen zak meer van :eeeek:
dat zou inderdaad niet moeten kunnen met dit spel

Die Kempeneer zal dan wel een zeer slechte current ability hebben. Heb hem eigenlijk het hele jaar nog niet gezien, dus dat kan het wel verklaren. Het scheelt ook maar een minuutje.
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:slechte dag voor ons alle drie. we staan alop meer dan 5 minuten. misschien dat het een pure vlakke rijder is en dat we morgen al weer wat terug winnen. kan je in zwitserland starten en dan de dag erna nog finishen in de dauphine?

In Catalunya eindigde Lahou ook ruim voor hem, dus ik verwacht dus idd dat hij vooral goed is op flat en hill.
denk dat lahou of nieuwborg inderdaad nog wel dichterbij zullen komen, en waarschijnlijk er overheen. box krijgt vast het geluk aan zijn zijde in de tour
Aged 27, from Italy. Is healthy and is 45% fit.
He weighs 84kg and is 1,95m tall.
He rides for Associazione Ciclistica Gianni Bugno
For this team his mood is ok and he is paid € 3.377 per week.
He participated in 11 races this season, good for an average value of 6,6. His recent form is: 6-7-6-7-7
Points won for his team: 33
His market value is € 313.534 and he is currently for sale.
Victory history: 0 0 0 0

Primary skills
Flat: 2 Downhill: 1
Hill: 1 Sprint: 2
Mountain: 2 Time trial: 1

Secondary skills
Steering: 17 Bravery: 17
Experience: 1 Leadership: 3


Transfer details
Deadline will pass on donderdag 22 februari 2007 13:36:59
Price: € 155.345(kooltjes)

heb ik er wat aan? waarschijnlijk wordt er nog meer geboden
afegezien van veldvulling (30-40e stek in ritten) verwacht ik niet dat hij heel veel kan toevoegen.

27 jr. --> niet echt trainbaar
skill <2 --> kan nog wat stijgen maar zal niet rap gaan, verder zijn er nu al betere jonkies
steering + bravery = 17 --> zal dus niet vallen of lek rijden, daardoor in grote tours misschien net top 25

al met al niet iemand die ik zou aanschaffen.
Zie BB. Het is niet iemand die races zal gaan winnen of uberhaupt hoog gaat eindigen. Om eerlijk te zijn waardeloos dus :wink:
ja inderdaad, ik vond het zelf ook maar begon op 10.000. gelukkig niet gekocht want had geen wedstrijden voor me gewonnen. maar vind de transferlijst toch erg moeilijk om te slagen.
Heb nog wel een 18-jarige die je mag kopen voor 3,5 miljoen Big Grin
bedankt box...mag jij straks van mij kopen als ik mijn scout heb Wink
kooltje Wrote:bedankt box...mag jij straks van mij kopen als ik mijn scout heb Wink

:cry:
Box Brother Wrote:Heb nog wel een 18-jarige die je mag kopen voor 3,5 miljoen Big Grin

Geldt dat ook voor mij? :wink:

Over wie gaat het eigenlijk, Gauthy of Bogemans?
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:Heb nog wel een 18-jarige die je mag kopen voor 3,5 miljoen Big Grin

Geldt dat ook voor mij? :wink:

Over wie gaat het eigenlijk, Gauthy of Bogemans?

jij betaalt naar verhouding van punten die je meer hebt Wink Je komt dus uit op grofweg 6 miljoen.... wie je dan wil hebben maakt mij niet zo heel veel uit, waarschijnlijk Gauthy....
ga nou zelf eens wedstrijden winnen box, je hebt prima renners.
kooltje Wrote:ga nou zelf eens wedstrijden winnen box, je hebt prima renners.

telkens als ik verwacht een wedstrijd te winnen is er een bug ofzo.... dan maar kijken of ik in de nadagen nog wat kan winnen, zo'n gele trui levert verdomd veel geld op zie ik al... en padrino wil dat gaan aanpassen...
bug in de race van vandaag. nieuwborg won eerste twee mountain sprints en werd 68e zonder val of lekke band.
kooltje Wrote:bug in de race van vandaag. nieuwborg won eerste twee mountain sprints en werd 68e zonder val of lekke band.

IP zal daar vanavond wel naar kijken. Lahou won de 3e mountain sprint, maar eindigde ook onderaan.
nieuwborg!!! =D>
kooltje Wrote:nieuwborg!!! =D>

Hij zal de laatste race wel voluit moeten gaan, want anders gaat Lahou er met de overwinning vandoor denk ik...
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:nieuwborg!!! =D>

Hij zal de laatste race wel voluit moeten gaan, want anders gaat Lahou er met de overwinning vandoor denk ik...
lahou moet voluit gaan om hem bij te kunnen houden, laat staan vier minuten winnen.
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:nieuwborg!!! =D>

Hij zal de laatste race wel voluit moeten gaan, want anders gaat Lahou er met de overwinning vandoor denk ik...
lahou moet voluit gaan om hem bij te kunnen houden, laat staan vier minuten winnen.

Dat zei ik ook alleen maar omdat ik hoopte dat je daardoor Nieuwborg meer inzet zou geven voor de laatste rit en dus niet 100% fit aan de Tour zou starten. Maar nu zie ik dat je hem ook in Zwitserland heb laten rijden :Big Grin Dus je laat hem niet in de Tour starten?
Zwitserland is ook fout gegaan... gaat lekker met die sprints en aanpassingen....

overigens (hij zal wel opnieuw worden gesimuleerd maar toch) een zeer goede renner Geno, alleen niet meer laten rijden op banden uit 1940 die al 18x zijn geplakt...

Quote:63. Duranel 10 0 +29:36 Equipe à Grande Vitesse

=D> =D> :lol:
:lol:
Verdomme... ik ging vol voor de Tour de Suisse met 3 kanshebbers... is er door die bug etc. iets fout gegaan met mijn opstelling, iedereen heeft nu op 70% gereden ipv op 85% ... anders had ik waarschijnlijk Geno zijn renners gepakt... nu moet ik weer achter de feiten aan gaan fietsen....