FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Box Brother Wrote:Initiele waardes waren volgens mij als ik het goed herinner 2x 5 + 4x3 = 22 pt.

Daarentegen is een 18-jarige (of bestaan er al 17-jarige ??) met 22 pt. niet verkeerd en levert absoluut meer op dan 18.000 rente + salaris...

Nope, op het forum wordt duidelijk 12.0 gezegd.

P.s. Ik ben overigens blij dat Nieuwborg al 27 is, die zal dus niet zo heel snel trainen :wink:
nee nieuwborg zal niet veel meer groeien. daarom zal hij ook maar weinig waard zijn. hij heeft al veel voor me gewonnen, zowel punten als geld dus hij krijgt een ereplaats. scout pas zondag. 12 is echt niet veel voor zo een dure scout, maar deze renner zal ook zeer snel groeien.

ben bang dat de verschillen te groot worden met dit spel. straks heb ik een renner met 8 of 9 op mountain en heeft die renner nog steeds 2 of 3 op flat. en jullie hebben precies het omgekeerde. dan krijg je hele rare rondes.
kooltje Wrote:nee nieuwborg zal niet veel meer groeien. daarom zal hij ook maar weinig waard zijn. hij heeft al veel voor me gewonnen, zowel punten als geld dus hij krijgt een ereplaats. scout pas zondag. 12 is echt niet veel voor zo een dure scout, maar deze renner zal ook zeer snel groeien.

ben bang dat de verschillen te groot worden met dit spel. straks heb ik een renner met 8 of 9 op mountain en heeft die renner nog steeds 2 of 3 op flat. en jullie hebben precies het omgekeerde. dan krijg je hele rare rondes.

Dus moet je op een gegeven moment renners met 10 op mountain kopen en zelf weer optrainen en andersom... dat is volgens mij het idee iig....
oops... geen renners opgesteld voor de Tour.... dan maar volledig fit aan de Tour van Duitsland en de Eneco starten....
prijzengeld aangepat? blijft het feit dat divisie 3.1 net zoveel verdiend als ons. glimmer en nieuwborg al op zeven minuten. vanaf nu achtervolging inzetten..al volgen er nog zeer veel vlakke kilometers.
Peigneur, de Bock en Massaut zullen volgende week allemaal stijgen naar flat 5 Hakkuh Alleen had ik dat natuurlijk wel liever een weekje eerder gehad.
De winnaar van de eerste etappe is geblesseerd geraakt...
feli met de tour geno! knap allemaal voorin. nieuwborg elke keer de hele wedstrijd voorin en dan ineens achterin op de finish
peigneur rijdt alles op een hoop, vierde zege achtereen
Peigneur doet het echt super!! Maar het zijn wel allemaal dezelfde soort etappes geweest. Maar 10 minuten goedmaken gaat denk ik niet meer lukken...
Genomico Wrote:Peigneur doet het echt super!! Maar het zijn wel allemaal dezelfde soort etappes geweest. Maar 10 minuten goedmaken gaat denk ik niet meer lukken...
nee dat maak ik nooit meer goed. misschien morgen of zondag een etappezege maar meer niet.
hmmm .. hoeveel goede renners die niet de tour rijden hebben jullie nog over ?

van de top 10 renners rijd alleen de nr. 10 (erbeke - Fiets 'm erin) niet de Tour. Al deze renners kunnen indien ze niks doen de komende 2 weken na de Tour de Vuelta starten.

Dat zou betekenen dat ik vrij spel heb de komende 2 weken, aangezien ik vergeten ben om mijn renners op te stellen in de Tour.......

Vattenfall Cyclassics
Deutschland Tour
Clasica San Sebastian
Eneco Tour

Wat denken jullie .... hebben jullie nog kans deze rondes ?
Ik heb nog geen schema gemaakt, maar ik heb nog kansen genoeg :razz: Zeker na de ronde van Duitsland wanneer mijn nieuwe aankoop North Vaudoisey weer fit is.
ik heb ook een nieuwe aankoop die na de tour fit is. 18 jaartjes jong. raar dat ik zo einig tijd pak in de bergen met glimmer en dat peigneur op het vlakke veel meer tijd wint. ach...het doel was een dagzege en die is binnen. raar dat glimmer geen punten pakt voor de bollen maar wel als eerste finisht. zeer onrealistisch.
glimmer wint weer, dat is lekker maar weer geen tijdwinst, raar. heb alleen nog het overzicht van me financien, niet meer de precieze inkomsten, jullie wel?
kooltje Wrote:glimmer wint weer, dat is lekker maar weer geen tijdwinst, raar. heb alleen nog het overzicht van me financien, niet meer de precieze inkomsten, jullie wel?

De precieze inkomsten van de vorige week verdwijnen bij de weekupdate.

Massaut en de Bock zijn inmiddels skill 5 geworden. Peigneur zal volgende week dan wel komen.

Edit: Mijn scout heeft wel een leuke renner getrokken:

Jolien Koornneef (age 18)
Value: $294,695

Primary skills
Flat: 2 Downhill: 1
Hill: 2 Sprint: 2
Mountain: 2 Time trial: 3

Secondary skills
Steering: 16 Bravery: 10
Experience: 2 Leadership: 2
Primary skills
Flat: 3 Downhill: 2
Hill: 3 Sprint: 1
Mountain: 2 Time trial: 1

Secondary skills
Steering: 2 Bravery: 13
Experience: 1 Leadership: 2

dit heb mijn scout gevonden, duidelijk minder behendig dus heb er weinig aan.

glimmer wint weer, maar wordt geen bollentrui voor nieuwborg. helaas alleen maar tweede en derde plaatsen in de klassementen.
feli geno zeer goede tour de france. peigneur veel beter als glimmer en nieuwborg. giro zal spannender worden dat is minder vlak dan de tour.
kooltje Wrote:feli geno zeer goede tour de france. peigneur veel beter als glimmer en nieuwborg. giro zal spannender worden dat is minder vlak dan de tour.

De Giro zal Peigneur niet winnen, maar een (paar) etappezege(s) moet lukken hopelijk.
Vuelta bedoel je neem ik aan. Ik zie nu pas dat V Stokkum niet stond ingesteld voor de puntentrui. Dat kost me een hoop centjes helaas.
Box Brother Wrote:hmmm .. hoeveel goede renners die niet de tour rijden hebben jullie nog over ?

van de top 10 renners rijd alleen de nr. 10 (erbeke - Fiets 'm erin) niet de Tour. Al deze renners kunnen indien ze niks doen de komende 2 weken na de Tour de Vuelta starten.

Dat zou betekenen dat ik vrij spel heb de komende 2 weken, aangezien ik vergeten ben om mijn renners op te stellen in de Tour.......

Vattenfall Cyclassics
Deutschland Tour
Clasica San Sebastian
Eneco Tour

Wat denken jullie .... hebben jullie nog kans deze rondes ?

eerste is afgevinkt.... eens kijken wat de rest gaat brengen....
Feli Geno, is waarschijnlijk ook de enige manier om een etappe te pakken... al mijn renners reden op 70%. Tourwinst is het belangrijkste voor mij, hoop ook nog de sprint en bollen trui te pakken ook al ben ik bang dat de bollentrui naar Baeken gaat.

Quote:17-03 C (Other) Merchandise bought: 5000 of T-shirt $75,000.00
17-03 C (Other) Merchandise bought: 5000 of Sportsbag $100,000.00
17-03 C (Other) Merchandise bought: 5000 of Cap $50,000.00
17-03 C (Other) Merchandise bought: 5000 of Biddon $25,000.00

:lol: kan op dit moment 10 weken hiermee voorruit... zal wel minder worden..
Als je veel merchandise koopt, betekent het wel dat je rente inkomsten misloopt al zal dit niet zo heel veel zijn. Ik koop op zondag meestal het precieze aantal in dat ik nodig heb (+1 om te checken of er niets veranderd en mijn formule nog steeds klopt)
Genomico Wrote:Als je veel merchandise koopt, betekent het wel dat je rente inkomsten misloopt al zal dit niet zo heel veel zijn. Ik koop op zondag meestal het precieze aantal in dat ik nodig heb (+1 om te checken of er niets veranderd en mijn formule nog steeds klopt)

zou echt iets voor mij zijn om het te vergeten Wink

die 2000 rente neem ik danwel voor lief Wink
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:Als je veel merchandise koopt, betekent het wel dat je rente inkomsten misloopt al zal dit niet zo heel veel zijn. Ik koop op zondag meestal het precieze aantal in dat ik nodig heb (+1 om te checken of er niets veranderd en mijn formule nog steeds klopt)

zou echt iets voor mij zijn om het te vergeten Wink

die 2000 rente neem ik danwel voor lief Wink

Ik koop op woensdag/donderdag meestal dan ook wel in wat ik nodig denk te hebben. Als ik het zondag dan vergeet dan is het niet zo erg.
3 popups naar 5. Ik heb er nu al 5 met skill 5 en nog 2 andere zitten daar dicht tegen aan.
Genomico Wrote:3 popups naar 5. Ik heb er nu al 5 met skill 5 en nog 2 andere zitten daar dicht tegen aan.

:eeeek:

ik zit op 3 met 5 .. maar wel 2 die eerder zijn gepopt dan die van jou :lol:

Overigens hoop ik vandaag 3 man in de top 10 van de Tour van Duitsland te hebben (en de nr. 1 en 2). bollentrui laat ik aan kooltje...
Geno heeft 18 renners en kooltje 14... jullie pullen dus elke week een renner met jullie 20-20-20 scout.

Doen we niet meer aan info-sharen en posten jullie niet meer jullie renners ?

Overigens heeft de kampioen van 2:1 18 renners en die van 2:4 (ook 16 bot-teams ofzo) 16 renners.... allemaal komen die erbij waardoor ik nog minder zal winnen volgend seizoen :roll:
ik vind scout zo tegenvallend dat ik het niet eens post. meteen de tl op. allemaal 122122 renners, en dan niet kunnen sturen bijvoorbeeld. feli met tonde van duitsland, derde plaats en bollen is meerdan verwacht van ninforge.
kooltje Wrote:ik vind scout zo tegenvallend dat ik het niet eens post. meteen de tl op. allemaal 122122 renners, en dan niet kunnen sturen bijvoorbeeld. feli met tonde van duitsland, derde plaats en bollen is meerdan verwacht van ninforge.

Idem. Vorige week had ik een leuke en die heb ik ook gepost.