FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Heerlijke uitslag vandaag!!
wel erg veel vlakke etappes aan het begin van het seizoen...valt weinig te halen voor me. de TA vandaag een klim koers in het echt hier met twee vlakke etappes.
jammer, maar ik kom terug in de giro.
Overwinning Hakkuh

eerste gaatjes worden duidelijk zichtbaar... de verwachte supprematie door het vele geld wat de jongens hebben blijft achterwege... Ik hoop dat v/d Worp dit volhoud. Bertrui in Parijs-Nice is ook ietwat onverwacht (en kan ik ook nog kwijtraken)
De rest valt me inderdaad (voorlopig) erg tegen. Het zit er goed uit nu er al 3 van ons een overwinning hebben. Box en ik pakken de punten nu het nog vlak is. Kooltje zal dat straks bergop gaan doen en Kuiperinho heeft de eerste punten ook al binnen. Het zou mooi zijn als we de rest voor kunnen blijven. Ik zag overigens ook dat Euskatel al miljoenen aan het smijten is op de transfermarkt.
aan wat voor een renners ?
19 jaar... 5 flat, 4 mountain, geen bravery en 0 op hill... zal redelijk eindigen maar verwacht niet dat ie een tour wint, wordt dus getrained op mountain....

kostte hem 2 miljoen...
Box Brother Wrote:19 jaar... 5 flat, 4 mountain, geen bravery en 0 op hill... zal redelijk eindigen maar verwacht niet dat ie een tour wint, wordt dus getrained op mountain....

kostte hem 2 miljoen...
mooie renner voor etappes, zal geen eindklassement winnen zonder bravery. Euskatel valt me sowieso erg tegen tot nu toe. Zal hij vandaag wel de etappe onder me neus vandaan halen. kijken of de rest nog aan kan ikken bij ons drieen.
In de hele top 55 zijn er 3 rijders gevallen. Laten die nu net alle 3 van mij zijn Sad En ook mijn 5e rijder is lek gereden, alleen heeft hij zijn werk gedaan door de 2e etappe te winnen.
Genomico Wrote:In de hele top 55 zijn er 3 rijders gevallen. Laten die nu net alle 3 van mij zijn Sad En ook mijn 5e rijder is lek gereden, alleen heeft hij zijn werk gedaan door de 2e etappe te winnen.
je bent eerste en tweede in het eindklassement..wat zeur je nou? euskatel zet eerste goede resultaat neer...had ik maar niks gezegd
Niet te geloven dat er managers zijn die rijders in de top hebben staan die nu 90% fit zijn. De nr. 3 van J& racing team en de nr's 7 en 8 van Slender bijvoorbeeld...

Euskatel heeft er 2 op 100% gezet vandaag en pakt dus posities 1 en 2.
Genomico Wrote:Niet te geloven dat er managers zijn die rijders in de top hebben staan die nu 90% fit zijn. De nr. 3 van J& racing team en de nr's 7 en 8 van Slender bijvoorbeeld...

Euskatel heeft er 2 op 100% gezet vandaag en pakt dus posities 1 en 2.

pfff... dat fall en flat hakt er wel op in zeg... mijn favoriet voor de eindzege (met resp. 2 en 8 op bravery en steering) valt 1x en rijd 1x lek waardoor hij vandaag 7 minuten verliest... heb ineens een andere favoriet voor de eindzege...
2 naar 7 flat... door koninginnenacht niet meer aan toe gekomen materiaal en inzet te zetten waardoor ik duikel in het klassement, zelfs de groene trui heb ik niet meer gepakt.....

Quote:Team: Brothers Riders
Transfervalue: € 195.503,00
Mood: content
Weekly wage: € 2.329,00

Primary skills
Flat: 2 Downhill: 4
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 2 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 1 Bravery: 1
Experience: 2 Leadership: 2

Staat op de TL omdat ik dit seizoen al slechte ervaringen heb met lage steering en bravery....
Ik ben benieuwd wat vandaag gaat brengen. Heb renners van het 2e kaliber op 100% gezet en 1 goede, de Bock, op 85%. Ik gok op 1 top 5 plaats en 2 top 10 plaatsen.
Genomico Wrote:Ik ben benieuwd wat vandaag gaat brengen. Heb renners van het 2e kaliber op 100% gezet en 1 goede, de Bock, op 85%. Ik gok op 1 top 5 plaats en 2 top 10 plaatsen.
ik rij als opvulling mee
Genomico Wrote:Ik ben benieuwd wat vandaag gaat brengen. Heb renners van het 2e kaliber op 100% gezet en 1 goede, de Bock, op 85%. Ik gok op 1 top 5 plaats en 2 top 10 plaatsen.

Goed gegokt dus :Big Grin

Maar Box, waarom heb je Van der Worp nu nog op 90% fitheid staan? :roll: Anders had je er een 2e plaats mee gepakt.

@Kooltje: Bedankt voor de opvulling. Dat levert ons weer wat meer geld op :wink:
Genomico Wrote:
Genomico Wrote:Ik ben benieuwd wat vandaag gaat brengen. Heb renners van het 2e kaliber op 100% gezet en 1 goede, de Bock, op 85%. Ik gok op 1 top 5 plaats en 2 top 10 plaatsen.

Goed gegokt dus :Big Grin

Maar Box, waarom heb je Van der Worp nu nog op 90% fitheid staan? :roll: Anders had je er een 2e plaats mee gepakt.

@Kooltje: Bedankt voor de opvulling. Dat levert ons weer wat meer geld op :wink:

vannacht om 0.45 nog snel een paar renners neergezet... daarna niet meer naar de fitness gekeken... met 10% extra fitness was v/d worp idd hoger geeindigd... YP overigens verkocht voor 110.000 aan een team met 9,5 miljoen....
2 pops 1, van 3 naar 4 en 1 van 2 naar 3... verder een redelijke YP

Quote:Takai Cammaert (age 20) healthy and 100% fit.
Earning $3,146 per week.
Value: $267,156

Flat: 4 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 2
Mountain: 2 Time trial: 3

Steering: 1 Bravery: 19
Experience: 0 Leadership: 0
Lekkere uitslag vandaag!! Maar dat mag ook wel aangezien nu de berggeiten aan bod komen. Ik hoop op veel verschillende teams bovenin, zodat niet 1 team alle punten gaat pakken. Ik denk in de subtop te eindigen. Bij Gent-Wevelgem gaat EGV weer voor de overwinning.
eindelijk bergen! sta nu vijfde dat mag toch niet!
=D> mooi!! Kooltje waar die hoort!! als eerste boven op de bergen!! en weer derde in het klassement. nu weeeer vlakke etappes maar dan romandie en de giro.
feli kooltje... heb je toevallig intresse in mijn YP van deze week ?

Quote:Zotico Cammaerts(36029)
Age: 18

Health: healthy
Fitness: 100%
Height: 1,78
Weight: 58kg
Team Team: Brothers Riders
Transfervalue: € 271.119,00
Mood: ok

Primary skills
Flat: 1 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 4 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 16 Bravery: 2
Experience: 1 Leadership: 1

met €500.000 wellicht wat aan de prijzige kant maar ik heb geen idee wat de prijzen zijn voor dit soort renners... 18 is volgens mij wel het jongste wat er is wat dit meteen een berg-talentje van zijn generatie maakt :lol:
bravery 2 bevalt me niet...de rest prima
Mooie pool:

Quinby Aurousseau (age 21) healthy and 100% fit.
Earning $2,494 per week.
Value: $249,265
Flat: 3 Downhill: 1
Hill: 1 Sprint: 2
Mountain: 4 Time trial: 1

Steering: 19 Bravery: 0
Experience: 0 Leadership: 2


Een betere puntenverdeling kan bijna niet. Bravery had natuurlijk wel wat beter gekund...
Die verdeling Steering/Bravery snap ik geen zak van.. zou daar ook een maximum aan zitten (zoiets van max 25 punten ?)
Box Brother Wrote:Die verdeling Steering/Bravery snap ik geen zak van.. zou daar ook een maximum aan zitten (zoiets van max 25 punten ?)

Steering en bravery hebben gewoon een random waarde tussen 0 en 20.
Box Brother Wrote:feli kooltje... heb je toevallig intresse in mijn YP van deze week ?

Quote:Zotico Cammaerts(36029)
Age: 18

Health: healthy
Fitness: 100%
Height: 1,78
Weight: 58kg
Team Team: Brothers Riders
Transfervalue: € 271.119,00
Mood: ok

Primary skills
Flat: 1 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 4 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 16 Bravery: 2
Experience: 1 Leadership: 1

met €500.000 wellicht wat aan de prijzige kant maar ik heb geen idee wat de prijzen zijn voor dit soort renners... 18 is volgens mij wel het jongste wat er is wat dit meteen een berg-talentje van zijn generatie maakt :lol:

Eerste bod van 500.000 is binnen van iemand die in de belgische 4:11 koerst.....
Te koop voor minimaal € 22.000 euro:

Jolien Koornneef(25116)
Age: 19
Height: 1,90
Weight: 81kg
Transfervalue: € 307.163,00 For sale!
Weekly wage: € 3.191,00

Primary skills
Flat: 3 Downhill: 1
Hill: 2 Sprint: 2
Mountain: 2 Time trial: 3

Secondary skills
Steering: 16 Bravery: 10
Experience: 2 Leadership: 2


Te koop voor minimaal € 20.000 euro:

Mari Jasper(23950)
Age: 24
Height: 2,07
Weight: 65kg
Transfervalue: € 213.378,00 For sale!
Weekly wage: € 2.118,00

Primary skills
Flat: 3 Downhill: 1
Hill: 2 Sprint: 2
Mountain: 1 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 6 Bravery: 4
Experience: 2 Leadership: 0


Te koop voor minimaal € 50.000 euro:

Gellert Blijboom(190)
Age: 31
Height: 1,74
Weight: 76kg
Transfervalue: € 230.843,00 For sale!
Weekly wage: € 1.716,00

Primary skills
Flat: 4 Downhill: 3
Hill: 2 Sprint: 1
Mountain: 2 Time trial: 1

Secondary skills
Steering: 3 Bravery: 5
Experience: 3 Leadership: 2


Voorlopig nog geen boden. Ben benieuwd wat ze gaan opleveren.
ze zijn overbodig ?
kooltje heb geboden hoor op koornneef
Ik heb een erg brede selectie en deze jongens komen dus beter tot hun recht in andere teams. Echter 22k voor Koornneef vind ik niets (zeker niet als het door een concurrent wordt geboden). Ook op de andere rijders is nog niet geboden. Zit de transfermarkt dicht of zo? Ze zullen hun geld zeker waard zijn.