FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Genomico Wrote:Ik heb een erg brede selectie en deze jongens komen dus beter tot hun recht in andere teams. Echter 22k voor Koornneef vind ik niets (zeker niet als het door een concurrent wordt geboden). Ook op de andere rijders is nog niet geboden. Zit de transfermarkt dicht of zo? Ze zullen hun geld zeker waard zijn.

Tsja ... ze zijn alleen intressant voor niet flat-trainers. Ik heb zelf meer dan genoeg van dit soort mensen...
Box Brother Wrote:
Box Brother Wrote:feli kooltje... heb je toevallig intresse in mijn YP van deze week ?

Quote:Zotico Cammaerts(36029)
Age: 18

Health: healthy
Fitness: 100%
Height: 1,78
Weight: 58kg
Team Team: Brothers Riders
Transfervalue: € 271.119,00
Mood: ok

Primary skills
Flat: 1 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 4 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 16 Bravery: 2
Experience: 1 Leadership: 1

met €500.000 wellicht wat aan de prijzige kant maar ik heb geen idee wat de prijzen zijn voor dit soort renners... 18 is volgens mij wel het jongste wat er is wat dit meteen een berg-talentje van zijn generatie maakt :lol:

Eerste bod van 500.000 is binnen van iemand die in de belgische 4:11 koerst.....

665.500 voor gekregen, is uiteindelijk naar de italiaanse 1:1 gegaan...
shit had graag die ene van geno gehad voor 4 ton..maar was niet thuis. jullie zijn er trouwens behoorlijk af gereden in parijs roubaix. op 4 minuten pas de nummer twee.
kooltje Wrote:shit had graag die ene van geno gehad voor 4 ton..maar was niet thuis. jullie zijn er trouwens behoorlijk af gereden in parijs roubaix. op 4 minuten pas de nummer twee.

Die ene renner trainde als een mak lammetje, dus daar zat niet echt toekomst in.

Peigneur reed op 85% en Westdorp kreeg een lekke band, dus... En tja, je kan niet alles winnen natuurlijk.
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:shit had graag die ene van geno gehad voor 4 ton..maar was niet thuis. jullie zijn er trouwens behoorlijk af gereden in parijs roubaix. op 4 minuten pas de nummer twee.

Die ene renner trainde als een mak lammetje, dus daar zat niet echt toekomst in.

Peigneur reed op 85% en Westdorp kreeg een lekke band, dus... En tja, je kan niet alles winnen natuurlijk.

Parijs-Roubaix niet gereden. Vanwege tijdgebrek kon ik geen renners opstellen. Voor de scheldeprijs had ik v/d Worp en de Blauw, beide reden op 85% en v/d Worp 2e achter iemand die 100% reed.

Financien deze week niet helemaal lekker... verdien wel omdat ik 665.000 voor die YP kreeg...
2 man te koop.....

Quote:Ezequiel Schellinckx(37559)
Country: Netherlands
Age: 20
Fitness: 100%
Height: 1,64
Weight: 58kg
Team Team: Brothers Riders

Transfervalue: $325,490.00
Mood: ok
Weekly wage: $3,654.00

Primary skills
Flat: 2 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 2 Time trial: 2


Secondary skills
Steering: 16 Bravery: 13
Experience: 1 Leadership: 2

Leuke secondaries maar zal het in mijn team nooit gaan redden... staat te koop voor 300.000 geen idee of ik het ervoor ga krijgen.

2e is een oud-YP die vanwege secondaries en lak aan bijskills nooit tot mijn top zal behoren, staat erop voor de jackpot van 1.000.000. Geen idee of ik het ervoor kan krijgen

Quote:Bairn Wiegeraad(31165)
General Country: Netherlands
Age: 23
Health: healthy
Fitness: 100%
Height: 1,64
Weight: 58kg
Team Team: Brothers Riders
Transfervalue: $297,165.00
Mood: ok
Weekly wage: $3,375.00

Primary skills
Flat: 5 Downhill: 2
Hill: 1 Sprint: 3
Mountain: 1 Time trial: 3

Secondary skills
Steering: 10 Bravery: 12
Experience: 1 Leadership: 1

Als ie niet verkocht wordt gaat ie mee in de grote tours als veldvulling en om de ITT te winnen...
Turiau Hopmans(10967)
Age: 24
Height: 2,00
Weight: 81kg
Transfervalue: $285,644.00
Mood: ok
Weekly wage: $2,655.00
Participated races (current season): 6
7-6-9-6-9
Average race value: 7.4
Points earned (current season): 100

Primary skills
Flat: 4 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 2 Time trial: 0

Secondary skills
Steering: 6 Bravery: 11
Experience: 4 Leadership: 3

Heb $800.000 geboden. Tja, ik zal toch weer wat met m'n geld moeten :Big Grin Ben benieuwd of ik hem krijg voor dit bedrag. Ik ga er i.i.g. niet meer voor betalen. Ik hoop dat ie snel traint, anders wordt ie wellicht weer snel verkocht.
Het miljoen is geboden door een 2e klasser uit Roemenie Hakkuh
Box Brother Wrote:Het miljoen is geboden door een 2e klasser uit Roemenie Hakkuh

Vond het ook geen verkeerde renner. Zou hetzelf ook kunnen hebben geboden als je niet bij me in de divisie zat.
23 en dan pas een 5 op flat is niet een topper.. dus kon ik beter cashen... wil mijn rente zo hoog krijgen dat ik wekelijks even draai zonder afhankelijk te zijn van rondeprijzen.

met een miljoen is dat toch weer 10K per week extra ...
Box Brother Wrote:23 en dan pas een 5 op flat is niet een topper.. dus kon ik beter cashen... wil mijn rente zo hoog krijgen dat ik wekelijks even draai zonder afhankelijk te zijn van rondeprijzen.

met een miljoen is dat toch weer 10K per week extra ...

Pas 23 en al 5 is redelijk. En vergeet niet dat je ook moet investeren, want renners verdienen hun transferbedrag vaak snel terug.
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:23 en dan pas een 5 op flat is niet een topper.. dus kon ik beter cashen... wil mijn rente zo hoog krijgen dat ik wekelijks even draai zonder afhankelijk te zijn van rondeprijzen.

met een miljoen is dat toch weer 10K per week extra ...

Pas 23 en al 5 is redelijk. En vergeet niet dat je ook moet investeren, want renners verdienen hun transferbedrag vaak snel terug.

1.000.000 terugverdienen in div. 1:1 met alleen een 5 op flat en een 3 op TT is erg lang hoor.... verder heb ik jongere renners die in potentie verder zijn dan deze meneer. Ben het met je eens dat je niet iedereen snel moet verkopen maar sommige renners leveren nu meer op dan over 2 seizoenen.

Ik zit met smart te wachten op de 6/7 mountain mensen, daar heb ik zo 3 miljoen voor over.....
Voor jou (en dus ook voor mij) is deze renner idd geen $1.000.000 waard, maar voor iemand in divisie 2 wellicht wel als hij daarmee races kan winnen. Dan heeft ie het zo terug verdiend. Dus voor beide een mooie deal :wink:
Een 6 skill mountain rider heb je in de toekomst niet zoveel aan. Hij heeft waarschijnlijk dan een flat skill van 2 of zo, dus vlakke etappes zal hij niet winnen. Dit seizoen zou hij dan nog wel wat in bergetappes wat kunnen presteren, maar aan het einde van het seizoen is hij lang niet de beste berggeit meer. En ook op flat loopt hij stukken achter.
Hopmans is overboden en daar ben ik eigenlijk ook wel blij van...
Genomico Wrote:Hopmans is overboden en daar ben ik eigenlijk ook wel blij van...
inderdaad...heb je weinig aan denk ik
Livio Knaeps (age: 27)
Price: $1,000,000 Offered by Brothers Riders
Deadline: Wednesday, May 23, 2007 8:15:34 PM

Flat: 0 Downhill: 1
Hill: 3 Sprint: 0
Mountain: 6 Time trial: 2


das niet duur box

ps kijk eens in je inbox
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:Hopmans is overboden en daar ben ik eigenlijk ook wel blij van...
inderdaad...heb je weinig aan denk ik

Kon op 100% een keer een 10e plek halen gezien zijn tijden in zijn gereden etappes. Maar dat levert idd veel te weinig op.
kooltje Wrote:Livio Knaeps (age: 27)
Price: $1,000,000 Offered by Brothers Riders
Deadline: Wednesday, May 23, 2007 8:15:34 PM

Flat: 0 Downhill: 1
Hill: 3 Sprint: 0
Mountain: 6 Time trial: 2


das niet duur box

ps kijk eens in je inbox

Wat heb je aan zo'n renner? Veel te oud, dus zal niet zo snel vlak trainen. Goed, op 100% zal hij zijn puntjes wel pakken, maar hij wordt binnenkort ook op mountain voorbij gestreefd door de mountain trainers.
Mooi, Peigneur heeft zijn eerste etappe van het seizoen =D>
Ik ben overigens bang dat Peigneur over een paar weken niet meer zo goed presteerd als hij altijd gedaan heeft. Hij traint echt als een krant (2x zo langzaam als anderen), maar hij heeft waarschijnlijk een gigantische current ability (en sprintskill 4) waar hij nu nog heel veel mee goed maakt.
Genomico Wrote:Ik ben overigens bang dat Peigneur over een paar weken niet meer zo goed presteerd als hij altijd gedaan heeft. Hij traint echt als een krant (2x zo langzaam als anderen), maar hij heeft waarschijnlijk een gigantische current ability (en sprintskill 4) waar hij nu nog heel veel mee goed maakt.
hij heeft een marktwaarde van 360.000 die kan heus wel wat.

ninforge helaas maar vierde.
glimmer morgen in lbl....voor het eerst rijden met zn 7 op mountain.
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:Ik ben overigens bang dat Peigneur over een paar weken niet meer zo goed presteerd als hij altijd gedaan heeft. Hij traint echt als een krant (2x zo langzaam als anderen), maar hij heeft waarschijnlijk een gigantische current ability (en sprintskill 4) waar hij nu nog heel veel mee goed maakt.
hij heeft een marktwaarde van 360.000 die kan heus wel wat.

ninforge helaas maar vierde.
glimmer morgen in lbl....voor het eerst rijden met zn 7 op mountain.

Die 360k komt alleen door zijn St en Br, maar een 0 op flat en op sprint dat hakt er wel in hoor. Dan kan ie echt totaal niets op het vlakke.
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:Ik ben overigens bang dat Peigneur over een paar weken niet meer zo goed presteerd als hij altijd gedaan heeft. Hij traint echt als een krant (2x zo langzaam als anderen), maar hij heeft waarschijnlijk een gigantische current ability (en sprintskill 4) waar hij nu nog heel veel mee goed maakt.
hij heeft een marktwaarde van 360.000 die kan heus wel wat.

ninforge helaas maar vierde.
glimmer morgen in lbl....voor het eerst rijden met zn 7 op mountain.

Vandaag was B-garnituur... verwachtte niet veel en kreeg niet veel. Morgen laat ik schieten en ik heb 5 goede renners klaar staan voor de komende ronde (Romandie ?)
Morgen LBL, de laatste klassieker t/m de Tour de France, dus over 1,5 maand pas weer eendagswedstrijden. 1e plekken in races zijn nu dus nog maar 60 pnt waard, dus mijn voorsprong zal gelukkig niet zo snel slinken :Big Grin

Tijdens de Giro zijn 4 vlakke etappes (nou jah, waar flat belangrijker is dan mountain), 5 bergetappes, een vlakke TTT en een vlakke ITT. Dus qua dagzeges zullen de teams met een flattrainer niet veel verliezen. In het puntenklassement dus ook niet echt veel. Alleen in het eindklassement dus wel. Hopen dus dat ik in de losse etappes en het puntenklassement hoog kan eindigen, zodat de schade beperkt blijft.
Morgen heb ik mijn renner van 5,1 miljoen aan de start staan, Naïme Boven met flat en mountain skill 5. Maar hij rijdt maar op 85%, dus die zal niet echt potten kunnen breken. Tijdens de TdR heb ik wel weer 5 goeien aan de start staan, waarvan er 2 nog maar 85% fit zijn, dus die moeten de 1e etappe even op 70% rijden.
Genomico Wrote:Morgen heb ik mijn renner van 5,1 miljoen aan de start staan, Naïme Boven met flat en mountain skill 5. Maar hij rijdt maar op 85%, dus die zal niet echt potten kunnen breken. Tijdens de TdR heb ik wel weer 5 goeien aan de start staan, waarvan er 2 nog maar 85% fit zijn, dus die moeten de 1e etappe even op 70% rijden.

5 man die met 100 % aan de start komen... om het maar meteen prijs te geven. Deze 2 zijn mijn kopmannen


Quote:Coran De Blauw (age 25) healthy and 100% fit.
Earning $5,000 per week.
Value: $380,487
Flat: 6 Downhill: 0
Hill: 4 Sprint: 1
Mountain: 3 Time trial: 2
Leadership: 2

Quote:Cathal Gauthy (age 19) healthy and 100% fit.
Earning $2,404 per week.
Value: $288,518
Flat: 6 Downhill: 3
Hill: 2 Sprint: 0
Mountain: 2 Time trial: 0
Leadership: 2
Daar zet ik tegenover:

Anatol Lahou (age 20)
Earning $3,928 per week.
Value: $407,843
Flat: 4 (--> 4.9) Downhill: 1
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 3 Time trial: 3
Leadership: 2

North Vaudoisey (age 19) --> Topper in wording; traint als een speer.
Earning $2,845 per week.
Value: $344,455
Flat: 5 (--> 5.7) Downhill: 2
Hill: 1 Sprint: 2
Mountain: 4 Time trial: 2
Leadership: 4

Boyd Olmechette (age 26)
Earning $2,778 per week.
Value: $269,493
Flat: 5 Downhill: 1
Hill: 2 Sprint: 1
Mountain: 2 Time trial: 3
Leadership: 0

Adonis Duranel (age 23) healthy and 85% fit.
Earning $2,154 per week.
Value: $235,581
Flat: 6 (--> 6.8) Downhill: 2
Hill: 1 Sprint: 1
Mountain: 2 Time trial: 4
Leadership: 2

Parth Dalton (age 27) healthy and 85% fit.
Earning $2,253 per week.
Value: $271,178
Flat: 6 Downhill: 0
Hill: 1 Sprint: 2
Mountain: 1 Time trial: 2
Leadership: 1




Maar goed, over de hele ronde is mountain iets belangrijker.
ik richt me op de giro...glimmer moet ten slotte zijn titel verdedigen
Euskaltel heeft al zijn renners op 100% gezet vandaag. Morgen dus de kans voor Kooltje om toe te slaan. Ik hoop met geel en groen naar huis te mogen. Ziet er goed uit i.i.g.

De fitness van de top 20:

1. Vaudoisey Equipe à Grande Vitesse 95%
2. De Blauw Brothers Riders 95%
3. Gauthy Brothers Riders 95%
4. Lahou Equipe à Grande Vitesse 95%
5. van der Voort Euskaltel 65%
6. Nicolle Euskaltel 65%
7. Langhe Euskaltel 65%
8. Ryelandt kooltjes 65%
9. Dalton Equipe à Grande Vitesse 65%
10. Tarragona kooltjes 95%
11. Lipkens kooltjes 95%
12. Olmechette Equipe à Grande Vitesse 95%
13. Hasnaoui Wonderboys 95%
14. Billen Euskaltel 65%
15. Steegmans Slender 85%
16. Macken Chi's Lifeforce 80%
17. Devalkeneer Chi's Lifeforce 80%
18. Valverde Chi's Lifeforce 80%
19. Cammaert Brothers Riders 95%
20. Coelis kooltjes 95%

Er zullen dus nog wel wat verschuivingen komen.