FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Gauthy naar 7 op flat Hakkuh
North Vaudoisey (age 19)
Value: $347,399
Flat: 6 Downhill: 2
Hill: 1 Sprint: 2
Mountain: 4 Time trial: 2
Leadership: 4

Wordt mijn absolute topper. Hij traint als een waanzinnige (3x in 14 weken) en prestaties zijn er nu ook al. Duranel is mijn eerste 7 popup geworden, alleen heeft hij steering 0 en bravery 6. Met 2 lekke banden en 1 valpartij kwam hij er zelfs op 100% inzet niet aan te pas. Volgende week is Massaut aan de beurt. De week erna Baeken en de week daarna Dalton.
pfff.... Geno nu al 700 punten voor. Ben bang dat dit weer een kansloze missie wordt.... Lijkt erop dat jij allround gewoon de betere bent....
Box Brother Wrote:pfff.... Geno nu al 700 punten voor. Ben bang dat dit weer een kansloze missie wordt.... Lijkt erop dat jij allround gewoon de betere bent....
geno duidelijk de beste...gewonnen met een goede goedkope aankoop.
in de giro zal ik hopelijk wat punten inhalen...maar euskatel is ook erg sterk.
favorieten voor giro:
*** stolk
** Glimmerveen
* Westdorp, Peigneur, de Bock
Mijn rijders zullen niet mee gaan strijden voor de gele trui, maar zeker voor dagzeges, de groene trui en misschien een goede klassering in de bergtrui. Ik heb er i.i.g. zin in!!
weten jullie hoeveel het uitmaakt als je iemand met leadership 4 opstelt ipv met 5?

ik heb namelijk iemand met leadership 5 die ik eigenlijk wil verkopen
kooltje Wrote:weten jullie hoeveel het uitmaakt als je iemand met leadership 4 opstelt ipv met 5?

ik heb namelijk iemand met leadership 5 die ik eigenlijk wil verkopen

Scheelt niet zo heel veel lijkt me.
Wonderboys die de etappe pakt... had ik niet verwacht... veel goede tijdrijders ?
denk het..ik al op 2.50

enige positieve is dat ik euskatel een renner laat kopen voor een miljoen meer als waar ze hem eerst voor hadden
6 op flat geen hele bijzondere
London Foole (age: 21)
Price: $3,221,020 Offered by Hans De Clerck Foundation
Deadline: Wednesday, May 30, 2007 3:09:56 PM

Flat: 6 Downhill: 3
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 1 Time trial: 3

Deze had ik heel graag willen hebben, maar heb het geld er niet voor. En Euskaltel heeft natuurlijk niets aan een renner met 6 op flat die op mountain niet minimaal 3 heeft. Die loopt het komende seizoen achter alle feiten aan (niet de beste op flat en niet de beste bergop).
kooltje Wrote:weten jullie hoeveel het uitmaakt als je iemand met leadership 4 opstelt ipv met 5?

ik heb namelijk iemand met leadership 5 die ik eigenlijk wil verkopen

experience: each point is + 0.5% on the skills (therefore maximum + 10%)
leadership: each point is + 1% on the skills (maximum + 20%)
weight: applies only to hill, mountain, downhill; each kilogramme less than maximum (100kg) ensures + 0.2%. therefore maximum + 10%
length: applies only to flat, sprint, time trial; each cm higher than minimum (160cm) ensures + 0.2%. therefore maximum + 10%.
Dank je Box. Weer wat geleerd :wink:
Genomico Wrote:Dank je Box. Weer wat geleerd :wink:


Kwam ik tegen toen ik op zoek was naar iets anders Wink
Kovit Schneijdenberg(36219)
General Country: Belgium
Age: 18
Health: healthy
Fitness: 100%
Height: 2,05
Weight: 87kg
Team Team: kooltjes
Transfervalue: $354,125.00
Mood: content
Weekly wage: $3,642.00
Participated races (current season): 0
5
Average race value: 5
Points earned (current season): 0
Victories Victory history: 0 0 0 0

Primary skills Flat: 2 Downhill: 2
Hill: 3 Sprint: 3
Mountain: 2 Time trial: 2
Secondary skills Steering: 17 Bravery: 19
Experience: 0 Leadership: 1

dure jongen 1.4 miljoen
deed het om de prijs op te drijven voor euskatel maar ben er best blij mee
Cheney van Gulik(206)
General Country: Belgium
Age: 29
Health: healthy
Fitness: 100%
Height: 1,76
Weight: 56kg
Team Team: kooltjes
Transfervalue: $380,952.00
Mood: content
Weekly wage: $3,798.00
Participated races (current season): 0
6-5-6-6-6
Average race value: 5.8
Points earned (current season): 0
Victories Victory history: 0 0 0 0

Primary skills Flat: 3 Downhill: 0
Hill: 1 Sprint: 3
Mountain: 2 Time trial: 2
Secondary skills Steering: 18 Bravery: 19
Experience: 4 Leadership: 4


een leuke renner voor 30k..als leider die niet geblesseerd raakt
vandaag wordt er pas om 20uur gereden
Die 1.4 heb je m.i. besteeds aan een nutteloos talent. Voor dat soort renners heb je je youthscout. Die leider voor 30k valt natuurlijk wel wat voor te zeggen al weet je dat je met hem wel maar max. 4 renners kan laten deelnemen voor de prijzen (maar die 4 zullen dan wel goed presteren).
Genomico Wrote:Die 1.4 heb je m.i. besteeds aan een nutteloos talent. Voor dat soort renners heb je je youthscout. Die leider voor 30k valt natuurlijk wel wat voor te zeggen al weet je dat je met hem wel maar max. 4 renners kan laten deelnemen voor de prijzen (maar die 4 zullen dan wel goed presteren).

Ik moet mijn eerste YP nog krijgen met 2x 15+ op steering en bravery... maar de skills vind ik nou ook niet geweldig...

Iemand enig idee waarom er nog geen uitslag is om 17.00 ?
kooltje Wrote:vandaag wordt er pas om 20uur gereden
hierom
nee geen super cijfers maar gezien zijn waarde zal hij snel trainen
kooltje Wrote:nee geen super cijfers maar gezien zijn waarde zal hij snel trainen

Hoe kom je daarbij? Die hoge waarde komt door zijn hoge steering en bravery. Future en current ability worden toch niet meegenomen in de waarde?! Het is dus nog maar afwachten of hij snel traint...
ach 18 jaar en voor de rest ligt de markt toch op zn reet...prima rennertje
kooltje Wrote:ach 18 jaar en voor de rest ligt de markt toch op zn reet...prima rennertje

Indien goed doorgetrained zeker verkoopbaar... bij mountain 15 ben ik wel geintresseerd (is ie 23 ofzo)...


Race nog steeds niet verreden.. het is nu 21.22...
Dit is het begin van de totale overheersing van Van der Worp. Ik zal er voor moeten zorgen dat ik met mijn allrounde team de plaatsen daaronder pak. Maar ook Bogemans komt er hard aan.
Genomico Wrote:Dit is het begin van de totale overheersing van Van der Worp. Ik zal er voor moeten zorgen dat ik met mijn allrounde team de plaatsen daaronder pak. Maar ook Bogemans komt er hard aan.

Tsja... daar komt het jonge in kijken Geno, enige probleem van v/d Worp is dat hij lage waardes heeft voor steering en bravery waardoor hij altijd wel 1 etappe flinke tijd verliest... merken wel hoe ver hij gaat komen.

Met de uitslag van vandaag overigens meer dan tevreden.
v/d Worp is on a run.... 2e op rij, heb nu al bijna meer ritzeges dan vorig jaar het hele seizoen... eens kijken hoe ver v/d Worp kan komen. Jammer dat hij niet voor het groen gaat anders had ie Peigneur daar vanaf kunnen krijgen....
Box Brother Wrote:v/d Worp is on a run.... 2e op rij, heb nu al bijna meer ritzeges dan vorig jaar het hele seizoen... eens kijken hoe ver v/d Worp kan komen. Jammer dat hij niet voor het groen gaat anders had ie Peigneur daar vanaf kunnen krijgen....
van der worp wint nu ook van glimmer bergop...dan is de strijd al gestreden mocht hij niet geblesseerd raken
kooltje Wrote:
Box Brother Wrote:v/d Worp is on a run.... 2e op rij, heb nu al bijna meer ritzeges dan vorig jaar het hele seizoen... eens kijken hoe ver v/d Worp kan komen. Jammer dat hij niet voor het groen gaat anders had ie Peigneur daar vanaf kunnen krijgen....

van der worp wint nu ook van glimmer bergop...dan is de strijd al gestreden mocht hij niet geblesseerd raken

De kans dat hij nog valt of lek rijd is zeer aanwezig hoor....
ja maar dat kost alleen maar weinig tijd