FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik verdenk v/d Worp ervan dat hij Epo gebruikt.... kan ik dat ergens checken ??

v/d Worp wil nu overigens 26.000 per week bij contractverlenging :eeeek:
Box Brother Wrote:Ik verdenk v/d Worp ervan dat hij Epo gebruikt.... kan ik dat ergens checken ??

v/d Worp wil nu overigens 26.000 per week bij contractverlenging :eeeek:

Peigneur $31,362 :|

Gelukkig blijft de schade voor EGV beperkt doordat de plekken onder v/d Worp prima worden bezet door mijn jongens. Massaut mag morgen zijn specialiteit laten zien. Volgens mij heeft hij alle tijdritten vorig jaar gewonnen. Dat zal dit jaar zeker niet lukken, maar topklasseringen moeten mogelijk zijn.
ik geef glimmer maar 3.200 en hij is delighted.
nu maar hopen dat ik de bergetappes kan winnen..want dit is niks zo
Tja, zo'n fitness trainer levert nu veel op voor Box, maar op lange termijn lijkt het m.i. niet zo verstandig. Zijn toch belangrijke skillpunten die je hiermee misloopt.

Desalniettemin voel ik de hete adem in mijn nek en word ik toch wel nerveus :wink:
Genomico Wrote:Tja, zo'n fitness trainer levert nu veel op voor Box, maar op lange termijn lijkt het m.i. niet zo verstandig. Zijn toch belangrijke skillpunten die je hiermee misloopt.

Desalniettemin voel ik de hete adem in mijn nek en word ik toch wel nerveus :wink:

Tsja... ik was benieuwd of het helpt. Iedereen is nu 100% en ik switch nu weer terug naar flat. Bedoeling is om elke grote tour dit te doen. Delighted 20-fitness trainer levert overigens 41% fitness op Big Grin

Niveau van de nederlandse 1:1 is overigens het grootst in vergelijking met andere landen. Kijkend naar alle 1:1 divisies zou onze top 10 overal 1 t/m 10 bezetten.

Apart dat er vandaag iemand wint met flat:6 en TT: 3 ipv flat 7: en TT: 3

YP was niks overigens...
Box Brother Wrote:...

Niveau van de nederlandse 1:1 is overigens het grootst in vergelijking met andere landen. Kijkend naar alle 1:1 divisies zou onze top 10 overal 1 t/m 10 bezetten.

...

????

1. Van Der Worp 19:06:43
2. Peigneur 19:10:14
3. Bogemans 19:12:24
4. De Bock 19:14:56
5. Boven 19:15:58

Belgie 1.1:
1. Couttet 19:11:31
2. Monville 19:12:49
3. Ronneberg 19:13:38
4. Kleefsman 19:13:56
5. Cantillion 19:14:08
iets overdreven dan .... Wink v/d Worp en Peigneur zouden overal bovenin meedraaien... Big Grin
dat zijn de betere uitslagen! en nou morgen erover heen knallen =D>
kooltje Wrote:dat zijn de betere uitslagen! en nou morgen erover heen knallen =D>


Kom op v/d Worp [-o<
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:dat zijn de betere uitslagen! en nou morgen erover heen knallen =D>


Kom op v/d Worp [-o<
hoor je de hele tijd dat hij zo vaak zal vallen en lek zou rijden maar nog geen 1x gebeurd deze giro. niet dat ik zo wil winnen maarvind het wel raar..omdat daar een groot deel van afhankelijk is bij transferprijs.
kooltje Wrote:
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:dat zijn de betere uitslagen! en nou morgen erover heen knallen =D>


Kom op v/d Worp [-o<
hoor je de hele tijd dat hij zo vaak zal vallen en lek zou rijden maar nog geen 1x gebeurd deze giro. niet dat ik zo wil winnen maarvind het wel raar..omdat daar een groot deel van afhankelijk is bij transferprijs.

Steering: 2 Bravery: 6
Experience: 2 Leadership: 4
Het is een zeer spannende giro geworden...De spanning wordt alleen nog maar groter doordat er nog veel bergen aan komen voor de kooltjes...maar van der worp en bogemans van box na zondag 10% fitter zullen starten dan peigneur, glimmerveen en nieuwborg.
Van der Worp nog ruim 5 minuten op de nrs twee en drie...en meer dan tien minuten op de rest van het veld. Verrassend genoeg heeft van der worp nog geen lekke band of valpartij gekend.

Tegenvallende giro van van stokkum en ook massaut en de kempenaar al op grote achterstand...Euskatel presteert overigens dramatisch...
fiets m der in slaat echter alles met de vijf laatste plaatsen in het klassement

hoe gaat het aflopen??? vandaag de etappe op het lijf geschreven glimmerveen...kan hij het waarmaken?
en glimmerveen doet het...uitstekend gedaan!! van der worp blijft wel leider.
kooltje Wrote:en glimmerveen doet het...uitstekend gedaan!! van der worp blijft wel leider.

groen en geel kan ik waarschijnlijk vergeten.. kans dat v/d Worp dit nog red is zeer klein te noemen. Twijfel of ik weer een week training zal vergooien...
vrijdag zal je nog iets uitlopen. maar maandag en vooral dinsdag gaan flink omhoog.
zou een dubbel verlies zijn...geen giro zege en 2x geen training.
kooltje Wrote:...

Tegenvallende giro van van stokkum en ook massaut en de kempenaar al op grote achterstand...Euskatel presteert overigens dramatisch...
fiets m der in slaat echter alles met de vijf laatste plaatsen in het klassement

hoe gaat het aflopen??? vandaag de etappe op het lijf geschreven glimmerveen...kan hij het waarmaken?

Massaut is natuurlijk een pure flat- en tijdrijder, dus die valt niet tegen. Hij gaat nog voor een dagsucces. En dat fiets 'm d'r in laatste staat is niet zo gek aangezien dat een bot-team is.
oh ik dacht dat we geen botteams meer hadden..stom...zelfs meerdere
kooltje Wrote:oh ik dacht dat we geen botteams meer hadden..stom...zelfs meerdere

Neemt niet weg dat wij ook dit seizoen weer lekker meedraaien... moeten misschien eens aan Padrino voor gaan stellen dat je zou moeten kunnen ruilen met gesloten beurzen, zo kan kooltje ons voorzien van goeie klimmers en wij hem van goede flat-riders.... :lol:
ik even wat dingen op een rij gezet....

pil 277.000
driesen 36.000
demeuleneare 50.000
lagace 87.000
boelen 13.000
obers 4.000
sijtsma 10.000
guerin 121.000

gescoute renners die verkocht zijn..toch wat winst tov 24.000 weekloon.

daarnaast de training onderzoht...elsocht groeit 1x in de 5 weken
glimmerveen 1x in de 6 weken
slechtse trainer is martinelli.............................1x in de 11 weken (verkoop in?)
gemiddelde van de renners is 1x in de zeven weken...is dat bij jullie ook zo?
kooltje Wrote:ik even wat dingen op een rij gezet....

pil 277.000
driesen 36.000
demeuleneare 50.000
lagace 87.000
boelen 13.000
obers 4.000
sijtsma 10.000
guerin 121.000

gescoute renners die verkocht zijn..toch wat winst tov 24.000 weekloon.

daarnaast de training onderzoht...elsocht groeit 1x in de 5 weken
glimmerveen 1x in de 6 weken
slechtse trainer is martinelli.............................1x in de 11 weken (verkoop in?)
gemiddelde van de renners is 1x in de zeven weken...is dat bij jullie ook zo?

Moet eerlijk bekennen dat ik daar nog niet zo naar gekeken heb... zal binnenkort (lees na mijn tentamens) eens wat op papier zetten.
Een fitness trainer toepassen is op korte termijn prima (lees: voor geld en punten). Als Box kampioen wil worden, moet ie misschien dit jaar wel toeslaan ;-) Hij heeft de pech gehad tijdens de Giro dat hij zijn extra fitness in een tijdrit moest toepassen en aangezien die vrij kort was, viel daar weinig tijd te winnen. Als er op de zondag een lange etappe zou zijn geweest, dan had dat veel meer effect gehad op het totaal klassement.

Ik ben i.i.g. al heel erg bezig met de toekomst. Trainingssnelheid van renners is het belangrijkste van alles voor de toekomst. Huyghe staat niet voor niets op de transferlijst. Al mijn gescoute talenten in mijn team zijn renners die in ongeveer 5 weken (1 zelfs in 4!!) zullen stijgen. Dus mijn gemiddelde ligt ver onder de 7 weken. Het is zelfs zo dat in mijn team maar 3 van de 23 renners er langer dan 7 weken over doet om te levellen. Maar 7 weken is inderdaad wel het gemiddelde voor een renner.

Hier al mijn renners. Tussen haakjes hun leeftijd en daarachter in hoeveel weken ze gemiddeld zullen stijgen en helemaal achteraan wat hun flat skill nu is:

Nisse Van Den Dorpel (18) --> 4,1 weken (3,4/3,6)
Bast De Changy (19) --> 4,5 weken (2,4/2,6)
Adonis Duranel (23) --> 5 weken (7,2)
North Vaudoisey (19) --> 5 weken (6,2)
Rhett Falque (20) --> 5 weken (3,9)
Quinby Aurousseau (21) --> 5 weken (3,6/3,9)
Mortimer Bouwes (22) --> 5 weken (3,7/3,8)
Jaron Massaut (19) --> 5,3 weken (7,0)
Nona De Locht (23) --> 5,3 weken (5,9)
Boyd Olmechette (26) --> 5,5 weken (5,8)
Naïme Boven (22) --> 5,5 weken (5,5)
Calder Hamelink (20) --> 5,5 weken (3,5)
Morse Baeken (28) --> 6 weken (6,9)
Parth Dalton (27) --> 6 weken (6,6/6,7)
Karel Camby (20) --> 6 weken (3,5/3,6)
Botan Vander Slaghmolen (19) --> 6 weken (2,3/2,4)
Tyson Westdorp (26) --> 6,7 weken (6,4)
Anatol Lahau (20) --> 7,5 weken (5,0)
Elmer De Bock (26) --> 8 weken (6,5)
Carlton Peigneur (28) --> 8,3 weken (6,3)

En van de 3 nieuwste talentjes is het nog even afwachten. Heel jammer dus dat Peigneur, de Bock, Lahou en Westdorp geen trainingsbeesten zijn, maar goed, die zijn tot nu toe van grote waarde geweest.
Hoe weet jij die skill achter de komma Geno ? ben eigenlijk wel benieuwd namelijk ... en ik vind dat jij wel mazzel hebt met je pulls, ik trek allemaal 3 op hill en dan 1 of zelfs 0 op flat...
Box Brother Wrote:Hoe weet jij die skill achter de komma Geno ? ben eigenlijk wel benieuwd namelijk ... en ik vind dat jij wel mazzel hebt met je pulls, ik trek allemaal 3 op hill en dan 1 of zelfs 0 op flat...

De renners die hierboven staan, zijn allemaal al minimaal 4x getrained, dus inmiddels al wel een skill gestegen. Sommigen dus al meerdere keren. Van mijn 14 pulls heb ik maar 2x iemand gehad met 3 op flat aan het begin.

Dat van achter de komma heb ik al eens gezegd hier hoe je daarachter kan komen. Hier nog een keer in het engels:

Write down on Sunday ‘after’ the race but ‘before’ the weekly update the values of all riders. Do that again ‘after’ the update but ‘before’ the next race (so before Monday 1 pm). I discovered that an increasing of a skill with 0.1 results in an increase of the rider’s value of “about” $975,-. When a rider increases $1950 (or 1940 or 1960), then you know the rider increased 0.2 in skill.

An increasing in leadership or experience of 0.1 results in a value increasing of $488,-. So that’s another thing that increases the value of a rider. And that’s why you have to write down the values after the Sunday race, because you then know that the increasing in value is due to the training.

For example rider 1:

Sunday week 1, before update: Value = $300.000
Sunday week 1, after update: Value = $300.975 --> Skill increased with 0.1
Sunday week 2, before update: Value = $301.950
Sunday week 2, before update: Value = $303.900 --> Skill increased with 0.2
Sunday week 3, before update: Value = $303.900
Sunday week 3, after update: Value = $304.850 --> Skill increased with 0.1

When you also have a pop up in skill from 3 to 4, you know that the riders skill is exact 4.0 (or with a skill increasing of 0.2 it can be 4.1 also) and you from now on know the exact value of the rider.
Is een van jullie toevallig goed in database bouwen ? Want dan zou je een database kunnen maken en gaan skill-traden... als ik jouw uitleg zo zie kan alles terug herleden worden naar een basis waarde (waarde voor bravery/steering etc. etc.)
ik hou het allemaal bij in een excel sheetje...
maar je moet toch vooral geluk hebben dat je renner zo snel traint...je weet het immers niet van tevoren.
Box Brother Wrote:Is een van jullie toevallig goed in database bouwen ? Want dan zou je een database kunnen maken en gaan skill-traden... als ik jouw uitleg zo zie kan alles terug herleden worden naar een basis waarde (waarde voor bravery/steering etc. etc.)

Nee, dat kan niet, want je weet alleen maar 1 mainskill exact achter de komma. De rest niet, alhoewel je daar bij exp. en leadership wel na een tijdje achter zou kunnen komen. Overigens weet je bij een youthscout wel wat de totale waarde van de 6 mainskills zijn (15 bij een content scout). Maar wat jij wilt, is onmogelijk.
Mijn pull van deze week:

6 mainskills zijn bij elkaar 17.45 volgens mij:

17.45 * 975 * 10 = $170.625

Secundary skills bij elkaar minimaal 19 (St. 10 Br 5, Exp 2, Ls 2):

19 * 488 * 10 = $92.720

Is samen $263.345.

Zijn werkelijke waarde is $263.956. Dat verschil zit hem erin dat de secundary skills nog waardes achter de komma's hebben en de waardes $975 en $488 geschat zijn.
box met een zeer sterk team in catalunya...de blauw de grote favoriet denk ik.
geno en ik voor een zwak team. geno hoopt misschioen op slaghmolen en ik hoop dat lipkens het aardig doet al is hij geen 100 procent.
het zal gaan tussen box en euskatel...of traint er een team op hill?
Ik heb 5 talenten opgesteld met allemaal 3 of 4 op hill (behalve Aurousseau). Aankomende zaterdag, maar vooral zondag, hoop ik dus wat punten te halen met mijn jonge renners. Radcliff Winnips, mijn pull van deze week, is de beste van het spul.
Ik hobbel er rustig achteraan. Mijn renners trainen voor geen meter. De achterstand wordt alleen maar groter. Verdien geen geld. Kan geen scout aanschaffen.....


Sad Sad Sad Sad Sad Sad