FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:Box gaat toch mee doen met de tijdrit..ik laat hem echt schieten. Wonderboys voor mij toch de favoriet boven geno.

paar YPs ervaring oplaten doen.. verwacht niet hoog te eindigen...

wow.. 3e, en verrassend pakt kuiper de overwinning. Netjes hoor...
eindelijk weer eens een overwinning voor kuiper =D>
wel van stokkum kwijt voor de tour maar iig een keer winst.

geno valt tegen met zn renners die voluit gingen
Mijn renners stellen inderdaad teleur. Misschien dat leadership toch veel belangrijker is dan ik dacht. Ze hebben allemaal, op de leider na, een leadership van 0 of 1 en ook hun experience is niet je van het. Of er zat er dan toch eentje tussen met een hele lage current ability.
de transferbedragen schieten de lucht in...de blauw al zes miljoen op geboden...en die prijs komt nog menigmaal voor.
mensen die al hun geld hebben opgespaard en dat op 1 renner zetten...lijkt mij geen verstandige keuze..maar wil je een goede renner kopen heb je weinig keuze meer.
en dan gaat maandag de tour ook nog beginnen..voor sommige ploegen zal ook dan het geld weer binnenstromen
6 stijgingen in flat, o.a. De Blauw naar 7

Quote:Donnie Pevernagie (age 20) healthy and 100% fit.
Earning $2,921 per week.
Value: $258,333
Flat: 3 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 3 Time trial: 2
Leadership: 1

secondaries zijn 3 en 13 mag blijven tot 10 flat ofzo.... weet het nog niet helemaal :lol:
24 april schreef je over van der Kaars:

Box Brother Wrote:...

YP rijdt mee als veldvulling... 2 popjes naar 4 en dan mag ie waarschijnlijk vertrekken.

Ik ben nieuwsgierig naar zijn skills en tevens die van Lhoest.
Karel mag op de transferlijst. Misschien iets voor jullie?

Karel Camby (29052)
Age: 20
Height: 1,86
Weight: 72kg
Transfervalue: $266,666.00
Mood: content
Weekly wage: $2,961.00
Participated races (current season): 8
5-6-5-8-8
Average race value: 6.4
Points earned (current season): 40
Victory history: 1 0 0 0 --> Vorig jaar de 2e etappe van de Tour de Pologne gewonnen

Primary skills Flat: 4 Downhill: 2
Hill: 4 Sprint: 1
Mountain: 1 Time trial: 2
Secondary skills Steering: 6 Bravery: 15
Experience: 1 Leadership: 0
Genomico Wrote:24 april schreef je over van der Kaars:

Box Brother Wrote:...

YP rijdt mee als veldvulling... 2 popjes naar 4 en dan mag ie waarschijnlijk vertrekken.

Ik ben nieuwsgierig naar zijn skills en tevens die van Lhoest.

vandaag:
Brent van der Kaars increased skill
Brent van der Kaars increased his skill in flat from 3 to 4.

Taurean Lhoest (age 21) healthy and 100% fit.
Earning $3,498 per week.
Value: $309,990
Flat: 2 Downhill: 3
Hill: 2 Sprint: 1
Mountain: 3 Time trial: 2
Leadership: 1
Vlak: 2 Downhill: 3
Heuvels: 1 Sprinten: 3
Bergen: 3 Tijdritten: 2

Sturen: 5 Durf: 19
Ervaring: 2 Leiderschap: 2

dit is mijne van deze week. hij heeft een waarde van 305.000, dat vind ik best veel.

zoals jullie zien kan je het omzetten van engels naar nederlands
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:24 april schreef je over van der Kaars:

Box Brother Wrote:...

YP rijdt mee als veldvulling... 2 popjes naar 4 en dan mag ie waarschijnlijk vertrekken.

Ik ben nieuwsgierig naar zijn skills en tevens die van Lhoest.

vandaag:
Brent van der Kaars increased skill
Brent van der Kaars increased his skill in flat from 3 to 4.

Taurean Lhoest (age 21) healthy and 100% fit.
Earning $3,498 per week.
Value: $309,990
Flat: 2 Downhill: 3
Hill: 2 Sprint: 1
Mountain: 3 Time trial: 2
Leadership: 1

Ik bied $800.000 voor Lhoest en als de rest van de skill van van der Kaars redelijk zijn ook voor hem.
Genomico Wrote:Ik wil het openingsbod van 4 miljoen op De Blauw wel doen. Zou me niets verbazen dat hij je straks 6 miljoen op gaat leveren.

:8:
Vandaag de tour de france...Deze zal gewonnen worden door een renner vdie ijzersterk is op het vlakken en goed mee kan op de heuvels en in de bergen.

*** Van der worp
** Peigneur, westdorp
* Kempeneer, Vaudoisey, Glimmerveen
Genomico Wrote:
Genomico Wrote:Ik wil het openingsbod van 4 miljoen op De Blauw wel doen. Zou me niets verbazen dat hij je straks 6 miljoen op gaat leveren.

:8:
valt me nog mee die zes miljoen...wel een lekker bedrag hoor box! ga je rentenieren?
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:
Genomico Wrote:Ik wil het openingsbod van 4 miljoen op De Blauw wel doen. Zou me niets verbazen dat hij je straks 6 miljoen op gaat leveren.

:8:
valt me nog mee die zes miljoen...wel een lekker bedrag hoor box! ga je rentenieren?

voorlopig wel...
Ik heb met de TTT wel met een aparte ploeg gereden. Geen enkele renner was 100% fit, varierend van 95 tot 85 geloof ik. Wel mijn beste tijdrijders.

De tour laat ik schieten, staat een matige ploeg ad start. Zet nu alles op de wedstrijden na de tour.

Mijn renner nog voor 2 miljoen verkocht, dus heb nu een 20/20/20 scout. Eens kijken of we de achterstand wat kunnen gaan verkleinen.
kooltje Wrote:Vandaag de tour de france...Deze zal gewonnen worden door een renner vdie ijzersterk is op het vlakken en goed mee kan op de heuvels en in de bergen.

*** Van der worp
** Peigneur, westdorp
* Kempeneer, Vaudoisey, Glimmerveen

*** Van der worp
** Peigneur, Vaudoisey, Westdorp en Massaut (in die volgorde)
* Kempeneer, Bogemans, Glimmerveen, Boven

Massaut heeft flat skill 7.6, maar voor de rest niet zoveel. De overige rijders van mij zijn allemaal 6.7-6.9.
De Kempeneer en Bogemans presteren boven verwachting, maar er zat vandaag dan ook bijna geen enkele km omhoog in.
v/d worp + kempeneer zijn reeds de flat 8 gepasseerd
Bogemans + Gauthy flat 7
Biloro flat 4 maar goede hill en mountain


Tour begint iig lekker Wink
MaximIglinsky:
----------
Hee gast, ik heb premium. Dus ik kan de gezichten van je renners zien...

van der Worp heeft lang en blond haar, met een haarband! haha
In het wedstrijd verslag:

"We just saw Carlton Peigneur passing by in his polka dot jersey while whisling "Ain't no mountain high enough".

:Big Grin

Glimmerveen, voor mij toch wel verrassend, de winnaar van deze etappe. (Al komt dat mede door lekke banden van Peigneur en van der Worp) Maar toch gefeliciteerd Kool!! Ik ben niet ontevreden...
website down.... kan de uitslag niet zien.. :letitallout:
Bedankt Geno,

Zeer mooi dat glimmer wint...hd het ook niet verwacht. jammer dat ik al kansloos ben voor de berg en sprint trui...das niet best en scheelt veel geld.
Box haalt weer uit. Morgen een precies dezelfde rit, dus die uitslag zal wel niet veel verschillen met die van vandaag. Helaas Peigneur alweer lek gereden. In de standings is er een duidelijke top 10 gevormd. Het wordt tijd dat er weer wat km's bergop komen, dan denk ik dat mijn jongens wel weer wat zullen stijgen.
Genomico Wrote:Box haalt weer uit. Morgen een precies dezelfde rit, dus die uitslag zal wel niet veel verschillen met die van vandaag. Helaas Peigneur alweer lek gereden. In de standings is er een duidelijke top 10 gevormd. Het wordt tijd dat er weer wat km's bergop komen, dan denk ik dat mijn jongens wel weer wat zullen stijgen.

en dan zullen de mijne goed kelderen... blijf bang zijn dat ik het niet ga redden met v/d Worp... beetje raar voorgevoel :roll:
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:Box haalt weer uit. Morgen een precies dezelfde rit, dus die uitslag zal wel niet veel verschillen met die van vandaag. Helaas Peigneur alweer lek gereden. In de standings is er een duidelijke top 10 gevormd. Het wordt tijd dat er weer wat km's bergop komen, dan denk ik dat mijn jongens wel weer wat zullen stijgen.

en dan zullen de mijne goed kelderen... blijf bang zijn dat ik het niet ga redden met v/d Worp... beetje raar voorgevoel :roll:
beetje jammer die underdog...
van der worp duidelijk de beste...
het is wel een hele magere tour voor de klimmers...morgen nog zo een etappe..dan nog twee vlakke tijdritten...zien jullie al voor je dat boonen de tour wint in het echt?
Genomico Wrote:Karel mag op de transferlijst. Misschien iets voor jullie?

Karel Camby (29052)
Age: 20
Height: 1,86
Weight: 72kg
Transfervalue: $266,666.00
Mood: content
Weekly wage: $2,961.00
Participated races (current season): 8
5-6-5-8-8
Average race value: 6.4
Points earned (current season): 40
Victory history: 1 0 0 0 --> Vorig jaar de 2e etappe van de Tour de Pologne gewonnen

Primary skills Flat: 4 Downhill: 2
Hill: 4 Sprint: 1
Mountain: 1 Time trial: 2
Secondary skills Steering: 6 Bravery: 15
Experience: 1 Leadership: 0

Deze rukker, die een hele lage future ability heeft, brengt minstens $918,988 op en de deadline is om half 11 vanavond :lol: Dat brengt mijn banksaldo alweer naar 6 miljoen.
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:Box haalt weer uit. Morgen een precies dezelfde rit, dus die uitslag zal wel niet veel verschillen met die van vandaag. Helaas Peigneur alweer lek gereden. In de standings is er een duidelijke top 10 gevormd. Het wordt tijd dat er weer wat km's bergop komen, dan denk ik dat mijn jongens wel weer wat zullen stijgen.

en dan zullen de mijne goed kelderen... blijf bang zijn dat ik het niet ga redden met v/d Worp... beetje raar voorgevoel :roll:

v/d Worp wint met 5 vingers in zijn neus. Ik heb er nog wel alle vertrouwen in dat Bogemans wordt ingehaald door de meerderheid van mijn renners. Ik vraag me alleen af hoe sterk die Cornette is, maar dat kan toch niet zo heel veel zijn met zijn 29 jaar? Hij is goed op het vlakke terwijl hij een mountain coach heeft Icon_question
Genomico Wrote:
Genomico Wrote:Karel mag op de transferlijst. Misschien iets voor jullie?

Karel Camby (29052)
Age: 20
Height: 1,86
Weight: 72kg
Transfervalue: $266,666.00
Mood: content
Weekly wage: $2,961.00
Participated races (current season): 8
5-6-5-8-8
Average race value: 6.4
Points earned (current season): 40
Victory history: 1 0 0 0 --> Vorig jaar de 2e etappe van de Tour de Pologne gewonnen

Primary skills Flat: 4 Downhill: 2
Hill: 4 Sprint: 1
Mountain: 1 Time trial: 2
Secondary skills Steering: 6 Bravery: 15
Experience: 1 Leadership: 0

Deze rukker, die een hele lage future ability heeft, brengt minstens $918,988 op en de deadline is om half 11 vanavond :lol: Dat brengt mijn banksaldo alweer naar 6 miljoen.
dat zijn toch geen prijzen meer
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:
Genomico Wrote:Karel mag op de transferlijst. Misschien iets voor jullie?

Karel Camby (29052)
Age: 20
Height: 1,86
Weight: 72kg
Transfervalue: $266,666.00
Mood: content
Weekly wage: $2,961.00
Participated races (current season): 8
5-6-5-8-8
Average race value: 6.4
Points earned (current season): 40
Victory history: 1 0 0 0 --> Vorig jaar de 2e etappe van de Tour de Pologne gewonnen

Primary skills Flat: 4 Downhill: 2
Hill: 4 Sprint: 1
Mountain: 1 Time trial: 2
Secondary skills Steering: 6 Bravery: 15
Experience: 1 Leadership: 0

Deze rukker, die een hele lage future ability heeft, brengt minstens $918,988 op en de deadline is om half 11 vanavond :lol: Dat brengt mijn banksaldo alweer naar 6 miljoen.
dat zijn toch geen prijzen meer

ik heb 9 miljoen op de bank staan en heb mijn god geen idee wat ik met het geld moet doen....
Tja, voor een 3e divisionist bijv. kan Camby zeker dat geld waard zijn. Hij wint straks het eindklassement in de Tour de Pologne met zeker 1 ritoverwinning en dan verdient hij in één klap heel veel geld voor dat team. Dan is een deel alweer snel terug betaald.