FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Box Brother Wrote:ik heb 9 miljoen op de bank staan en heb mijn god geen idee wat ik met het geld moet doen....

Je kan er 10 miljoen van maken als je Lhoest in de verkoop zet.
Genomico Wrote:Tja, voor een 3e divisionist bijv. kan Camby zeker dat geld waard zijn. Hij wint straks het eindklassement in de Tour de Pologne met zeker 1 ritoverwinning en dan verdient hij in één klap heel veel geld voor dat team. Dan is een deel alweer snel terug betaald.
is het niveau lager dan? alleen omdat ze minder lang trainen toch?
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:ik heb 9 miljoen op de bank staan en heb mijn god geen idee wat ik met het geld moet doen....

Je kan er 10 miljoen van maken als je Lhoest in de verkoop zet.

Mijn twijfel is waarom jij er zoveel intresse in hebt en of ik jou daarom wel wil versterken Wink....
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:Tja, voor een 3e divisionist bijv. kan Camby zeker dat geld waard zijn. Hij wint straks het eindklassement in de Tour de Pologne met zeker 1 ritoverwinning en dan verdient hij in één klap heel veel geld voor dat team. Dan is een deel alweer snel terug betaald.
is het niveau lager dan? alleen omdat ze minder lang trainen toch?

Yep, veel en veel lager
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:ik heb 9 miljoen op de bank staan en heb mijn god geen idee wat ik met het geld moet doen....

Je kan er 10 miljoen van maken als je Lhoest in de verkoop zet.

Mijn twijfel is waarom jij er zoveel intresse in hebt en of ik jou daarom wel wil versterken Wink....

Ik vind het gewoon een grappige naam :wink: Nee, hij heeft mooie secundare skills lijkt me gezien zijn waarde (wat zijn die skills precies?). Als ik van dat soort jongens veel in sla, kan ik vanzelf de beste houden en de rest weer op de transferlijst doen.
Euskaltel smijt graat met zijn geld en heeft 3.3 geboden op een renner met flat skill 7, maar met een average race value van 5 :Big Grin

http://www.peloton-game.net/cyclistdetai...x?id=22787
En Box geeft z'n geld uit aan een renner met hill 6, maar die geen bijster goede tijden heeft neergezet.
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:ik heb 9 miljoen op de bank staan en heb mijn god geen idee wat ik met het geld moet doen....

Je kan er 10 miljoen van maken als je Lhoest in de verkoop zet.

Mijn twijfel is waarom jij er zoveel intresse in hebt en of ik jou daarom wel wil versterken Wink....
Ik vind het gewoon een grappige naam :wink: Nee, hij heeft mooie secundare skills lijkt me gezien zijn waarde (wat zijn die skills precies?). Als ik van dat soort jongens veel in sla, kan ik vanzelf de beste houden en de rest weer op de transferlijst doen.

Quote:Steering: 14 Bravery: 12
Experience: 1 Leadership: 1

Overigens heb ik 2 miljoen uitgegeven.. eens zien of het wat oplevert...

€ 1.500.000 voor deze, secondaries zijn klote maar met de juiste flat-training kan hij wat B-tours best winnen.

Quote:Kirkan De Caters (28988)
Country: Belgium
Age: 21
Health: healthy
Fitness: 100%
Height: 1,91
Weight: 91kg
Team Team: Brothers Riders
Transfervalue: $246,327.00
Mood: content
Weekly wage: $2,750.00
Participated races (current season): 0
6-7-6-7-7
Average race value: 6.6

Primary skills
Flat: 3 Downhill: 2
Hill: 3 Sprint: 2
Mountain: 4 Time trial: 3

Secondary skills
Steering: 6 Bravery: 1
Experience: 3 Leadership: 0

en voor de volgende 2 beide € 250.000, een beetje zoals jij met Lhoest wil doen.

Quote:Givon Soudan (47758)
General Country: Belgium
Age: 21
Health: healthy
Fitness: 100%
Height: 1,94
Weight: 89kg
Team Team: Brothers Riders
Transfervalue: $280,607.00
Mood: content
Weekly wage: $3,303.00

Primary skills
Flat: 3 Downhill: 2
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 2 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 18 Bravery: 0
Experience: 2 Leadership: 2

Quote:Tybalt Coolsaet (47766)
General Country: Belgium
Age: 20
Health: healthy
Fitness: 100%
Height: 1,88
Weight: 70kg
Team Team: Brothers Riders
Transfervalue: $282,352.00
Mood: content
Weekly wage: $2,695.00

Primary skills
Flat: 2 Downhill: 2
Hill: 3 Sprint: 1
Mountain: 2 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 16 Bravery: 8
Experience: 2 Leadership: 2
Genomico Wrote:Euskaltel smijt graat met zijn geld en heeft 3.3 geboden op een renner met flat skill 7, maar met een average race value van 5 :Big Grin

http://www.peloton-game.net/cyclistdetai...x?id=22787

ff naaien

Deadline will pass on Thursday, June 28, 2007 8:05:25 AM
Price: $3,630,000 (Brothers Riders)

en als ik hem krijg gaat hij er bij flat skill 10 voor het dubbele uit Wink
$1,610,000 geboden inmiddels op Camby :lol: Deadline over 25 minuten, ik ben benieuwd...
het is druk zie ik met transfers...heb je die renner box of euskatel? vind hem niet slecht. wat zeggen die 5en nou? hill 6 is toch nog wel redelijk uniek...vind ik een goede aankoop
kooltje Wrote:het is druk zie ik met transfers...heb je die renner box of euskatel? vind hem niet slecht. wat zeggen die 5en nou? hill 6 is toch nog wel redelijk uniek...vind ik een goede aankoop

transfers lopen pas morgen af Wink
Rijd ik 100% met Bierhaalder, wint die Vd Worp nog??? Wat heeft die gast voor skills in godsnaam.

Ik heb toch constant het gevoel dat ik iets mis bij dit spel. Mijn renners lijken structureel onder hun kunnen te presteren (of die van jullie boven hun kunnen).
kuiperinho Wrote:Rijd ik 100% met Bierhaalder, wint die Vd Worp nog??? Wat heeft die gast voor skills in godsnaam.

Ik heb toch constant het gevoel dat ik iets mis bij dit spel. Mijn renners lijken structureel onder hun kunnen te presteren (of die van jullie boven hun kunnen).

Quote:Primary skills
Flat: 8 Downhill: 3
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 4 Time trial: 3

Secondary skills
Steering: 2 Bravery: 6
Experience: 2 Leadership: 5

en natuurlijk een average race value van 9,6 Hakkuh

Overigens heb ik die 20-jarige italiaan met flat 7 binnen gehaald voor 3,6 miljoen. Zal dus blijven tot flat 10 en er dan voor minstens 5 miljoen uitgaan..
Vind het toch vreemd: Bierhaalder heeft 6 op flat en 3 op hill. Vd Worp heeft het postuur van een klimmer en toch doet ie net zo goed als Bierhaalder met een enorm inspanningsverschil.
Volgens mij heeft die vorm ook een zeer duidelijke invloed... verder is de current ability van die bierhaalder niet zo goed als die van v/d Worp ?
Current ability is toch gewoon 6 tegen 8. Of wordt daar iets anders mee bedoeld?
kuiperinho Wrote:Current ability is toch gewoon 6 tegen 8. Of wordt daar iets anders mee bedoeld?

Current ability is een verborgen skill, waarvan we de waarde niet weten. Deze kan ook variëren tussen de 0 en 20. Current ability zegt iets over hoe goed je renner presteert. Een hoge current ability bijv. betekent dat hij beter is dan zijn skills doen zeggen. Peigneur heeft bijvoorbeeld een uitzonderlijke current ability volgens mij. Ik heb renners die beter zijn dan hem, maar Peigneur presteert altijd beter.
ok, dan zal het hem daar in zitten. Zal het weer eens wat serieuzer gaan aanpakken, want doe er te weinig aan.

Vergeet veel te vaak de zondag update bij een lopende etappekoers mee te nemen of het juiste materiaal te gebruiken, of nog erger me in te schrijven :Big Grin
wat een klote spel als je op vakantie gaat zeg...kan ik op de vrijdagochtend even twee weken vooruit gaan zitten denken.
kooltje Wrote:wat een klote spel als je op vakantie gaat zeg...kan ik op de vrijdagochtend even twee weken vooruit gaan zitten denken.

Plannen is toch het leukste van het hele spel?
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:wat een klote spel als je op vakantie gaat zeg...kan ik op de vrijdagochtend even twee weken vooruit gaan zitten denken.

Plannen is toch het leukste van het hele spel?
ja dat is ook leuk inderdaad..maar dit gaat wel erg ver...moest natuurlijk voor alle etappes het beste materiaal invullen. en het is jammer dat ik niet weet of ik op kos internet heb..hoop van wel. dan kan ik af en toe de inzet nog eens omhoog doen. maar als dat geen zin heeft is dat zonde. jullie gaan niet weg?
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:wat een klote spel als je op vakantie gaat zeg...kan ik op de vrijdagochtend even twee weken vooruit gaan zitten denken.

Plannen is toch het leukste van het hele spel?
ja dat is ook leuk inderdaad..maar dit gaat wel erg ver...moest natuurlijk voor alle etappes het beste materiaal invullen. en het is jammer dat ik niet weet of ik op kos internet heb..hoop van wel. dan kan ik af en toe de inzet nog eens omhoog doen. maar als dat geen zin heeft is dat zonde. jullie gaan niet weg?

Ik plan meestal al ver van voren. Voordat de Tour is afgelopen heb ik denk ik het hele jaar al gepland. En natuurlijk is dat nog een beetje afhankelijk van pullss en niet verwachte resultaten waardoor de inzet iets aangepast moet worden.

Ik ga dit jaar niet op vakantie. Ik wil, nu ik over een maand mijn studie af heb, sparen voor een trip naar Australië.

P.s. Moet ik in je vakantie nog een keer een youthpull voor je scouten?
Als van der Worp vandaag lek rijdt, dan staat Peigneur klaar om de rit te winnen...
Genomico Wrote:Als van der Worp vandaag lek rijdt, dan staat Peigneur klaar om de rit te winnen...

Dan moet ie natuurlijk niet zelf ook lek rijden :letitallout:
Genomico Wrote:
Genomico Wrote:Als van der Worp vandaag lek rijdt, dan staat Peigneur klaar om de rit te winnen...

Dan moet ie natuurlijk niet zelf ook lek rijden :letitallout:

ik wou net zeggen.. vandaag heeft hij lek gereden .. 1 en 2. Sprint trui is voor v/d Worp. Bollen gaan Peigneur... Bogemans doet toch leuk mee deze Tour.
saaie vertoning deze tour Wink...weer van der worp
kooltje Wrote:saaie vertoning deze tour Wink...weer van der worp

ben bang dat hij volgend jaar voorbij is gestreefd door dat 19-jarige talentje van Geno (die zo verdomd snel kan trainen...)
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:saaie vertoning deze tour Wink...weer van der worp

ben bang dat hij volgend jaar voorbij is gestreefd door dat 19-jarige talentje van Geno (die zo verdomd snel kan trainen...)

Dat zal volgend jaar nog wel niet gebeuren.

Fijne vakantie Kool!!
TY...zaterdag op zondag om 5uur de lucht in..lekkere tijd :eeeek:

australie zou helemaal top zijn! alleen?