FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wie zijn je skill 7 renners, Cammaert en...?
de spanning is er duidelijk af...kan nooit meer winnen op het vlakke met 5 op flat.
dat is bij jullie in de bergen uiteraard.
Genomico Wrote:Wie zijn je skill 7 renners, Cammaert en...?

Herstens

kooltje Wrote:de spanning is er duidelijk af...kan nooit meer winnen op het vlakke met 5 op flat.
dat is bij jullie in de bergen uiteraard.

Tsja... hierin heb je gelijk, ben benieuwd of de training-wijziging hier wat veranderin in kan brengen maar zoals je ziet heb ik nog jonge (lees <24) met skill 6 tot 9 dus die kan je niet inhalen. Je moet toeslaan op het moment dat er een 15 op de markt komt. En ik verwacht dat die over zo'n seizoen of 2-3 op de markt komt ... dan heb ik hopenlijk al een skill 20 Icon_twisted
Waarom gooi je Lahou in de verkoop Geno ?
die is nog helemaal niet in de verkoop hoor
kooltje Wrote:die is nog helemaal niet in de verkoop hoor

Staat wel op het forum dus de intentie om hem te verkopen is er ook Wink... Misschien moet ik dat doen met v/d Worp en de vraagprijs op 20 miljoen stellen :lol:
ja das inderdaad erg slim..niemand die hem koop en zn mood zakt
kooltje Wrote:ja das inderdaad erg slim..niemand die hem koop en zn mood zakt

Hij staat nog niet op de TL, dus zijn mood is niet gezakt. Geno zegt dat hij hem erop zet als er iemand is die 6 miljoen bied ... :-k ik kan nu natuurlijk zeggen dat ik 6 miljoen bied en dan zet hij hem erop, niet bieden = mood zakking Icon_twisted
simpele overwinning voor glimmerveen...helaas niks kunnen bereiken in de klassementen.
ik heb veel te veel goodies gekocht, waardoor ik vet de min in ga. Resultaten blijven ook uit.....
Ik ging er van uit dat ik in div 3.2 weinig tegenstand zou krijgen, maar vlak voor aanvang werd ik in 2.2 gezet.... Icon_evil
Kijk het nog ff aan, maar als ik er niet uit ga komen , begin ik opnieuw. Weet nu dat ik niet zoveel goodies hoef te kopen als de supporters op 0 staan.
Ik ben opnieuw begonnen. Zit nu in 3.9.
Ik log niet meer in bij die oude. Moet ik nog iemand mailen daarvoor?
Adder Wrote:Ik ben opnieuw begonnen. Zit nu in 3.9.
Ik log niet meer in bij die oude. Moet ik nog iemand mailen daarvoor?

Je team wordt vanzelf een bot-team. Na 4 weken niet inloggen meen ik.
Geno,

v/d worp stijgt +977 in waarde vandaag
Gauthy, Bogemans en Tomme +980
Cammeart stijgt zelfs +1.959

Trainen deze jongens dan nog ? en zo ja hoeveel....
Box Brother Wrote:Geno,

v/d worp stijgt +977 in waarde vandaag
Gauthy, Bogemans en Tomme +980
Cammeart stijgt zelfs +1.959

Trainen deze jongens dan nog ? en zo ja hoeveel....

v/d Worp, Gauthy, Bogemans en Tomme stijgen met 0,1.
Cammeart, maar ook de Kempeneer stijgen met 0,2.

De Kempeneer is nu je koploper (of is dat gedeeld met v/d Worp) :wink:

Op mijn sheet is de Kempeneer 9,8 of 9,9 en v/d Worp 9,7 of 9,8.

Mijn beste is Duranel met 9,7.
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:Geno,

v/d worp stijgt +977 in waarde vandaag
Gauthy, Bogemans en Tomme +980
Cammeart stijgt zelfs +1.959

Trainen deze jongens dan nog ? en zo ja hoeveel....

v/d Worp, Gauthy, Bogemans en Tomme stijgen met 0,1.
Cammeart, maar ook de Kempeneer stijgen met 0,2.

De Kempeneer is nu je koploper (of is dat gedeeld met v/d Worp) :wink:

Op mijn sheet is de Kempeneer 9,8 of 9,9 en v/d Worp 9,7 of 9,8.

Mijn beste is Duranel met 9,7.

Als ik selecteer op flat staat v/d Worp nog boven de Kempeneer....
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:Geno,

v/d worp stijgt +977 in waarde vandaag
Gauthy, Bogemans en Tomme +980
Cammeart stijgt zelfs +1.959

Trainen deze jongens dan nog ? en zo ja hoeveel....

v/d Worp, Gauthy, Bogemans en Tomme stijgen met 0,1.
Cammeart, maar ook de Kempeneer stijgen met 0,2.

De Kempeneer is nu je koploper (of is dat gedeeld met v/d Worp) :wink:

Op mijn sheet is de Kempeneer 9,8 of 9,9 en v/d Worp 9,7 of 9,8.

Mijn beste is Duranel met 9,7.

Als ik selecteer op flat staat v/d Worp nog boven de Kempeneer....

Dan hebben ze denk ik beide 9,8
Hoeveel fitness komt er bij aan het einde van de week?
Adder Wrote:Hoeveel fitness komt er bij aan het einde van de week?
20, en meer als je op fitness traint...elke race verlies je er standaard 5...tenzij je de inzet verhoogt
kooltje Wrote:
Adder Wrote:Hoeveel fitness komt er bij aan het einde van de week?
20, en meer als je op fitness traint...elke race verlies je er standaard 5...tenzij je de inzet verhoogt

Als je fitness traint met een fitnesstrainer krijg je 1% voor elk punt trainer.

Dus een 10 fitnesstrainer traint 20% (standaard) + 10% = 30% fitness per week.

Een 20 fitnesstrainer met delighted (traint iets sneller) traint 20% + 20% + 1% (proefondervindelijk ondervonden Wink) = 41% fitness
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:
Adder Wrote:Hoeveel fitness komt er bij aan het einde van de week?
20, en meer als je op fitness traint...elke race verlies je er standaard 5...tenzij je de inzet verhoogt

Als je fitness traint met een fitnesstrainer krijg je 1% voor elk punt trainer.

Dus een 10 fitnesstrainer traint 20% (standaard) + 10% = 30% fitness per week.

Een 20 fitnesstrainer met delighted (traint iets sneller) traint 20% + 20% + 1% (proefondervindelijk ondervonden Wink) = 41% fitness

Allemaal leuk en aardig, maar op fitness trainen is het stomste wat je kan doen! Je renners missen daardoor een belangrijke training, waar je renners de rest van hun carriere last van hebben. Je zou het een keer kunnen overwegen in een grote ronde, maar om voor die ene keer nu een dure 2 skills trainer voor te kopen. Nee, absoluut niet aan te raden!
ik train gewoon op flat iig, ik was allen benieuwd hoeveel fitness er bij komt.
Bedankt allen.
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:
Adder Wrote:Hoeveel fitness komt er bij aan het einde van de week?
20, en meer als je op fitness traint...elke race verlies je er standaard 5...tenzij je de inzet verhoogt

Als je fitness traint met een fitnesstrainer krijg je 1% voor elk punt trainer.

Dus een 10 fitnesstrainer traint 20% (standaard) + 10% = 30% fitness per week.

Een 20 fitnesstrainer met delighted (traint iets sneller) traint 20% + 20% + 1% (proefondervindelijk ondervonden Wink) = 41% fitness

Allemaal leuk en aardig, maar op fitness trainen is het stomste wat je kan doen! Je renners missen daardoor een belangrijke training, waar je renners de rest van hun carriere last van hebben. Je zou het een keer kunnen overwegen in een grote ronde, maar om voor die ene keer nu een dure 2 skills trainer voor te kopen. Nee, absoluut niet aan te raden!

Als het goed is heb je op een gegeven moment zoveel supporters dat die alleen al je salarispost dekken. Ik heb nu zoveel supporters dat ik mijn 2x 20-skill delighted trainer + 37 renners + 20-20-20 very happy YS kan betalen. Nog 2 weken en ik kan een 20-20-20 delighted YS betalen zonder dat ik ook maar 1 race in the money hoef te geraken.... Over 5 seizoenen kan je dus makkelijk een multi-skilled delighted trainer betalen.

Of het zin heeft is iets anders Wink

Overigens start woensdag mijn 5 beste flat renners... aan jullie de taak om te kijken of er iemand op 100% rijd of dat ze allemaal op 85% rijden :p
Box Brother Wrote:...

Overigens start woensdag mijn 5 beste flat renners... aan jullie de taak om te kijken of er iemand op 100% rijd of dat ze allemaal op 85% rijden :p

Gezien het parcours in Milaan-Sanremo en de ritten volgende week is het niet zo moeilijk te voorspellen dat je i.i.g. vd Worp en de Kempeneer op 85% zet. Gauthy zou je wel eens op 100 kunnen zetten.

Voor mij moeten Vaudoisey en Boven het doen. Van de rest verwacht ik niet veel.
North Vaudoisey Hakkuh
v/d Worp op 85% 2 minuten sneller dan Tomme op 100% :eeeek:

Ik eindig 2,3,5 en nog 2 renners in de top 15 en Geno loopt uit ? Ik snap geen hol van die puntentelling. Lijkt erop dat ik weinig ritwinsten ga pakken dit jaar... er is altijd wel iemand die een toprenner volluit laat rijden waardoor ik ernaast grijp. Mijn toprenners zijn beperkt....
Box Brother Wrote:v/d Worp op 85% 2 minuten sneller dan Tomme op 100% :eeeek:

Ik eindig 2,3,5 en nog 2 renners in de top 15 en Geno loopt uit ? Ik snap geen hol van die puntentelling. Lijkt erop dat ik weinig ritwinsten ga pakken dit jaar... er is altijd wel iemand die een toprenner volluit laat rijden waardoor ik ernaast grijp. Mijn toprenners zijn beperkt....

Ik: 100 + 30 + 3 + 1 + 1 = 135 pnt
Jij: 60 + 40 + 20 + 10 + 4 = 134 pnt

Dus zover loop ik niet op je uit :wink:

Dat v/d Worp boven Tomme eindigt verbaast me niets. Die is natuurlijk ook wel een paar klassen beter. Ik zal maar niet zeggen dat mijn Olmechette (flat 7,9 - hill 2 - mountain 2) tijdens de 2e rit van de Tirreno 2 minuten langzamer reed dan een rijder met skills 3-3-3 uit divisie 2 met dezelfde inzet :|
v/d Worp afgelopen zondag naar flat 10 !! :p

Verder een 22-jarige YP met main-skills allen op 3... geen onaardige week...Vuelta el Pais Vasco laat ik schieten aangezien ik dan met mijn vriendin weg ben en ik geen zin heb om ver van te voren een planning te maken Wink
Tuurlijk laat je VePV schieten. Daar valt voor ons niets te halen. Ik laat alleen wat jonge talentjes rijden voor experience.
site niet bereikbaar..bij jullie wel?
geen probleem hier