FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
kooltje Wrote:site niet bereikbaar..bij jullie wel?

Hier ook niet.. heb net 5 jonkies neergezet voor VePV en 10 toppers voor de 2 flat races... zie na het weekend wel wat ze gedaan hebben...
Glimmer geblesseerd...hopen dat hij de giro haalt. Hij traint nu ook niet? das zwaar klote dus
kooltje Wrote:Glimmer geblesseerd...hopen dat hij de giro haalt. Hij traint nu ook niet? das zwaar klote dus

blessure is idd geen trianing... zuur...
eindelijk weer eens wat positiefs...de eerste overwinning van Ryelandt in het profpeloton. =D>
Wel raar dat ninforgemet een lekker band op 2 minuten eindigt en lipkens zonder lekke band of val op 8 minuten.
Ik heb de pech dat ernaast euskatel nog een team serieus zich richt op de bergen: Sljivovica Racing.
kooltje Wrote:eindelijk weer eens wat positiefs...de eerste overwinning van Ryelandt in het profpeloton. =D>
Wel raar dat ninforgemet een lekker band op 2 minuten eindigt en lipkens zonder lekke band of val op 8 minuten.
Ik heb de pech dat ernaast euskatel nog een team serieus zich richt op de bergen: Sljivovica Racing.

Feli Kool!

Er zijn naast Box en ik ook wel meer teams die zich serieus op het vlakke richten.
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:eindelijk weer eens wat positiefs...de eerste overwinning van Ryelandt in het profpeloton. =D>
Wel raar dat ninforgemet een lekker band op 2 minuten eindigt en lipkens zonder lekke band of val op 8 minuten.
Ik heb de pech dat ernaast euskatel nog een team serieus zich richt op de bergen: Sljivovica Racing.

Feli Kool!

Er zijn naast Box en ik ook wel meer teams die zich serieus op het vlakke richten.

Ik heb nog niet echt een serieuze bedreiging gezien jij wel ? Wink
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:eindelijk weer eens wat positiefs...de eerste overwinning van Ryelandt in het profpeloton. =D>
Wel raar dat ninforgemet een lekker band op 2 minuten eindigt en lipkens zonder lekke band of val op 8 minuten.
Ik heb de pech dat ernaast euskatel nog een team serieus zich richt op de bergen: Sljivovica Racing.

Feli Kool!

Er zijn naast Box en ik ook wel meer teams die zich serieus op het vlakke richten.

Ik heb nog niet echt een serieuze bedreiging gezien jij wel ? Wink

over tig seizoenen wel....
Quote:Ans van Rhee (age 20) healthy and 100% fit.
Earning $3,176 per week. Value: $309,803

Flat: 3 Downhill: 2
Hill: 4 Sprint: 2
Mountain: 2 Time trial: 1
Leadership: 0

Second: 14 & 14

Kan een leuk rennertje worden denk ik zo ...

Verder De Kempeneer naar 10 flat en nog een zooi naar 5 en 6 flat, De Voecht (ooit gehaald voor 50K en flat 2) staat nu te koop voor 500.000 (flat 6).

Overigens had mijn coach een 'learning-skill' ? Wat de heck is dit ? hij staat nu op mountain maar heb geen idee wat dit inhoud... jullie enig idee ?
Je kan nu je trainer laten trainen. Dus als je hem op mountain laat trainen, zal hij volgende week mountainskill 1 hebben. Als je op flat wilt blijven trainen heeft het dus niet zoveel zin om hem te laten trainen.
http://www.peloton-game.net/cyclistdetai...x?id=31229

Haha, Euskaltel toch. 990 miljoen is wel een beetje veel :Big Grin
Genomico Wrote:Je kan nu je trainer laten trainen. Dus als je hem op mountain laat trainen, zal hij volgende week mountainskill 1 hebben. Als je op flat wilt blijven trainen heeft het dus niet zoveel zin om hem te laten trainen.

In zoverre dat over 36 weken de hoogste skill (in een range van 5) zal halveren. Als je meerdere skills hebt die in die range vallen (15-20) is het verval random. Dus heb je kans dat niet je flat halveert maar bijvoorbeeld je mountain van 20 naar 10 terug valt. Wel wordt na het terugvallen van een skill het salaris opnieuw berekend (wat ik op het belgisch forum heb begrepen).

Dus over 36 weken heb je bijv. flat 20 + moutain 20 die een salaris vraagt van 57.400 (delighted). Daarna valt mountain 10 punten naar beneneden en heb je dus 10 weken nodig om deze weer naar 20 te brengen. Aan het einde van het seizoen heb je dus weer de kans dat wederom mountain dropped naar 10. Dit is dus geluk hebben...

Enig idee wat wijsheid is ? (lees, heeft iemand al een overzichtje gemaakt van salariskosten + aanschaf trainer vs. salariskosten + training trainer + gok dat de juiste skill dropped ?)
Dat overzichtje heb ik al eens gemaakt ja. Als je een monoskiller op flat bent, moet je lekker een nieuwe trainer kopen tegen die tijd.
Genomico Wrote:http://www.peloton-game.net/cyclistdetai...x?id=31229

Haha, Euskaltel toch. 990 miljoen is wel een beetje veel :Big Grin

pfff... 20 en 9 op mountain :eeeek:
Mijn toppers Massaut en Vaudoisey zijn ook 20 en hebben flatskill 9 en jouw Gauthy en Bogemans toch ook, dus zo bijzonder is het niet :wink:
Genomico Wrote:Mijn toppers Massaut en Vaudoisey zijn ook 20 en hebben flatskill 9 en jouw Gauthy en Bogemans toch ook, dus zo bijzonder is het niet :wink:

Als het goed is Bogemans naar flat 10 deze week Hakkuh
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:Mijn toppers Massaut en Vaudoisey zijn ook 20 en hebben flatskill 9 en jouw Gauthy en Bogemans toch ook, dus zo bijzonder is het niet :wink:

Als het goed is Bogemans naar flat 10 deze week Hakkuh

Volgens mij staat Bogemans op 9.6. Gauthy daarentegen kan komende week wel eens 10 worden.
Wat een overwinning van Jaron Massaut!! 9.58 minuut voorsprong op v/d Worp. Jammer dat ik hem op 100% heb gezet :Big Grin Zou me niets verbazen als het veruit de snelste tijd is van alle divisies in alle landen.
Genomico Wrote:Wat een overwinning van Jaron Massaut!! 9.58 minuut voorsprong op v/d Worp. Jammer dat ik hem op 100% heb gezet :Big Grin Zou me niets verbazen als het veruit de snelste tijd is van alle divisies in alle landen.

Moet je ff stangen bij de Belgen.. waren vorig jaar hartstikke trots op hun tabelletje van 100 beste belgen na de volledige Tour. Bleek de top 5 van de nederlandse 1:1 sneller dan de top 5 van alle belgen :lol:

Wat voor een skills heeft die Massault ? Ik denk dat hij op 90% ook nog van v/d Worp had gewonnen...Totdat ik I-net heb in mijn nieuwe huis (waarschijnlijk over 2 weken) zal ik weinig tot geen orders geven. Heb vandaag ook op de gok met materiaal gereden dus weet niet of daar nog veel verschil in zat (ik dacht uit mijn hoofd 1-1-3-5 ofzo)
Massaut is flat 9.4, hill 2, mountain 1, downhill 2 en sprint 1. Materiaal keuze kan niet zo heel veel uitmaken, want ik had alleen het frame anders.
Genomico Wrote:Massaut is flat 9.4, hill 2, mountain 1, downhill 2 en sprint 1. Materiaal keuze kan niet zo heel veel uitmaken, want ik had alleen het frame anders.

hmm... v/d Worp is over het geheel beter. Raar dat ie dan 10 minuten aan de broek krijgt zonder vallen en lekke banden... Was overigens zeer tevreden over mijn nummer 5 renner die als jonge jongen een mooie toekomst in het verschiet heeft (20 jaar en experience 2 bij het pullen Big Grin)
klote spel..nieuwborg op 100 procent op 3 minuten gereden
Raar dat je hem laat pieken in een race waar flat het belangrijkste is. Volgende week heb je bijv. ook nog LBL waar je hem op 85 zou kunnen zetten.
Waar waren de Kooltjes vandaag? Ook Euskaltel die geen team heeft neergezet.

Box die de laatste week 1x een team heeft neergezet. Gaat nog wat worden in de komende periode waar elke dag een team geselecteerd moet worden :roll:
Stom..moet weer even motivatie vinden..
Genomico Wrote:Waar waren de Kooltjes vandaag? Ook Euskaltel die geen team heeft neergezet.

Box die de laatste week 1x een team heeft neergezet. Gaat nog wat worden in de komende periode waar elke dag een team geselecteerd moet worden :roll:

Box heeft net een huis (en daar internet) verder is het op mijn werk erg druk en zit ik in het weekend bij mijn vriendin (of zij bij mij). Heb dus niet echt de tijd gehad om te kijken welke virtuele mannetjes in een virtuele koers moeten rijden. Binnenkort heb ik weer tijd om deze lastige keuzes te maken Wink
Hier gaat het cresendo. 1 team nog actief naast mij(geloof ik) dus er wordt lekker getraind en gespaard.
Dus wie weet Genomico, dat je over een paar seizoenen nog een concurrent er bij krijgt.
:oops:

Had ik een nieuwe trainer aangenomen ben ik vergeten de training in te stellen .... 2 weken training verkloot... :letitallout:
na heel even snel geneust te hebben op het general-forum van peloton lijkt het erop dat ze het aantal renners willen gaan beperken... Zit ik dan met mijn 43 coureurs Wink
@ Adder: Blijf zo doorgaan! We zien je graag in de hoogste divisie in de toekomst :wink:

@ Box: Klote van die trainer Box. Uiteraard wist ik 't, maar aangezien je m'n grootste concurrent bent, zou ik wel heel stom zijn het je te vertellen.

En 43 renners valt nog wel mee. Deze regel is vooral voor teams met 80 renners of zo die alleen maar kopen en verkopen en daarmee heel veel geld verdienen. De regel wordt ver van te voren bekend gemaakt, dus dan is het verkopen van 13 renners niet zo moeilijk. Waarschijnlijk mag je er zelfs 30 + 10 jonge renners. En als je v/d Worp op de TL zet, weet je iig zeker dat je je renners wel kwijt raakt voor een mooi prijsje :wink:

Waarom rijdt Dunn trouwens de Giro niet?
Genomico Wrote:@ Adder: Blijf zo doorgaan! We zien je graag in de hoogste divisie in de toekomst :wink:

@ Box: Klote van die trainer Box. Uiteraard wist ik 't, maar aangezien je m'n grootste concurrent bent, zou ik wel heel stom zijn het je te vertellen.

En 43 renners valt nog wel mee. Deze regel is vooral voor teams met 80 renners of zo die alleen maar kopen en verkopen en daarmee heel veel geld verdienen. De regel wordt ver van te voren bekend gemaakt, dus dan is het verkopen van 13 renners niet zo moeilijk. Waarschijnlijk mag je er zelfs 30 + 10 jonge renners. En als je v/d Worp op de TL zet, weet je iig zeker dat je je renners wel kwijt raakt voor een mooi prijsje :wink:

Waarom rijdt Dunn trouwens de Giro niet?

Heb vanochtend snel 5 renners neergezet, aangezien ik niet wist welke koersen eventueel samenvielen met de Giro (naar later blijkt geen Big Grin) heb ik van mijn top 5 renners er 2 opgesteld, 2 subtoppers en een 'jong' talent.