FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik heb de uitslagen niet bewaard, maar je kan er wel achter komen door bij de history van v/d Worp te kijken. Als je dan de rit aanklikt, zie je ook de uitslag van die race. v/d Worp won dus de ritten 1, 3, 4 en 5 van de Tour de France vorig jaar.
4 ritten in de Tour, zeges voor 4 verschillende teams, maar nog geen één voor Box of mij Sad Maar morgen is er een ideale etappe voor Vaudoisey.
Genomico Wrote:4 ritten in de Tour, zeges voor 4 verschillende teams, maar nog geen één voor Box of mij Sad Maar morgen is er een ideale etappe voor Vaudoisey.

In dat geval Bogemans maar even laten pieken Wink of De Kempeneer Wink

Het optreden van v/d Worp valt me overigens tegen, zou het verschil tussen happy en deligthed mood zoveel uitmaken ?
Kansloze missie deze tour. Van het weekend eindelijk een berg. Maar dan begin ik op een half uur achterstand.
Mocht ik wat achterstand hebben goed gemaakt dan krijgen we nog twee vlakke ritten.

een tour voor mietjes!
v/d Worp vandaag 1 skillpunt omhoog in steering, hij was dan ook al 9x plat gereden deze tour dus terecht...

Overigens vraag ik mij af of v/d Worp die kerel van Maupi nog voorbij gaat, wat voor een stats zou die gozer hebben ?
Ik vraag me ook af wat voor stats die gast heeft. Misschien niet zulke hoge op mountain. Maar dat is misschien hopen tegen beter weten in. Ik zal hem binnenkort een vriendelijk PB'tje sturen om dat te vragen.

Vaudoisey gevallen vandaag :cry: Ik had het strijdplan al helemaal klaar: Peigneur op 100% om de koers hard te maken. Aan Vaudoisey was het dan om zo lang mogelijk bij Peigneur in het wiel te zitten om zo weer tijd uit te lopen op de concurrenten. Maar ik heb er nog wel vertrouwen in dat Vaudoisey in het hooggebergte tijd terug pakt op de top 2. De Tour blijft erg spannend en is nog lang niet gereden!!

Voor morgen mogen Massaut en Duranel laten zien waarom ze mee zijn gegaan in de Tour; voor de tijdritten. Vaudoisey zal in dit heuvelachtige parcours nog wel wat tijd verliezen, maar dat is ingecalculeerd.
Hoi Carl,

Als eerste mijn complimenten dat je al meteen zo goed meedoet in de hoogste divisie! Altijd goed dat er meer concurrentie is.

Ik vroeg me af wat voor stats de leider in de Tour de France, jouw Coubeau, heeft? Het is wel gebleken dat dat een hele goeie is. Misschien wel de beste van Nederland. Al zal ik er natuurlijk alles aan doen om hem van de overwinningen af te houden ;-)

Groeten,
Tom
Ook raar:

De eerste etappe:
Flat: 156km
Hill: 15km
Mountain: 6km
Downhill: 7km

66. Cupper 0 0 +13:09 Sljivovica Racing

2e etappe:
Flat: 115km
Hill: 31km
Mountain: 37km
Downhill: 33km

1. Cupper 0 0 5:44:22 Sljivovica Racing
ben benieuwd...verwacht hoge cijfers bij vlak en sprint.
waarschijnlijk reed cupper daar op 70% in plaats van 85%
kooltje Wrote:waarschijnlijk reed cupper daar op 70% in plaats van 85%

Ahhh, hij reed ook in de Ronde van Zwitserland. Dus vandaar... Coubeau reed trouwens ook in de TTT in Eindhoven, dus was ook niet helemaal fit voor de Tour.
kooltje Wrote:ben benieuwd...verwacht hoge cijfers bij vlak en sprint.

Hij is pas van 30 januari, dus ongetwijfeld ook een hoge FA en CA. 45 overwinningen, ideale lengte en gewicht. Tjonge, ik ben jaloers :Big Grin Gelukkig is ie al 27.
Lekker realistisch ook dat...2 meter en 4 cm en maar 56 kilo.

hij heeft trouwens een team van 60 renners.
Stats Coubeau:

Gisteren naar Ls 6 gesprongen
Exp 8 :eeeek:

Mountain 2
Hill 3
Flat hoopt ie dat ie deze week naar 10 gaat poppen.
TT 3

Op mountain is ie dus zeker te pakken door Vaudoisey. Dan is 4 minuten niets.
Wat waren de stats van Vaudoisey ook alweer ?

Ook v/d Worp gaat in de bergen hem pakken met zijn mountain 4...

Flat is dus minder dan v/d Worp maar hij pakt met dat leiderschap (+3 lvls) en hill (+1) dus genoeg winst... ga ervan uit dat de Ls6 exp is ? Ook daar pakt hij op v/d Worp...

Gaat iig spannend worden want ik denk niet dat de bergtrainers het hebben laten liggen... Niforge en Glimmerveen staan bijv. op 'maar' 22 minuten en dat zouden ze best nog wel eens dicht kunnen rijden....
Het was 8 Exp en 6 Ls

Vaudoisey is 9-1-5

Die hill baart me nog wel wat zorgen aangezien er nog veel heuvelachtig terrein komt, maar met die 5 op mountain moet ie Coubeau kunnen hebben en ook tegen v/d Worp is ie niet kansloos. Maar ik ben sowieso al blij met zijn vooruitgang en hij wordt alleen maar beter en beter :wink:
23 minuten...drie etappes waar ze gemiddeld tien minuten moeten winnen om vervolgens er nog 7 te mogen verliezen in de laatste twee. net iets teveel van het goede. Vorig jaar wsa het 7 seconde geloof ik. dit jaar gaat het gat groter zijn.

experience 8 is erg hoog als hij pas vanaf januari mee doet. :eeeek:
Hij zat natuurlijk in een divisie vorig jaar waar hij met Coubeau op 70% alles won en dus overal aan mee kon doen. 46 overwinningen heeft die renner, ongekend.
Genomico Wrote:Hij zat natuurlijk in een divisie vorig jaar waar hij met Coubeau op 70% alles won en dus overal aan mee kon doen. 46 overwinningen heeft die renner, ongekend.

Zie het al voor mij ... een heel seizoen met

L. Bogemans (20 jaar en flat 10 :lol:, iets mindere versie van v/d Worp)
2. v/d Worp
3. Gauthy
4. Tomme
5. jonge italiaan van 18 met flat 4

Dat zou fijn zijn....
Dat is meteen het manco van je team. Het is niet breed genoeg. Je bent bijna volledig afhankelijk van v/d Worp (al niet meer zo heersend als vorig jaar), Bogemans en de Kempeneer (alleen te gebruiken in hele vlakke etappes en hij begint al grijs te worden). Jouw 4e en 5e man Gauthy en Tomme zijn denk ik net zo sterk als mijn 10e en 11e.

Maar goed, dat jij in de top sterk bent en ik in de breedte was al duidelijk :wink: Voor dit seizoen ben ik al héél tevreden dat mijn 20-jarige talenten Massaut en Vaudoisey het super doen en alleen maar groeien en groeien. Dat v/d Worp niet meer zomaar alles wint, is ook een hele mooie bijkomstigheid, alleen zijn er wel heel veel nieuwe concurrenten bij gekomen.
Genomico Wrote:Dat is meteen het manco van je team. Het is niet breed genoeg. Je bent bijna volledig afhankelijk van v/d Worp (al niet meer zo heersend als vorig jaar), Bogemans en de Kempeneer (alleen te gebruiken in hele vlakke etappes en hij begint al grijs te worden). Jouw 4e en 5e man Gauthy en Tomme zijn denk ik net zo sterk als mijn 10e en 11e.

Maar goed, dat jij in de top sterk bent en ik in de breedte was al duidelijk :wink: Voor dit seizoen ben ik al héél tevreden dat mijn 20-jarige talenten Massaut en Vaudoisey het super doen en alleen maar groeien en groeien. Dat v/d Worp niet meer zomaar alles wint, is ook een hele mooie bijkomstigheid, alleen zijn er wel heel veel nieuwe concurrenten bij gekomen.

Tsja, het was al duidelijk dat jij een brede selectie had gekregen aan het begin toen je je team kreeg. Ik teer daar idd nog op. Neemt niet weg dat Bogemans een mooie tijd tegemoet gaat die zeker met Vaudoisey kan concureren denk ik.

YPs hou ik nu van bij wanneer ze poppen (3 weken geleden begonnen) dus daar zal ik ook wel iets van terug zien, maar YPs nu liggen eigenlijk al te ver achter op Gauthy, Bogemans, Massaut en Vaudoisey. Dus pas over een seizoen of 15 wanneer deze jongens 35 zijn en hun skills afnemen gaan YPs pas effectief wat waard zijn. Al met al zitten er nog wat fouten in peloton Wink

Maar ik geef nog niet op :p Koop overigens ook geen hond op de TL dus weet niet wat ik met mijn geld moet .... nu 16,5 miljoen op de bank staan :lol:
Toen ik mijn team kreeg? Nee, het zijn juist mijn vroege aankopen van het eerste prijzengeld die het goed doen/deden: Vaudoisey, de Bock en Westdorp. Ook Boven is een (latere) aankoop. Van m'n beginteam heb ik er nog maar 7 over en daarvan heeft Peigneur heel goed gepresteerd de eerste 2 seizoenen en komt nu Massaut steeds meer naar boven. De overige 5 kunnen af en toe meedoen als ze op 100% rijden.

En qua financiën: ik ben ook maar wat aan het rentenieren met m'n 25 miljoen op de bank. Heb een leuke mountain 7 renner gekocht met hoge FA voor 4.2M en een miskoop voor 4.8M; een 19-jarige 3-2-6 renner die nauwelijks traint.
De Caters is de enige echt succesvolle aankoop met zijn hill 6...

Overigens vandaag 1 minuut verloren op Vaudoisey en 1 minuut gewonnen op die van Maupibank... wordt een leuk einde van de Tour.. zeker ook omdat Glimmer 10 minuten pakt :eeeek:
Glimmer toch niet onderschat he box Wink.
Vandaag maar 5 minuten winst...te weinig
morgen nog een pittige etappe maar korter dan zaterdag
cupper zal even in het geel komen..maar niet winnen..
Het kan nog een mooi spannend einde van het jaar worden.

Het verschil tussen ons is 350 pnt. En er zijn nog:

9 vlakke etappes in de verschillende rondes
14 bergetappes in de verschillende rondes
3 vlakke klassiekers
3 bergklassiekers

En dan zijn er nog punten te verdienen in het algemeen klassement van de grote rondes.
Feli met de eindoverwinning in de Tour Geno, Vaidousy pakt 5 min. op v/d Worp. De CA van Bogemans is veel lager dan die van Vaidoisey en v/d Worp terwijl hij toch echt niet minder is... de groene trui is het enige waar Bogemans nog voor kan strijden...

Toch een teleurstellende tour voor mij ....
Peloton is nu al zo in m'n leven geslopen dat ik er al over begin te dromen: Vanmorgen, nadat ik een wekker had gezet om een renner te kopen (deadline liep om 8 uur af) en ik weer naar bed ging, droomde ik dat Box een renner of 10-20 op de transferlijst had gezet en per renner miljoenen incasseerde en mij voorbij schoot in bank balance :lol: Er gebeurde nog veel meer, maar dat heb ik helaas niet meer onthouden.
Genomico Wrote:Peloton is nu al zo in m'n leven geslopen dat ik er al over begin te dromen: Vanmorgen, nadat ik een wekker had gezet om een renner te kopen (deadline liep om 8 uur af) en ik weer naar bed ging, droomde ik dat Box een renner of 10-20 op de transferlijst had gezet en per renner miljoenen incasseerde en mij voorbij schoot in bank balance :lol: Er gebeurde nog veel meer, maar dat heb ik helaas niet meer onthouden.

:lol:

Wat is jullie mening over die wijzigingen ? Nu met alle macht renners verkopen ? Rente werkt ook voor geen meter, zet zo meteen 10 miljoen voor 16 weken vast en verdien daarmee 1,6 miljoen ... zelfde geintje als nu lijkt mij ...
Mooie keuzes krijg je nu: Ga je je beste, al wat oudere, renners trainen of investeer je in de toekomst door de jeugd te trainen.

Dat hele investeren heb ik niets op tegen, maar ik zie er ook geen voordeel in.
Genomico Wrote:Mooie keuzes krijg je nu: Ga je je beste, al wat oudere, renners trainen of investeer je in de toekomst door de jeugd te trainen.

Dat hele investeren heb ik niets op tegen, maar ik zie er ook geen voordeel in.

Investeren is volgens mij lood om oud ijzer, degene die nu veel geld hebben zetten gewoon 10 miljoen opzij en hebben dus nog 10 miljoen om te investeren in renners.

Training zal in mijn ogen de beste 5 renners + 20 jeugd die nu snel traint....