FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Box Brother Wrote:Tsja... misschien groeit ie snel, heb een 23-jarige die elke 3 weken popt (begonnen op 2 en nu al op 6). Verschijnt vandaag aan de start als leider in de Vuelta. Aangezien de Vuelta 3x niks is voor een flat-trainer heb ik 5 jonge renners opgesteld. Vooral geld dus voor Kooltje Wink 1e etappe gaan ze alle 5 voluit in de hoop nog wat geld (en een overwinning) mee te pakken.

Tussen de Vuelta moet ik mijn moment pakken (met 4 flat 10 renners)...

Geno al een flat 11 renner ? v/d Worp lijkt stil te staan in zijn ontwikkeling, zodra hij flat 11 zal hij niet meer in de trainingspool meedraaien denk ik ...

De eerste etappe zoals verwacht dus voor Box met zijn 5x 100% inzet. Dan blijven er hopelijk 2 tijdritten en de rit naar Madrid voor mij over.

En ik heb ook nog geen 11 flatter.
Wel apart dat er vandaag iemand wint met 6-3-3 ipv de verwachte Cammaert met 9-2-2 ... De snelle stijger (Davidse) met zijn 5-2-3 rijd met 100% inzet en wordt 71e :eeeek:

Ik snap er geen reet van maar het zal wel een ontzettend lage CA hebben, iig zodra deze jongen geen 3 weken meer traint zal ie verkocht worden :lol:
Tja, Cammaert viel. Anders had ie wel gewonnen lijkt me.
2 renners die vallen en diegene die had moeten winnen, de Bock, rijdt lek. Wat een ontzettende teleurstellende uitslag!! Na vandaag is Kooltje de grote favoriet voor de divisie eindzege dit jaar. Ik zal zeker niet opgeven, maar het wordt wel heel moeilijk. Door de nieuwe hergroeperingsregel tijdens de races is het domineren van vlakke races heel lastig geworden. (Demarreren bergop is makkelijker dan op het vlakke, dus blijven de groepen groter.) Mijn team is volledig gebasseerd op lange termijn visie, maar ik had toch graag gehoopt dit jaar toch te winnen. Maar het seizoen is nog niet voorbij...
http://www.peloton-game.net/cyclistdetails.aspx?id=3374

Deadline will pass on Wednesday, November 14, 2007 8:09:22 PM
Price: $27,300,000 (Equipe à Grande Vitesse)

De eerste echte renner op de TL die een toevoeging kan zijn voor mijn team. Een renner die in de top 10 staat van beste renners in België. Dus dan moet het wel een héle goede zijn. Gezien zijn secondaries is hij beter dan v/d Worp.

Ik ben benieuwd of ik hem voor dit bedrag krijg. Ik heb het even tactisch weggezet, zodat iemand anders nu over de magische grens van 30M moet gaan :Big Grin
goeie renner zeg...waarom zou die te koop staan?
Ik heb Martinelli te koop staan...als jullie interesse hebben..geen slechte renner..maar wil wat geld hebben zodat ik mee kan bieden op bovenstaande renners.

Cupper en Gobbers nog over als concurrenten in de vuelta...lipkens presteert niks. moet ik helaas ook gaan verkopen als het zo doorgaat.
Genomico Wrote:De eerste echte renner op de TL die een toevoeging kan zijn voor mijn team. Een renner die in de top 10 staat van beste renners in België. Dus dan moet het wel een héle goede zijn. Gezien zijn secondaries is hij beter dan v/d Worp.

Ik ben benieuwd of ik hem voor dit bedrag krijg. Ik heb het even tactisch weggezet, zodat iemand anders nu over de magische grens van 30M moet gaan :Big Grin

Pfff... als je deze binnentikt is het spel voor de komende 2 a 3 seizoenen voor mij gespeeld. Ik heb niemand die Vaidousy en deze kerel kunnen afstoppen, verder lijkt v/d Worp een terugslag in zijn ontwikkeling te krijgen en zijn Bogemans en Gauthy wel jong maar niet sterk genoeg (subtop). In de bergen kan ik niet winnen en op het flat dus zometeen ook niet.

Ikzelf heb 'maar' 20 miljoen waardoor ik niet over jou heen kan (als ik het had zou ik het nog niet kunnen, onder de noemer van 'forum-politiek'). Als je hem binnentikt zou ik wel eens de welvarendste nederlander kunnen worden Hakkuh

edit: Overigens werd de transfer van v/d Worp volledig teruggedraaid voor 40 miljoen, wat is zijn transferwaarde volgens Il Padrino ?? Lijkt mij een aardig discussiepuntje.....:-k
kooltje Wrote:goeie renner zeg...waarom zou die te koop staan?
Ik heb Martinelli te koop staan...als jullie interesse hebben..geen slechte renner..maar wil wat geld hebben zodat ik mee kan bieden op bovenstaande renners.

Cupper en Gobbers nog over als concurrenten in de vuelta...lipkens presteert niks. moet ik helaas ook gaan verkopen als het zo doorgaat.

De manager had het geld nodig. Via het belgische transferforum heb ik 15M als startbod geboden waardoor hij hem op de TL heeft gezet.

En wat is die Euskaltel een ontiechelijk kneus op tactisch gebied met steeds 80% inzet geven aan renners Icon_evil

En op di Martinelli kan ik niet meer bieden, want ik heb straks nog maar 2M over en dat heb ik nog wel nodig met de contractverlengingen die er over 10 weken aan zitten te komen.
Box Brother Wrote:edit: Overigens werd de transfer van v/d Worp volledig teruggedraaid voor 40 miljoen, wat is zijn transferwaarde volgens Il Padrino ?? Lijkt mij een aardig discussiepuntje.....:-k

Het verschil met v/d Worp is dat hier meerdere renners geïnteresseerd waren en het bod niet 'ineens' naar 30 M is gegaan.
heeft het geld nodig...wat een onzin..dan verkoop je je beste renner toch niet met 100% fitheid.
New bid on Trigve Romal

Jurgen Cavens made an offer of $30,030,000.00 on Trigve Romal


Ach, dan blijf ik i.i.g. nog chipleader qua geld in NL :wink:
wat een geld zeg
box gaat voor martinelli
kooltje Wrote:wat een geld zeg
box gaat voor martinelli

Martinelli lijkt me nou niet echt zo'n hoge future ability te hebben.
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:wat een geld zeg
box gaat voor martinelli

Martinelli lijkt me nou niet echt zo'n hoge future ability te hebben.

Hoop er een paar kleine tours/rondes mee te pakken.. flat 7 moutain 7 moet te doen zijn....
En vandaag weer 7 renners van de hand gedaan, totale opbrengst +/- 1 miljoen. Heb nu nog 35 renners over, groot aantal zijn YPs of oud team-members. Er moeten er nog 10-15 weg... gaat een groep overblijven van 20 renners en 5 plekken worden voor jeugdrenners die gaan rouleren om te kijken wat hun CA/FA is....

Maupiebank biedt mee voor Martinelli, heb nu 8,775 miljoen geboden. Mocht hij er weer overheen gaan trek ik mij terug. Meer is hij absoluut niet waard. Heb nu 21 miljoen in kas.
Box Brother Wrote:En vandaag weer 7 renners van de hand gedaan, totale opbrengst +/- 1 miljoen. Heb nu nog 35 renners over, groot aantal zijn YPs of oud team-members. Er moeten er nog 10-15 weg... gaat een groep overblijven van 20 renners en 5 plekken worden voor jeugdrenners die gaan rouleren om te kijken wat hun CA/FA is....

Maupiebank biedt mee voor Martinelli, heb nu 8,775 miljoen geboden. Mocht hij er weer overheen gaan trek ik mij terug. Meer is hij absoluut niet waard. Heb nu 21 miljoen in kas.
ik vind dit al top...je moet ook echt niet meer bieden box
Wat een spanning om de eerste plaats in de divisie:

Het verschil is 13 punten en er zijn nog 5 flat races waarvan 1 klassieker en 5 mountain races waarvan 1 klassieker (en er is in Polen 1 race die gedomineerd wordt door heuvels en in de Ronde van Lombardije zijn flat en mountain even belangrijk). Daarnaast zal de eindrangschikking van Vuelta voor de mountain renners zijn, maar die van Polen voor de flatrenners. Dus bijna een gelijk programma.

Succes de laatste races Kool!

Di Martinelli is trouwens nu de grootste transfer in NL :| En dat voor een, met alle respect, zeer middelmatige renner die absoluut geen hoge FA lijkt te hebben. Daar had je leukere mountain renners voor kunnen krijgen Box.

En op de vraag die je een tijdje terug stelde of ik al een 11 renner had. Nou die had ik al wel kunnen hebben, ware het niet dat ik al 10 weken op mountain heb getraind (anders was Duranel al 11.3-11.4) :wink:
Geweldig spannend inderdaad...zal wel het laatste seizoen zijn dat ik tegenstand kan bieden..jij hebt duidelijk betere trainees.

Martinelli niet geweldig, wint wel op 100%. en eindigt hoog zoals nu in polen bijvoorbeeld.

Jij ook succes...vandaag ben je iets uitgelopen maar geen ritzege.
Baal er van dat ninforge al vaak heeft lek gereden. kost me zowel met de bergtrui als algemeen erg veel punten. hup glimmer!!
eerste aan het einde van het seizoen...ten minste...bijne het einde... :Big Grin
Het gaat goed kool! Je maakt 't me erg lastig :wink: Het gaat iig héél spannend worden. Eigenlijk zou ik de laatste 2 etappes van de Vuelta moeten winnen om bij je in het spoor te blijven. Maar beide etappes zijn wel heel erg vlak en dat is niet zo gunstig voor m'n team die net 10 weken lang op mountain heeft getraind en dus op het absolute vlakke niet meer de besten zijn.

Het gat is nu 134 pnt. Morgen een etappe voor jou, maar ik loop weer iets in door punten met het eindklassement, al zal dat ook niet zo heel veel zijn, dus ik verwacht dan een gat van 160 pnt. Dan met de laatste 2 etappes van de Vuelta (en het eindklassement dat voor jou is), hoop ik het gat te kunnen dichten tot ongeveer 60 pnt en dan zal het op de laatste 3 klassiekers afhangen :Big Grin Succes iig!!
Lekkere berekening Tom :|

Feli Kool met de overwinning vandaag. Het zal nu wel heel moeilijk voor me worden om je nog in te halen op de ranglijst.
bedankty box...eerset drie plaatsen =D> ....glimmer het eindklassement bezorgen en het zit goed =D>
kooltje Wrote:bedankty box...eerset drie plaatsen =D> ....glimmer het eindklassement bezorgen en het zit goed =D>

Ik probeer ook maar mijn seizoen te redden... 1,2,3 had ik niet verwacht maar het is een mooi podium in Polen. v/d Worp vanaf 20.00 weer 100% Hakkuh
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:bedankty box...eerset drie plaatsen =D> ....glimmer het eindklassement bezorgen en het zit goed =D>

Ik probeer ook maar mijn seizoen te redden... 1,2,3 had ik niet verwacht maar het is een mooi podium in Polen. v/d Worp vanaf 20.00 weer 100% Hakkuh

v/d Worp 11 geworden vandaag?
nope, De kempeneer wel Wink

Martinelli overigens ook omhoog...
150 punten is te doen Geno.... wordt nog leuk.

Ik heb 3 volwaardige teams kunnen opstellen die allen 100% rijden. Alleen de rit van vandaag denk ik niet dat ik in de top 10 kom, zal wel voor moutain-trainers zijn....
170 punten in de laatste 2 races is ook zeker te doen!! Wordt uiteraard lastig, maar niet kansloos. Vrijdag een 1-2-tje voor 160 punten en dan mag Vaudoisey het zondag afmaken in een sterk deelnemersveld.
Genomico Wrote:170 punten in de laatste 2 races is ook zeker te doen!! Wordt uiteraard lastig, maar niet kansloos. Vrijdag een 1-2-tje voor 160 punten en dan mag Vaudoisey het zondag afmaken in een sterk deelnemersveld.

Wat zijn de stats van degene die vrijdag rijden ?

Bij mij gaat het een 6-6-2 voor de winst... ook een 8-4-2 gaat het proberen... Laatste rit staat er een prachtploeg van Brother's Riders aan de start met v/d Worp, Bogemans en Gauthy...
het zal van geno zelf afhangen..ik pak weinig punten meer...van der motten gaat nog punten pakken in lombardije meer niet denk ik. spannend!!
Een 8-2-4, 2x een 7-2-4 en een 6-3-2 worden 't voor mij (Baeken alleen vanwege zijn Ls).