FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
niet super sterk vind ik dat...hopen dat de andere ploegen je van de winst afhouden.
kooltje Wrote:niet super sterk vind ik dat...hopen dat de andere ploegen je van de winst afhouden.

Ik heb 10 weken op mountain getraind, dus ik loop wat achter op flat en dit is een totaal vlakke race (op heuvels na, maar dat traint niemand), dus niet mijn parcours.
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:niet super sterk vind ik dat...hopen dat de andere ploegen je van de winst afhouden.

Ik heb 10 weken op mountain getraind, dus ik loop wat achter op flat en dit is een totaal vlakke race (op heuvels na, maar dat traint niemand), dus niet mijn parcours.

Ik zie kansen Hakkuh ook al weet ik niet wat maupiebank doet....
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:niet super sterk vind ik dat...hopen dat de andere ploegen je van de winst afhouden.

Ik heb 10 weken op mountain getraind, dus ik loop wat achter op flat en dit is een totaal vlakke race (op heuvels na, maar dat traint niemand), dus niet mijn parcours.

Ik zie kansen Hakkuh ook al weet ik niet wat maupiebank doet....

Coubeau gaat op 100% :|
Tipje van het forum voor de mensen die binnenkort contracten moeten verlengen

Peloton-forum, Il Padrino Wrote:De ideale vraagprijs is altijd als de renner content is. Als hij gelukkiger wordt zal hij meer vragen, maar als hij ongelukkiger wordt ook; immers is hij niet meer tevreden bij jouw team en is een hoger loon een motivatie om toch te blijven.

Simpelweg moet je je delighted mood dus met een slecht contract terugbrengen naar content. Dan vraagt hij het 'minste' salaris, maar is de mood dus niet meer delighted... het is iig een overweging waard. Voordeel voor ons is dat die idioten die in de lage divisies 10.000 overwinningen hadden alleen maar renners hebben die delighted zijn en dus allemaal 30K per week vragen :lol:
lipkens was bij mij meteen helemaal van slag...dan maar wat meer betalen..ik neem geen risico
Deze "idioot" heeft alleen 2 -18 jarigen die happy zijn, de rest is content.
Volgend seizoen zal ik wel bij een aantal het contract opwaarderen, maar was nu nog niet nodig.
kooltje Wrote:lipkens was bij mij meteen helemaal van slag...dan maar wat meer betalen..ik neem geen risico

Was hij na één laag bod al van slag?
Nog 130 punten :Big Grin Dat gaat héél spannend worden, want eigenlijk verwacht ik dat Vaudoisey morgen de grote favoriet is. Daarvan uitgaande moet ik dus nog 30 punten meer dan kooltje pakken. Moeilijk, maar niet ondenkbaar...
hup van der worp!!
van der motten gaat voor top 5... dan krijg je het heel zwaar om er 130 in te lopen denk ik. zal heel close worden.
Feli kool!
pfff... v/d Worp rijd 3x plat en 1x gevallen... Kooltje mooie winnaar, Geno weer goed. Teleurstellend seizoen voor mij...
Kool feli. Als het goed is mag ik nog minimaal een jaartje rijpen in div.2 .
Wie weet dat ik ooit de strijd met jullie aan kan gaan.
dank jullie!
uitslag niet eens kunnen zien maar ben meer dan tevreden.
Had niet verwacht geno in zo een korte termijn al te verslaan!
kooltje Wrote:dank jullie!
uitslag niet eens kunnen zien maar ben meer dan tevreden.
Had niet verwacht geno in zo een korte termijn al te verslaan!

Vaudoisey won, vandermotten werd 3e. M'n 2e favoriet viel 3x en verloor nog maar 7 minuten :cry:

Maar goed, kan mezelf weinig verwijten dit seizoen. Kooltje was heer en meester in de bergen!
ondanks ook al enige weken flat training...benieuwd hoe dit volgend jaar zal gaan...
Zo, de mannen zijn al weer geladen om te gaan. Opstelling is al klaar voor de Tirreno en Parijs - Nice.
Doelstelling:
zoveel mogelijk ritten winnen dit jaar en de rondetruien zijn naarbij niet zo belangrijk.
dat is een makkelijkere doelstelling dan andersom...ritten winnen kan altijd wel met op 100% rijden.
kooltje Wrote:dat is een makkelijkere doelstelling dan andersom...ritten winnen kan altijd wel met op 100% rijden.

Ik hoef nog geen rondes te winnen. Het is pas mijn 2e seizoen. Ik wil eigenlijk aan het einde van komend seizoen op 100 ritten staan ( waarschijnlijk onhaalbaar, maar je weet nooit.)
heb net 16 miljoen weggezet als investering... eens zien hoe die trainingpool werkt Wink
heb ook meteen maar geinvesteerd...zal iedereen wel doen...niet echt nuttig nieuwtje dus in mijn ogen
Nee, mocht je opeens geld nodig hebben omdat die ene topper op de TL komt, dan betaal je die 5% toch gewoon. Beetje nutteloos idd.
Box Brother Wrote:nope, De kempeneer wel Wink

Martinelli overigens ook omhoog...

v/d Worp deze week wel 11 geworden? De Kempeneer en v/d Worp trainen wel als kranten zeg. Waarom neem je die nog mee in je trainingspool (ik zie dat je terug gaat naar 25 renners)? Een v/d Kaars traint prima, dat je die dan zomaar laat gaan.

Voor mij hoeven de oudjes Westdorp, de Bock en Peigneur zich alleen nog maar in te spannen tijdens de wedstrijden. Baeken, Dalton en Olmechette moeten nog trainen totdat een nieuwe lichting zich aanmeldt. Dus van de 11 renners met de hoogste flatwaardes, zijn er maar 5 zeker van hun plaats tijdens de trainingen. De rest stond toch al op het punt ingehaald te worden.
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:nope, De kempeneer wel Wink

Martinelli overigens ook omhoog...

v/d Worp deze week wel 11 geworden? De Kempeneer en v/d Worp trainen wel als kranten zeg. Waarom neem je die nog mee in je trainingspool (ik zie dat je terug gaat naar 25 renners)? Een v/d Kaars traint prima, dat je die dan zomaar laat gaan.

Voor mij hoeven de oudjes Westdorp, de Bock en Peigneur zich alleen nog maar in te spannen tijdens de wedstrijden. Baeken, Dalton en Olmechette moeten nog trainen totdat een nieuwe lichting zich aanmeldt. Dus van de 11 renners met de hoogste flatwaardes, zijn er maar 5 zeker van hun plaats tijdens de trainingen. De rest stond toch al op het punt ingehaald te worden.

v/d Worp ook naar 11, de reden dat ik die nog train is dat ze op dit moment nog beter zijn dan mijn alternatieven. Daar ze ook nog beter zijn dan 90% van wat er rond rijd kunnen ze de komende 2 seizoenen nog winnen.

v/d Kaars rendeerde niet en dan mag ie van mij weg....
Nice... hack op peloton waardoor renners, namen en alles weg is. Ik kan niet meer inloggen. Kan ook geen nieuw password aanvragen omdat mijn emailadres niet meer in de database staat.... lijkt erop dat dit het einde is van mijn peloton-carriere...
is voor iedereen hetzelfde box
Kooltje, mocht je er geen automatische melding van krijgen: je hebt post in je mailbox hier!
Genomico Wrote:Kooltje, mocht je er geen automatische melding van krijgen: je hebt post in je mailbox hier!

achterdeurtjespolitiek terwijl peloton op zijn gat ligt ? .. worden hier tactieken en samenwerkingsverbanden gesloten om Brothers' Riders uit de top te weren... SCHANDE ! Ik eis openheid !!!




Wink
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:Kooltje, mocht je er geen automatische melding van krijgen: je hebt post in je mailbox hier!

achterdeurtjespolitiek terwijl peloton op zijn gat ligt ? .. worden hier tactieken en samenwerkingsverbanden gesloten om Brothers' Riders uit de top te weren... SCHANDE ! Ik eis openheid !!!




Wink

We gaan beide de helft van onze spelers ruilen, zodat we op beide vlakken elke etappe mee kunnen strijden :razz: Je had natuurlijk kunnen bedenken dat ik niet alleen een samenwerkingsverband met jou heb :wink:

Nee, gaat niet over Peloton :wink:
gaat niks meer worden denk ik...duurt wel erg lang. jammer hoor