FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
kooltje Wrote:gaat niks meer worden denk ik...duurt wel erg lang. jammer hoor

Zeer lange winterstop idd... eens kijken of er een baanwielrenmanager is Wink
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:gaat niks meer worden denk ik...duurt wel erg lang. jammer hoor

Zeer lange winterstop idd... eens kijken of er een baanwielrenmanager is Wink


1 Januari is ie wel ff nline geweest.
Baanwielren?
Kijk ff onder games, daar heb ik nog wat andere managerspellen gevonden( F1)
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:
kooltje Wrote:gaat niks meer worden denk ik...duurt wel erg lang. jammer hoor

Zeer lange winterstop idd... eens kijken of er een baanwielrenmanager is Wink


1 Januari is ie wel ff online geweest.
Baanwielren?
Kijk ff onder games, daar heb ik nog wat andere managerspellen gevonden( F1)
Hij is terug....
Box Brother Wrote:Hij is terug....

paar dagen al, maar nog steeds geen kalender.
Zijn we er weer klaar voor?

Deze renner Filip-Jan Catoire (leeftijd 24) gezond en 100% fit.
Verdient € 2.246 per week.
Waarde: € 274.193
Vlak: 1 Afdalen: 1
Heuvels: 2 Sprinten: 1
Bergen: 5 Tijdritten: 2
Leiderschap: 2


heb ik voor 250k. kunnen kopen, omdat de meesten nog in de"slaapstand"stonden.
Ik zie het niet zitten om dit spel nog te spelen... al mijn renners (inclusief v/d Worp, Gauthy, Bogemans en de Kempeneer) zijn op de TL gegooid...
Box Brother Wrote:Ik zie het niet zitten om dit spel nog te spelen... al mijn renners (inclusief v/d Worp, Gauthy, Bogemans en de Kempeneer) zijn op de TL gegooid...

Ik moet ook toegeven dat ik het zelf niet echt gemist heb de laatste maand Sad Ik ga echter nog wel dit seizoen afmaken en dan zien we wel weer verder. Heel jammer dat je gestopt bent Box! Doordat je je renners op de TL hebt gezet, moet ik straks al m'n investeringen weer teniet doen, haha :Big Grin
Genomico Wrote:
Box Brother Wrote:Ik zie het niet zitten om dit spel nog te spelen... al mijn renners (inclusief v/d Worp, Gauthy, Bogemans en de Kempeneer) zijn op de TL gegooid...

Ik moet ook toegeven dat ik het zelf niet echt gemist heb de laatste maand Sad Ik ga echter nog wel dit seizoen afmaken en dan zien we wel weer verder. Heel jammer dat je gestopt bent Box! Doordat je je renners op de TL hebt gezet, moet ik straks al m'n investeringen weer teniet doen, haha :Big Grin

Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel mijn team waard is, nadat het gehele team +/- 12 uur op de TL staat is er op 20 renners een bod uitgebracht (5 dus nog niet, waaronder Davidse die elke 3 weken popped :-k )ondertussen al € 12.000.000 geboden op v/d Worp door Tendere Tendinitis (div 1:1 team).

Totale waarde van de transfers op 16-01-2008, 12:12 = € 29.782.152, zou ik de € 50.000.000 kunnen halen ? [-o<
Ik wacht tot het laatste uur met bieden. Ik ga niet nu al al mijn investeringen cancellen :Big Grin

Ik verwacht dat je team verreweg boven de 100 miljoen waard gaat zijn. Alleen heb je je renners wel in een hele rustige periode op de TL gezet. Ik wil je renners rustig naar het buitenland laten gaan, maar een vd Worp gaat niet naar de concurrentie. Ik wil natuurlijk het vlakke blijven domineren :Big Grin
Genomico Wrote:Ik wacht tot het laatste uur met bieden. Ik ga niet nu al al mijn investeringen cancellen :Big Grin

Ik verwacht dat je team verreweg boven de 100 miljoen waard gaat zijn. Alleen heb je je renners wel in een hele rustige periode op de TL gezet. Ik wil je renners rustig naar het buitenland laten gaan, maar een vd Worp gaat niet naar de concurrentie. Ik wil natuurlijk het vlakke blijven domineren :Big Grin

In dat geval moet je ook De Kempeneer en Bogemans niet laten gaan... Verder heb ik niet echt gekeken naar het tijdstip waarop ze aflopen. Geld krijg ik er wel voor Wink
Box Brother Wrote:Totale waarde van de transfers op 16-01-2008, 12:12 = € 29.782.152

Totale waarde van de transfers op 16-01-2008, 21:40 = € 54.639.749
Box Brother Wrote:
Box Brother Wrote:Totale waarde van de transfers op 16-01-2008, 12:12 = € 29.782.152

Totale waarde van de transfers op 16-01-2008, 21:40 = € 54.639.749

Iets minder dan 24 uur voor einde deadline...

Totale waarde van de transfers op 17-01-2008, 22:34 = € 71.123.002 (we gaan richting de € 100.000.000)

v/d Worp ondertussen op € 25.289.000 door een belgische div 1:1
Ik ga nog wel op Bogemans bieden. Heb daar zo 12 miljoen voor over. Bij vd Worp en de Kempeneer hoop ik dat ze naar het buitenland gaan. Ik ga daar zelf niet op bieden. De prijs voor Dunn ligt me te hoog. De Kempeneer is te oud, maar op korte termijn een belangrijke concurrent. Tomme, Gauthy en Cammaert mogen gerust in NL blijven als daar genoeg voor betaald wordt. Tedere Tendinitis is er al aardig op aan het bieden iig. Cammaert traint goed, maar z'n CA zal niet hoog zijn. Mijn scouts houden overigens ook de prijs van Pevernagie en Davidse goed in de gaten. Ook de Caters lijkt me een mooi talent, maar waarom heb je zo ontiechelijk veel van die renners met waardeloze secundaries :Big Grin
Genomico Wrote:Ik ga nog wel op Bogemans bieden. Heb daar zo 12 miljoen voor over. Bij vd Worp en de Kempeneer hoop ik dat ze naar het buitenland gaan. Ik ga daar zelf niet op bieden. De prijs voor Dunn ligt me te hoog. De Kempeneer is te oud, maar op korte termijn een belangrijke concurrent. Tomme, Gauthy en Cammaert mogen gerust in NL blijven als daar genoeg voor betaald wordt. Tedere Tendinitis is er al aardig op aan het bieden iig. Cammaert traint goed, maar z'n CA zal niet hoog zijn. Mijn scouts houden overigens ook de prijs van Pevernagie en Davidse goed in de gaten. Ook de Caters lijkt me een mooi talent, maar waarom heb je zo ontiechelijk veel van die renners met waardeloze secundaries :Big Grin

95% is YP Wink Davidse traint het hardst van iedereen, om de 3 weken ongeveer. Cammeart zal binnenkort de rek uit zijn denk ik maar weet het niet zeker. Gauthy is jong maar heeft nog nooit veel gewonnen. Bogemans is leuk voor de kleinere rondes. De Caters is wel een aardige renner net als Pevernagie... Zou als ik jou was voor Bogemans en Davidse gaan, ook al lijken ze beiden niet een geweldige CA te hebben...
jammer dit...verlaagt alleen maar het niveau van de nederlandse divisie
kooltje Wrote:jammer dit...verlaagt alleen maar het niveau van de nederlandse divisie

Heb jij de afgelopen maand het spel gemist dan ? Verder ben ik van mening dat de renners beter ergens kunnen rijden dan dat een van de beste nederlandse renners (tot op dit moment) uiteindelijk uit het spel zou verdwijnen. Voorlopig blijven een groot aantal renners in Nederland... Alle renners zullen overigens ergens onderdak vinden...
Ik heb de prijs van een aantal renners flink kunnen opdrijven :wink: Op Bogemans en Pevernagie het 1-na-laatste bod gedaan. Aangezien het Belgen waren die me overboden, ben ik er niet overheen gegaan. Uiteindelijk alleen Peirotti voor 2.2 binnen kunnen tikken. Een 19-jarige renner van eind augustus die al flatskill 6 heeft, moet wel een goede FA hebben.

Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat Bogemans, vd Worp en de Kempeneer naar België zijn gegaan (überhaupt al je renners) :razz: Je zal zo'n 150 miljoen hebben gekregen voor al je renners?

Het cancellen van investeringen heeft me trouwens wel 750.000 euro gekost. Stomme regel :razz: :Big Grin
Transfers Wrote:Aldo Went has been sold for € 400.000,00 (Italy 3:7)
Dunn Van Der Worp has been sold for € 30.599.690,00 (Belgium 1:1)
Ties Reijnen has been sold for € 49.269,00 (Belgium 4:32)
Zain Monteyne has been sold for € 4.392.300,00 (Belgium 1:1)
Cathal Gauthy has been sold for € 11.000.000,00 (Belgium 1:1)
Hardik Dubray has been sold for € 3.215.382,00 (United Kingdom 1:1)
Shvetank Di Luddi has been sold for € 880.000,00 (Italy 1:1)
Steef van Oorschot has been sold for € 89.100,00 (Italy 1:1)
Bari Bogemans has been sold for € 20,749,936.00 (Belgium 2:1)
Gaudenzio Peirotti has been sold for € 2.200.000,00 (Netherlands 1:1)
Jurjen Noel has been sold for € 605.000,00 (Italy 2:4)
Tabari Di Martinelli has been sold for€ 4,715,894.00 (Belgium 1:1)
Carey Speleers has been sold for € 10.374.967,00 (Italy 1:1)
Niels-Peter Davidse has been sold for € 1,037,494.00 (Belgium 1:1)
Takai Cammaert has been sold for € 6.780.247,00 (Belgium 1:1)
Madan Tomme has been sold for € 15.589.736,00 (Belgium 1:1)
Medrd Schelfaut has been sold for € 907.500,00 (Belgium 3:14)
Donnie Pevernagie has been sold for € 9.516.650,00 (Italy 1:1)
Bonno Lamant has been sold for € 3,575,426.00 (United Kingdom 1:1)
Orestes Dejonckheere has been sold for € 3.932.968,00 (Italy 2:4)
Warren De Kempeneer has been sold for € 15.017.261,00 (Belgium 2:2)
Kirkan De Caters has been sold for € 5.358.971,00 (Belgium 1:1)
Theo Keesen has been sold for € 211.750,00 (Belgium 3:5)
Pim Derksen has been sold for € 379.744,00 (Italy 1:1)
Hans Gorissen has been sold for € 127.663,00 (Italy 2:1)

Top 5 transfers
1. Dunn Van Der Worp for € 30.599.690,00 (Belgium 1:1)
2. Bari Bogemans for € 20,749,936.00 (Belgium 2:1)
3. Warren De Kempeneer for € 15.017.261,00 (Belgium 2:2)
4. Cathal Gauthy for € 11.000.000,00 (Belgium 1:1)
5. Carey Speleers for € 10.374.967,00 (Italy 1:1)

Divisions
1. Belgium 1:1 -> 8 transfers
2. Italy 1:1 -> 5 transfers
3. United Kingdom 1:1, Italy 2:4 -> 2 transfers
5. Italy 3:1, Belgium 4:32, Belgium 2:1, Netherlands 1:1, Belgium 3:14, Belgium 2:2, Belgium 3:5
Belgium 2:1 -> 1 transfer

Total Transfersom = € 121.628.198,00
glimmer verliest een sprint :eeeek:
geno meteen ver weg van de rest met een erg makkelijke overwinning van vaudoisey. die nog 80% over heeft...erg sterk.
kooltje Wrote:glimmer verliest een sprint :eeeek:
geno meteen ver weg van de rest met een erg makkelijke overwinning van vaudoisey. die nog 80% over heeft...erg sterk.



Hier nog geen overwinning, toch wel behoorlijke tegenstand.
Erg tevreden over de prestatie van Vaudoisey. Beetje raar dat de punten verdiend in een eindklassement niet worden meegeteld in het individuele klassement, anders denk ik dat Vaudoisey wel eens de beste renner van de divisie zou kunnen worden dit jaar. Zeker nu er veel tegenstand naar het buitenland is vertrokken. Ik hoop dus het vlakke circuit redelijk te kunnen domineren en dan is het afwachten in hoeverre kooltje in de bergen domineert.
Duidelijk dat EGV het vlakke domineert. De vraag is nu of kooltje dat in de bergen kan.
neeeee...jij absoluut geen tegenstand
train nu op het vlakke maar ze stijgen helemaal niet.
kooltje Wrote:neeeee...jij absoluut geen tegenstand
train nu op het vlakke maar ze stijgen helemaal niet.
waarom ben je in godsnaam overgestapt ? Nu heb je 2x niks, en op het vlakke kom je tekort en nu ga je ook toegeven op euskatel in de bergen...
dacht dat lagere waardes sneller trainde maar niet dus...kutzooi inderdaad...
kooltje Wrote:dacht dat lagere waardes sneller trainde maar niet dus...kutzooi inderdaad...

Lagere waardes trainen wel degelijk sneller!
Gaat mooi kut dit seizoen.
Niets gewonnen, kom niet eens in de buurt terwijl ik ze regelmatig op 100% laat rijden.
feli geno
Derrick Lipkens te koop...baal er ontzettend van..
niks voor jou box?