FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
26 mrt 2008 TRA Sold to kooltjes for € 18.000.000,00.
13 mrt 2008 TRA Sold to Equipe à Grande Vitesse for € 18.000.000,00.
6 mrt 2008 TRA Sold to Brothers Riders for € 20.000.000,00.


Het riekt aan alle kanten...... :wink:
valt wel mee Wink #-o
Adder Wrote:26 mrt 2008 TRA Sold to kooltjes for € 18.000.000,00.
13 mrt 2008 TRA Sold to Equipe à Grande Vitesse for € 18.000.000,00.
6 mrt 2008 TRA Sold to Brothers Riders for € 20.000.000,00.


Het riekt aan alle kanten...... :wink:

En wie komt hier het best vanaf ?? ... En tegelijkertijd het slechtst ? ... Juist... Kooltje ik verwacht dat je een YP voor € 2.000.000 koopt Wink
klopt...zet maar iemand erop..niet meer aan gedacht toen ik laat thuis kwam
kooltje Wrote:klopt...zet maar iemand erop..niet meer aan gedacht toen ik laat thuis kwam

ach joh... zie die 2 miljoen maar als een investering... ga mijn YPs gewoon optrainen. En met nog 148 miljoen op de bank heb ik het niet echt nodig OSmile
wat is nou de beste manier om die contracten op te waarderen?
Adder Wrote:26 mrt 2008 TRA Sold to kooltjes for € 18.000.000,00.
13 mrt 2008 TRA Sold to Equipe à Grande Vitesse for € 18.000.000,00.
6 mrt 2008 TRA Sold to Brothers Riders for € 20.000.000,00.


Het riekt aan alle kanten...... :wink:

Vanuit mijn oogpunt is het makkelijk: Lipkens trainde ruk, dus mocht meteen weer op de TL :razz:
kooltje Wrote:klopt...zet maar iemand erop..niet meer aan gedacht toen ik laat thuis kwam

Haha, ja, heel snugger om nu een youthpull voor 2 miljoen (ruim boven zijn waarde) te gaan kopen bij Box. Als je wilt opvallen moet je het vooral doen :wink:
kooltje Wrote:wat is nou de beste manier om die contracten op te waarderen?

Gewoon geven waarom ze vragen.
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:klopt...zet maar iemand erop..niet meer aan gedacht toen ik laat thuis kwam

Haha, ja, heel snugger om nu een youthpull voor 2 miljoen (ruim boven zijn waarde) te gaan kopen bij Box. Als je wilt opvallen moet je het vooral doen :wink:

Misschien heb ik wel hele getalenteerde YPs dit seizoen 8-[
Genomico Wrote:
Adder Wrote:26 mrt 2008 TRA Sold to kooltjes for € 18.000.000,00.
13 mrt 2008 TRA Sold to Equipe à Grande Vitesse for € 18.000.000,00.
6 mrt 2008 TRA Sold to Brothers Riders for € 20.000.000,00.


Het riekt aan alle kanten...... :wink:

Vanuit mijn oogpunt is het makkelijk: Lipkens trainde ruk, dus mocht meteen weer op de TL :razz:
heb je hem ook daadwerkelijk laten trainen? dat is na te kijken natuurlijk
Jup, vorige week heb ik hem laten trainen en toen trainde hij slechts 0.1 terwijl hij nog maar een skill heeft van 4, dus dan zit er nog niet eens zo'n rem op. Afgelopen week heb ik hem natuurlijk niet getraind, want toen stond hij al op de TL :razz:
Hehe, Vaudoisey blijft eindelijk eens op zijn fiets zitten en wint dus ook meteen :Big Grin
ja hij is veel te goed...
ik kan geen tegenstand meer bieden...
Quote:Hidde Holtmark (115064)
Age: 19
Height: 1,71
Weight: 59kg
Team Team: Brothers Riders
Transfervalue: $288,027.00
Weekly wage: $2,911.00

Primary skills
Flat: 2 Downhill: 1
Hill: 2 Sprint: 2
Mountain: 5 Time trial: 2

Secondary skills
Steering: 12 Bravery: 9
Experience: 2 Leadership: 1

Geen slechte YP lijkt mij zo .. nog nooit hoger dan 3 gezien bij een YP...
Ik heb wel eens een 4 gehad, maar een 5 :eeeek:

Maar goed, dit maakt een renner niet beter dan een andere pull, want ze hebben dezelfde som als je alle skills primaire skills optelt. De secondaries (age, height, weight, steering en bravery) maken het verschil, maar die zijn ook prima bij deze renner!
En Brent van der Kaars is weer terug in Nederland op het hoogste niveau :Big Grin Ik heb nog oude trainingsschema's van Brothers Riders liggen, waarin hij de snelst trainende renner van het team was. Hij was het geld dus wel waard :Big Grin
Genomico Wrote:En Brent van der Kaars is weer terug in Nederland op het hoogste niveau :Big Grin Ik heb nog oude trainingsschema's van Brothers Riders liggen, waarin hij de snelst trainende renner van het team was. Hij was het geld dus wel waard :Big Grin

Wat zijn zijn stats onderhand ?
lipkens pakt zijn eerste overwinning na zijn rentree :lol:
Box Brother Wrote:
Genomico Wrote:En Brent van der Kaars is weer terug in Nederland op het hoogste niveau :Big Grin Ik heb nog oude trainingsschema's van Brothers Riders liggen, waarin hij de snelst trainende renner van het team was. Hij was het geld dus wel waard :Big Grin

Wat zijn zijn stats onderhand ?

Flat 10
Tijd geleden dit topic. Hoe gaat het Geno? je staat er goed voor zeg =D> . Steekt er duidelijk meer tijd in dan mij. Aantal wedstrijden vergeten om een team af te vaardigen. Na gerommel met contracten heb ik het een beetje laten lopen. Afgelopen tour de france wel weer redelijk gepresteerd.
Heb nu eindelijk eens een talent van mijn scout:
Richard Smaling (leeftijd 18) gezond en 95% fit.
Vlak: 3 Afdalen: 2
Heuvels: 3 Sprinten: 2
Bergen: 2 Tijdritten: 2
Sturen: 14 Durf: 14
Ervaring: 2 Leiderschap: 3

Traint hij beter als hij delighted is of maakt dat niet uit?
Verder heb ik momenteel 17000 supporters...moet nu ineens 4x zoveel aankopen als normaal. beetje erg grote stijging.
Box heeft geen zin meer om het op te pakken?
17000 supporters ?? Damn ik heb er maar 4467 waarmee ik elke week quitte kan draaien...

ik heb nu 26 renners .. 3 slechtste staan te koop voor 200.000... je pull is een lekkere kooltje...
Hoe gaat het hier? nog mensen actief? Weet het alleen van Geno die veruit het beste team van Nederland heeft.
Ik steek er weinig tijd meer in, ens per week een half uurtje. Alsnog 5de in de hoogste divisie. Hou alleen de mogelijkheden van mijn renners niet bij, dat breekt me op.
Hé Kool. Ik ben idd nog steeds actief :Big Grin Het bijhouden van de trainingsarbeid vind ik eigenlijk het leukste aspect van het spel Smile Ik vraag me wel af waarom je in hemelsnaam op hill bent gaan trainen?
Genomico Wrote:Hé Kool. Ik ben idd nog steeds actief :Big Grin Het bijhouden van de trainingsarbeid vind ik eigenlijk het leukste aspect van het spel Smile Ik vraag me wel af waarom je in hemelsnaam op hill bent gaan trainen?

Ja na een tijd wat minder er mee bezig te zijn geweest had ik een flinke achterstand. Daarom voor Hill gezokzen inderdaad. Nu alledrie de belangrijste onderdelen op gelijkwaardig niveau. Hierdoor presteer ik nog goed in de grote rondes. Hoop vandaag het verschil te maken op heuvelachtig parkoers.
Ik heb nu wel weer drie jonge talenten, maar voordat die een beetje op niveau zijn zijn we wel weer 2/3 seizoenen verder.
Wat voor skills hebben Vandermotten en Schneijdenberg nu?
Alles nog onder de 10...Dus niet eens in de buurt van Vaudoisey...
Verkloot mijn Giro door 1 dag materiaal te vergeten ](*,)
Ik ben semi-actief. Pull elke week en verkoop elke 4 weken weer een paar mensen. Zit ondertussen in 3:2 waar ik alleen actief ben in de rondes die ik leuk vind. En deze win ik dan meteen.

Heb in de Giro elke rit gevonden met uitzondering van de tijdritten Wink. Sta met 5 renners in de top 15 en pak zowel het geel als het groen, bollen moet ook lukken maar dat is even afwachten.

Heb geen idee of ik echt talenten heb. Schinkel gaat volgens mij wel rap ik weet het niet.... Hoe gaat het met v/d Worp Geno?
Ben er ook uit geweest, maar ook weer terug nu( niet super actief).
Zit nu in 3.8
Grappig dat ik nu de Tour rij met 3 ex-BrotherRiders: vd Worp (die nog te weinig wint, maar voor het algemeen klassement wel altijd meedoet met zijn 11 op flat en 8 op mountain), Peirotti (wiens humeur maar zakt en zakt) en vd Kaars (die leuk meedoet op het vlakke).