FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
kan je alleen op zondag een fietser pullen Tongue?
Nee. 1x per week na de update van zondag.
Jansoe Wrote:Wat houdt dit dan in als ik vragen mag?

Een soort hattrick voor wielerhomo's? :lol: :razz:

Ja, dus je gaat ook mee doen?
Zal me zelf er eerst eens in gaan verdiepen.

Zit ook al wel redelijk vol met travian en hattrick en een paar fora en tussendoor ook nog een sociaal leven.

We zullen wel eens zien :wink:
als je je nog niet ingeschreven hebt, forget it. 140 van de 140 plekken zijn bezet Wink
alleen een select groepje buitengewoon intelligent volk mocht meeproeven aan het spel.

helaas jansoe :wink:
Gewoon over een maandje beginnen in divisie 4 en je zit nog steeds bij de eersten. Neem aan dat er over een jaar wel een paar duizend aan mee doen.
Bocaloca Wrote:alleen een select groepje buitengewoon intelligent volk mocht meeproeven aan het spel.

helaas jansoe :wink:

Dan vraag ik me af hoe ze bij jou terecht zijn gekomen... :razz:
Tjah gelukkig kennen weinig forummers de achtergrond van bokkie Wink
Genomico Wrote:Gewoon over een maandje beginnen in divisie 4 en je zit nog steeds bij de eersten. Neem aan dat er over een jaar wel een paar duizend aan mee doen.

Dan moet er toch echt een normale layout komen en de bugs eruit gehaald worden. Bovendien is de calendar heel raar en onregelmatig.
New bid on Robert Jordane

Team Kuperinho made an offer of $1,100.00 on Robert Jordane

Ik neem aan dat je het niet erg vindt dat ik dat maar weer even heb overboden?! Komt er nog zoiets dat wij forummers elkaar niet gaan overbieden?!?! Want hier hebben we alleen onszelf mee.
Genomico Wrote:New bid on Robert Jordane

Team Kuperinho made an offer of $1,100.00 on Robert Jordane

Ik neem aan dat je het niet erg vindt dat ik dat maar weer even heb overboden?! Komt er nog zoiets dat wij forummers elkaar niet gaan overbieden?!?! Want hier hebben we alleen onszelf mee.

En nog geen minuut later:

New bid on Robert Jordane

Team Kuperinho made an offer of $1,331.00 on Robert Jordane

:roll: :roll: :roll: :roll:
Genomico Wrote:New bid on Robert Jordane

Team Kuperinho made an offer of $1,100.00 on Robert Jordane

Ik neem aan dat je het niet erg vindt dat ik dat maar weer even heb overboden?! Komt er nog zoiets dat wij forummers elkaar niet gaan overbieden?!?! Want hier hebben we alleen onszelf mee.

Dacht dat we dat al hadden ..... :roll:
Ik ook, maar kennelijk...

Maar goed, ik hoop dat hij vrijdagochtend om 4 uur achter zijn PC zit, want dan zal ik eens een bod gaan doen.
Vind het nu al een leuk spelletje :lol:
Dit zijn mijn renners, heb besloten om flat te gaan trainen en heb een trainer met 15 skill gehaald.
Zit bij de Klimgeiten in de divisie 2.1 geloof ik, teamnaam Banco Depor


Quote:Ilya Algernon (age 27) healthy and 100% fit.
Earning $3,162 per week.
Value: $146,056
Flat: 1 Downhill: 0
Hill: 3 Sprint: 2
Mountain: 3 Leadership: 3

Vinay Claudette (age 28) healthy and 100% fit.
Earning $1,602 per week.
Value: $77,821
Flat: 3 Downhill: 0
Hill: 1 Sprint: 0
Mountain: 1 Leadership: 1

Lawler Dagna (age 27) healthy and 100% fit.
Earning $2,128 per week.
Value: $116,845
Flat: 2 Downhill: 1
Hill: 0 Sprint: 4
Mountain: 0 Leadership: 2

Stanislaw Diane (age 30) healthy and 100% fit.
Earning $3,323 per week.
Value: $140,776
Flat: 3 Downhill: 0
Hill: 1 Sprint: 3
Mountain: 1 Leadership: 3

Shaquan Dotty (age 25) healthy and 100% fit.
Earning $1,799 per week.
Value: $112,195
Flat: 0 Downhill: 0
Hill: 3 Sprint: 2
Mountain: 3 Leadership: 1

Eli Estefani (age 23) healthy and 100% fit.
Earning $3,080 per week.
Value: $146,627
Flat: 3 Downhill: 0
Hill: 2 Sprint: 1
Mountain: 4 Leadership: 1

Eric Etana (age 21) healthy and 100% fit.
Earning $3,572 per week.
Value: $166,503
Flat: 3 Downhill: 1
Hill: 1 Sprint: 3
Mountain: 2 Leadership: 3

Dash Jereni (age 27) healthy and 100% fit.
Earning $2,011 per week.
Value: $97,370
Flat: 0 Downhill: 2
Hill: 3 Sprint: 1
Mountain: 1 Leadership: 2

Hovan Lise (age 28) healthy and 100% fit.
Earning $2,064 per week.
Value: $111,867
Flat: 1 Downhill: 0
Hill: 1 Sprint: 3
Mountain: 1 Leadership: 3

Lincoln Nibal (age 24) healthy and 100% fit.
Earning $1,350 per week.
Value: $83,007
Flat: 2 Downhill: 3
Hill: 0 Sprint: 0
Mountain: 1 Leadership: 1

Teddy Orinda (age 25) healthy and 100% fit.
Earning $2,030 per week.
Value: $121,951
Flat: 3 Downhill: 0
Hill: 2 Sprint: 1
Mountain: 3 Leadership: 0

Luther Ranjeet (age 18) healthy and 100% fit.
Earning $2,142 per week.
Value: $112,966
Flat: 2 Downhill: 1
Hill: 1 Sprint: 2
Mountain: 1 Leadership: 2
Genomico Wrote:Ik ook, maar kennelijk...

Maar goed, ik hoop dat hij vrijdagochtend om 4 uur achter zijn PC zit, want dan zal ik eens een bod gaan doen.

Ik weet echt niet alle teams van SD uit mijn hoofd, dus zal vast wel vaker gebeuren.

Maar ik zal heus geen bidwar met een SD-er aangaan. Maar elkaar niet overbieden bij zulke prijzen lijkt me ook weer een beetje ver gaan.
kuiperinho Wrote:
Genomico Wrote:Ik ook, maar kennelijk...

Maar goed, ik hoop dat hij vrijdagochtend om 4 uur achter zijn PC zit, want dan zal ik eens een bod gaan doen.

Ik weet echt niet alle teams van SD uit mijn hoofd, dus zal vast wel vaker gebeuren.

Maar ik zal heus geen bidwar met een SD-er aangaan. Maar elkaar niet overbieden bij zulke prijzen lijkt me ook weer een beetje ver gaan.

Ik zag dat de transfersom inmiddels al meer dan 60k bedraagt, dus ik hoop dat de winnaar er blij mee is. Het zou voor mij alleen een investering in de toekomst zijn. 23 jaar, een goede speler alleen flat nog op 1. Maar dat kon dan natuurlijk bijgeschaafd worden.
Totale waarde verandering : + 46556

Dit zijn alleen maar mensen die aan het terugkomen zijn van een blessure, voor de rest geen stijgingen en mijn scout heeft weer niemand gevonden...
Scout:

Future A: 6
Current A: 2
Perception: 2

Eerste pull vandaag: niks gevonden door de scout
3 stijgingen op flat, waarvan 1 naar skill 3...mn scout heeft nog geen skills...wacht dus nog even met pullen...
net terug van vakantie en even een vraagje. meenige zeer kleine succesje is de bergtrui in tirreno. Nou heeft die renner daar een groene trui voor gekregen. is dat gewoon een fout in het spel of begrijp ik iets niet?
kooltje Wrote:net terug van vakantie en even een vraagje. meenige zeer kleine succesje is de bergtrui in tirreno. Nou heeft die renner daar een groene trui voor gekregen. is dat gewoon een fout in het spel of begrijp ik iets niet?

Heeft ie niet de tussensprints gewonnen en daarmee de sprint trui gewonnen?
Deportivo Wrote:
kooltje Wrote:net terug van vakantie en even een vraagje. meenige zeer kleine succesje is de bergtrui in tirreno. Nou heeft die renner daar een groene trui voor gekregen. is dat gewoon een fout in het spel of begrijp ik iets niet?

Heeft ie niet de tussensprints gewonnen en daarmee de sprint trui gewonnen?
nee hij heeft geen punten daar gepakt, alleen op de mountains.

volgende vraagje: hersteld een renner sneller als hij nietmeedoet of als hij op 70% mee fietst?
nope.. in de nacht van zondag op maandag krijgt iedere renner er 20% fitness bij ... meer als je fitness traint...
Deportivo Wrote:
kooltje Wrote:net terug van vakantie en even een vraagje. meenige zeer kleine succesje is de bergtrui in tirreno. Nou heeft die renner daar een groene trui voor gekregen. is dat gewoon een fout in het spel of begrijp ik iets niet?

Heeft ie niet de tussensprints gewonnen en daarmee de sprint trui gewonnen?

was een foutje is hersteld
dallin mooi sprintertje op de transferlijst...3 voor sprint en pas 20 jaar
raar spel toch...drie kwart van het peloton doet niet mee. dan zijn er altijd dezelfde ploegen die winnen. hebben die gewoon betere renners of doen ze het beter? volgens mij kan ik niet beter als nu namelijk
kooltje Wrote:raar spel toch...drie kwart van het peloton doet niet mee. dan zijn er altijd dezelfde ploegen die winnen. hebben die gewoon betere renners of doen ze het beter? volgens mij kan ik niet beter als nu namelijk

Sorry dat ik bij je in de league zit :wink: :

1. Bristol 4:42:34 0 0 Équipe à Grande Vitesse
2. Benito 4:45:27 0 0 Équipe à Grande Vitesse
3. Calliope 4:45:54 2 0 Équipe à Grande Vitesse

En ik sta nu ook 2e in de league, dus promotie zit er in!!
En weer een overwinning in een klassieker voor Mukkus! Hakkuh
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:raar spel toch...drie kwart van het peloton doet niet mee. dan zijn er altijd dezelfde ploegen die winnen. hebben die gewoon betere renners of doen ze het beter? volgens mij kan ik niet beter als nu namelijk

Sorry dat ik bij je in de league zit :wink: :

1. Bristol 4:42:34 0 0 Équipe à Grande Vitesse
2. Benito 4:45:27 0 0 Équipe à Grande Vitesse
3. Calliope 4:45:54 2 0 Équipe à Grande Vitesse

En ik sta nu ook 2e in de league, dus promotie zit er in!!
leuk voor jou...maar klopt toch niet