FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
kooltje Wrote:
Genomico Wrote:
kooltje Wrote:raar spel toch...drie kwart van het peloton doet niet mee. dan zijn er altijd dezelfde ploegen die winnen. hebben die gewoon betere renners of doen ze het beter? volgens mij kan ik niet beter als nu namelijk

Sorry dat ik bij je in de league zit :wink: :

1. Bristol 4:42:34 0 0 Équipe à Grande Vitesse
2. Benito 4:45:27 0 0 Équipe à Grande Vitesse
3. Calliope 4:45:54 2 0 Équipe à Grande Vitesse

En ik sta nu ook 2e in de league, dus promotie zit er in!!
leuk voor jou...maar klopt toch niet

Het zijn super talenten (met flat skill >= 3), fit en op 100% inzet. Ze hebben goed materiaal (allemaal +20 voor flat) uiteraard, dus...
Ik heb mijn eerste klassieker ook gewonnen! En sta 2e overall in de Vuelta en 2e in het bergklassement en 2e in het sprintklassement.
En mijn enige renner in de Vuelta heeft het ook prima gedaan:

4 in het eindklassement, 3e in het puntenklassement en de bergtrui gewonnen :Big Grin

En de 2e plaats in de league verstevigd!!
hoe laat is die zondagavondupdate met de training?!
Vanaf 22:00 uur. Denk zo rond 22:15, 22:30 ofzo.
Update geweest: 4 stijgers, 3 renners naar flat:4, eentje naar flat:3
pfff.. promoveer alsjeblieft uit mijn divisie .... jij hebt duidelijk een beter team dan ik gekregen Wink

Sprint: +1

Quote:Deandre Perth (age 27) healthy and 100% fit.
Earning $1,657 per week.
Value: $92,502
Flat: 0 Downhill: 2
Hill: 0 Sprint: 1
Mountain: 2 Leadership: 3

Verder weer wat spelers in waarde gestegen dus ik kan er weer vol tegenaan de laatste week. 5 man 100% fit waarvan mijn 3 beste renners... eens kijken of ik nog wat klassiekers kan winnen.
Lekker, derde overwinning in een klassieker op rij!
me eerste race gewonnen...wel meteen parijs-roubais. dus dat is eindelijk een mooie opsteker. wanneer krijg je het prijzengeld?
kooltje Wrote:me eerste race gewonnen...wel meteen parijs-roubais. dus dat is eindelijk een mooie opsteker. wanneer krijg je het prijzengeld?

Per direct...
Mukkus Wrote:Lekker, derde overwinning in een klassieker op rij!

Wat voor een stats had degene die gewonnen heeft Muk ?

Die van mij die op 100% reed en 1 lek + 1 gevallen.

[quiote]Flat: 2 Downhill: 3
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 3 Leadership: 1[/quote]

Werd dus uiteindelijk 16e..... :roll:
Deportivo Wrote:
kooltje Wrote:me eerste race gewonnen...wel meteen parijs-roubais. dus dat is eindelijk een mooie opsteker. wanneer krijg je het prijzengeld?

Per direct...
je krijgt toch 100.000 als winnaar van P-R?! ik heb pas 35000 als geheel inkomen
Er waren maar 11 deelnemers, dus krijg je maar 11.000 als winnaar. Die 100.000 krijg je als er 100 (het maximale: 20 teams met 5 renners) deelnemers zijn.
Genomico Wrote:Er waren maar 11 deelnemers, dus krijg je maar 11.000 als winnaar. Die 100.000 krijg je als er 100 (het maximale: 20 teams met 5 renners) deelnemers zijn.
ahhh dank je..ben nog een beginner met prijzen winnen
Box Brother Wrote:
Mukkus Wrote:Lekker, derde overwinning in een klassieker op rij!

Wat voor een stats had degene die gewonnen heeft Muk ?

Die van mij die op 100% reed en 1 lek + 1 gevallen.

Quote:Flat: 2 Downhill: 3
Hill: 2 Sprint: 3
Mountain: 3 Leadership: 1

Werd dus uiteindelijk 16e..... :roll:

De (mijn) winnaar, reed op 100% met 100% fitness, en die werd dus eerste met 1 minuut 35 voorsprong op de nummer 2:

Quote:Lester Garima (age 24) healthy and 65% fit.
Earning $3,622 per week.
Value: $151,367 Flat: 3 Downhill: 2
Hill: 0 Sprint: 3
Mountain: 1 Leadership: 3
vandaag de scheldeprijs..maar weinig fitte renners meer over. jammer dat je niet kan zien hoeveel andere renners er gaan meedoen aan deze race.
kooltje Wrote:vandaag de scheldeprijs..maar weinig fitte renners meer over. jammer dat je niet kan zien hoeveel andere renners er gaan meedoen aan deze race.

Ik doe met 2 renners mee. 1 is maar 60% fit, maar aangezien dit de laatste echt vlakke etappe is, mag Cherry (die ik 3 weken terug bij 0% fitheid heb gekocht) een keer aan de bak voor mij. Hij heeft flatskill 4 en sprintskill 3. Ook Benito doet voor mij mee. Hij is 85% fit, maar gaat met 100% inzet rijden. Hij heeft dan wel flatskill 3, maar voor de rest weinig bijzonders, dus ook voor hem is dit zijn laatste wedstrijd van het seizoen.

Dus vandaag hoop ik niet te verliezen op de nr. 3, zodat ik na deze wedstrijd mijn voorsprong kan verdedigen. In de komende wedstrijden heb ik een sterkere bezetting.
1. Yukio 4:16:23 0 0 kooltjes
2. Cherry 4:16:52 0 0 Équipe à Grande Vitesse
3. Benito 4:18:31 2 0 Équipe à Grande Vitesse

Mooi resultaat!! =D>
Vierde klassieker op rij!

Pos Cyclist Time Fl Fa Team
1. Serafina 4:12:21 0 0 Klimgeiten
2. Mandeep 4:14:12 0 0 Euskaltel
3. Lance 4:18:01 0 0 D.W.I.W.
4. Bakari 4:18:20 1 0 Devlin
5. Inoke 4:18:20 0 0 De Lekrijders
6. Narcissa 4:18:40 0 0 Rossignol
7. Xanti 4:19:01 0 0 Rossignol
8. Tanaka 4:19:04 0 0 de flikkers
9. Kian 4:19:11 0 1 De Lekrijders
10. Damita 4:19:17 1 0 Noobie Riders
11. Wirt 4:19:42 1 0 Rossignol

Hakkuh
En 226 pnt los van de nr. 3 :Big Grin En 227 van Kooltje :wink:
Genomico Wrote:En 226 pnt los van de nr. 3 :Big Grin En 227 van Kooltje :wink:
ja en gaan er maar twee over he? ik iig tevreden..twee zeges op rij!
Pos Cyclist Time Fl Fa Team
1. Etana 4:14:03 0 0 Banco Depor
2. Claudette 4:16:30 0 0 Banco Depor
3. Ransford 4:16:47 1 0 De koppensnellers
4. Estefani 4:16:54 0 0 Banco Depor
5. Orinda 4:17:56 1 0 Banco Depor
6. Dagna 4:18:20 0 0 Banco Depor
wat te doen bij de gold race? een klimmers fiets nemen of een fiets voor het vlakke? het is minder vlak als anders maar nog steeds 120km vlak. ik heb geen idee wat vrstandig is.
Ik ga vol op vlak, hopend dat ik de voorsprong op de rest van dat kleine stukje kan vasthouden
Ik ga dus vol voor een klimmer ... geen idee of het de juiste tactiek is... zo niet dan lijkt mij met dit schema alle flat-renners in het voordeel...
De verhouding in flat en klimmen is van belang, maar ook waar op het parcours de klimmen liggen. Is dat tegen het einde van de race dan zal de invloed veel groter zijn
Ook de Amstel Gold Race gewonnen met mijn renner die op 85% inzet reed. De volgende wedstrijd (La Fleche Wallonne) gaan 2 toppers van mij (waaronder de winnaar van de Amstel Gold Race) 100% rijden, dus dan verwacht ik de voorsprong naar de nr. 3 Kooltje die nu 261 pnt is nog iets te vergroten. En dan is het volgend seizoen lekker Divisie 2 samen met i.i.g. Mukkus en misschien Boca (en misschien kan Devlin nog voor een stunt zorgen) :Big Grin
Mijn beste renner terug van 4 weken blessure.. kerel heeft 4 op klimmen en 3 op hill had nog een wedstrijd gereden dus dacht ik kom 100% in de AGR... valt ie wordt 22e en is weer voor 3 weken geblesseerd...

Ik vind dit nu al een kut spel :letitallout: :letitallout: .. ga vragen of die beheerder mij niet een nieuw team kan geven met nieuw geld Wink
Quote:Genomico - Équipe à Grande Vitesse - Divisie 3:2 - Flat skill 20
Kooltje - kooltjes - Divisie 3:2 - Mountain skill 10

TOOL - TOOL - Divisie 3:3
Mukkus - Klimgeiten - Divisie 3:3 - Flat skill 5, sprint skill 5
Devlin - Devlin - Divisie 3:3 - Flat skill 20
Voyou - Les Tricheurs Hollandais - Divisie 3:3 Sprint skill 8
kuiperinho - Team Kuperinho - Divisie 3:3
Box Brother - Brother's riders - Divisie 3:3 - Sprint skill 10
Matador! - Matador! cycling - Divisie 3:3

Boca - BokkenTrappers - Divisie 3:4 - Flat skill 11
Mac - Skandalouz Cycling - Divisie 3:4 mountain skill 10

Klopt dit allemaal nog? Ik heb vandaag een nieuwe trainer aangeschaft.
slechts 1 stijger vandaag...flat skill van 2 naar 3, gaat toch minder snel dat ik gedacht had...nog steeds niemand boven de 3...