FTM Forum

Full Version: Peloton een goed online wielerspel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ook ik vandaag maar 1 stijger. Mijn gescoute talent Quinto (19 jr.) is nu $181.550 waard met alle skills op 2 of 3. Een ideale ronderijder dus. Ik mag daar heel tevreden mee zijn (al heeft hij waarschijnlijk maar wel abilities van 1).

En voor het eerst geen geblesseerde erbij gekregen!!
1 Stijger... sprint 2 naar 3... verder blessure +2 voor mijn beste renner in de AGR. Scout heeft wederom niemand gevonden....
Genomico Wrote:
Quote:Genomico - Équipe à Grande Vitesse - Divisie 3:2 - Flat skill 20
Kooltje - kooltjes - Divisie 3:2 - Mountain skill 10

TOOL - TOOL - Divisie 3:3
Mukkus - Klimgeiten - Divisie 3:3 - Flat skill 5, sprint skill 5
Devlin - Devlin - Divisie 3:3 - Flat skill 20
Voyou - Les Tricheurs Hollandais - Divisie 3:3 Sprint skill 8
kuiperinho - Team Kuperinho - Divisie 3:3
Box Brother - Brother's riders - Divisie 3:3 - Sprint skill 10
Matador! - Matador! cycling - Divisie 3:3

Boca - BokkenTrappers - Divisie 3:4 - Flat skill 11
Mac - Skandalouz Cycling - Divisie 3:4 mountain skill 10

Klopt dit allemaal nog? Ik heb vandaag een nieuwe trainer aangeschaft.

ik speel niet meer
Zou je dan al je renners op de transferlijst willen zetten? Wellicht hebben we er wat aan, omdat het in de vakantie periode is en het einde van het seizoen nadert en dus niemand op zoek naar transfers is.
ik denk er ook de brui aan te geven, vergeet et vaak en vind het niet echt heel erg boeiend
Mag ik dan jouw toppertje? :wink: Maar zou natuurlijk zonde zijn als er meer stoppen.
er staat nooit iemand op de transferlijst...is dat bij jullie ook?
Momenteel is er inderdaad niemand. Maar de laatste paar dagen (i.i.g. tot aan gisterenavond) was er wel een renner te koop. Het is ook aan het einde van het seizoen en dan is het rustig op de transfermarkt. Dat komt vanaf volgende week wel weer.
zal ze straks te koop zetten trouwens
Bocaloca Wrote:zal ze straks te koop zetten trouwens

Ik zie nog niets...
:8:
Kampioen. Makkie dit spel.
Bocaloca Wrote:zal ze straks te koop zetten trouwens

Volgens mij kun je van het geld een heel nieuw team kopen :wink:
k ken nie eens inloggen bij et spel :S
Bocaloca Wrote:k ken nie eens inloggen bij et spel :S

ze zijn ff wat aan 't updaten...niemand kan nu inloggen
Selling of Zmor Pyrena
Zmor Pyrena has been sold for $417,718.00

Selling of Ellery Jakayla
Ellery Jakayla has been sold for $111,111.00

Selling of Sloan Chaitra
Sloan Chaitra has been sold for $117,894.00

Division reward
For your team's final position of 4, you are rewarded 90.000,00 €
scout aangeschaft vandaag:
Quote:Your youthscout is Banyan Dilys (33 years old), from Netherlands.
His current mood is pleased and he is being paid $12,000.00 per week.
Skills
Current ability: 10
Future ability: 5
Perception: 10

kan helaas deze week niet meer 'pullen', weekje wachten dus...
Volgens mij hebben ze teveel geld aan iedereen gegeven en dat is weer hersteld. Ik neem aan dat ze je scout ook terug hebben genomen?
Hont King increased skill
Hont King increased his skill in flat from 3 to 4.

Thorleifr Johari increased skill
Thorleifr Johari increased his skill in flat from 3 to 4.

Division reward

For your team's final position of 1, you are rewarded 300.000,00 €.

=D>
denk dat ik voor die 1.4 miljoen maar eens een leuke scout ga kopen ofzo
Bocaloca Wrote:denk dat ik voor die 1.4 miljoen maar eens een leuke scout ga kopen ofzo

Perception 20 en abilities 10. Kost je 1.2 miljoen en elke week gegarandeerd een nieuwe renner.
precies Wink
Quote:Skills
Current ability: 5
Future ability: 0
Perception: 10

Van het geld (had ineens 500.000 en ga dat mooi niet vertellen Wink) een nieuwe scout gekocht. Van mijn gespaarde geld heb ik de topper van Boca gekocht (die van 4 ton) waarbij ik hoop dat hij veel ritten voor mij gaat winnen. Dan komt er ook een nieuwe trainer...
Ik had opeens ook 5 ton....waarom weet dus niemand. Heb het al laten oversluizen naar een zwitserse bank.
Even het forum lezen heren, iedereen heeft 500k gekregen. Nou jah, een ieders banksaldo is op 500k gezet.
ben ik dat nu ineens weer kwijt :roll:
Addertjes doet nu ook mee. Zit in div. 2.2
Er staan nog wat adder teams in 2.2 maar die gebruik ik niet. Ik kreeg steeds foutmeldingen bij registreren.
Heb grotendeels dit topic doorgenomen, maar kom nergens tegen wat je het beste met scout kan doen.
Perception, wel van het woord gehoord, kan het alleen niet plaatsen in mijn grijze massa.
iemand enig idee, wat je beste kan invullen bij scout?
Scouts have 3 skills: Current ability, Future ability and Perception.

Scouts with high values in Current and/or Future ability are likely to find cyclists with a high value in one of these skills (see the 'Cyclist' chapter for more details).

Sometimes a scout can look as hard as he can, he will not find a suitable talent. This rate of success depends on his skill in Perception. The higher value in this skill, the more chance he has at finding a cyclist.
Devlin Wrote:Scouts have 3 skills: Current ability, Future ability and Perception.

Scouts with high values in Current and/or Future ability are likely to find cyclists with a high value in one of these skills (see the 'Cyclist' chapter for more details).

Sometimes a scout can look as hard as he can, he will not find a suitable talent. This rate of success depends on his skill in Perception. The higher value in this skill, the more chance he has at finding a cyclist.

dank je.
Een perception van 10, betekent 50% kans dat je in een week een renner erbij krijgt. Perception 20, betekent elke week een nieuwe renner!! Maar jah, dat is voorlopig nog even niet te betalen...