FTM Forum

Full Version: US Open
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Berdych doet iig niet mee vanwege een blindedarmontsteking.

http://www.tennisupdate.nl/tennisnieuws/...r-us-open/
Ah, dat verklaart een hoop over z'n over verlies tegen Cilic.
Doodziek.
De kwarten:
Djokovic - Cilic
Nadal - Raonic
Thiem - Wawrinka
Nishikori - Murray

Haase begint tegen Duckworth, mocht hij een keer een rondje winnen dan volgt Tsonga.
Easy dus
De database is open!
Top. Qualis zijn inmiddels ook bekend.
Ok ik zet ze er even bij.
Aha iemand was me al weer voor zie ik Eusa_clap Eusa_clap
Feestteam binnen 5 minuten gemaakt.

Aanhaken of einde seizoen.

Succes iedereen!
Mooi toernooi om alles of niets spelen
Extreem weinig verschillen in de top 4. 

4 qualies of iemand als RBA Isner Dimi was de keuze die de top moest maken. Naast zekere mannen Murray Raonic Cilic Potro en Kyrgios.
Kut, plan niet geslaagd. Had toch gehoopt dat een hoop mensen Cilic zou laten liggen voor dat geld en zo dicht bij Djoko. En stiekem hoopte ik ook dat mensen de wisselvallige Kyrgios niet zouden nemen. Had daar ook heel lang Tomic, maar die kan geen SF halen. Kyrgios wel als ie het op z'n heupen krijgt, en dat moet je hebben.
Nu is eigenlijk alleen Monfils een echte troef. RBA en Querrey een beetje. Klote.
Behoorlijk saai toernooi zo.

Wilde eerste Wawrinka nemen, piv Bautista, Querrey en Kyrgios, maar dat vond ik echt te gek.
Je wilde van alles Ad

In jouw positie had je geen murray moeten kiezen

Alleen dan kan je echt verschil maken
Wow wat gaan veel mensen voor de oververmoeide Murray 

Wat is de reden dat RBA in het rood staat? Afgemeld?
Oververmoeid? Als je een hele week Cincy kunt spelen na alles daarvoor, ben je dat niet.
Lekkere week rust gehad, die gaat hier gewoon winnen en dan later in het jaar instorten.
Ik dacht dat de meesten voor Murray, Raonic, Potro zouden gaan, en dat de overige vulling heel verschillend zou zijn.
Murray en Potro kun je niet laten liggen, dat is je eigen graf graven, en voor Raonic heb ik Monfils, wat al een behoorlijk verschil is.
Ik had echt gehoopt dat de meesten dan Cilic te duur vonden, maar blijkbaar kiest men, juist omdat er zo weinig zekerheden zijn, toch voor recente vorm. Dat heb ik verkeerd ingeschat. Want ik wilde Cilic helemaal niet.
Kyrgios hetzelfde, helaas ook verkeerd ingeschat.

Maar ja, wie dan, naast Monfils?
Wawrinka is nog steeds 2000 te duur voor zijn kwaliteiten en kan er zomaar af tegen Verdasco.
Maar ook SF halen en tegen een vermoeide Murray stunten.
Nishikori is nooit fit voor een GS en zit ook te dicht bij Murray.
Nadal, Tsonga, Gasquet en Thiem waren geen serieuze opties met hun vorm/fitheid.
Goffin had gekund, maar heeft te lastige loting wat mij betreft en is helemaal niet in vorm.
Dan blijf je over met halve jongens als Karlovic, Dimitrov, Querrey, Kyrgios, Tomic, Zverev, RBA, Isner.
Daar heb ik er een aantal van gekozen.

Baal heel erg dat Dimitrov weinig gekozen is. Die had ik heel lang, maar zat te dicht bij Murray voor mijn strategie.

Conclusie: Cilic en Kyrgios moeten inruilen voor Tomic, Isner, Zverev en een kleintje.
Maar als Raonic faalt, kan ik toch nog wel 1000 punten pakken op een "standaardteam".
Mooie analyse Ad

Denk dat veel mensen Cilic ook hebben omdat ze weten dat hij een GS kan winnen. Dat is toch minder met Tsonga Monfils isner enzo. Djoko moet ik nog maar zien na mentale klap van OS.
Het wordt een strijd tussen mensen die moeten forceren en mensen die kunnen verdedigen en dus het vooraf beste team op kunnen stellen. 

Kijk naar de stats bij de top en je ziet dat Murray Raonic Kyrgios Cilic en Potro de mustpicks zijn. De kleine 2000 die dan overbleef kon je over discussiëren. Isner RBA Dimi kunnen allen 90 of 180 halen, de kans dat ze meer of minder pakken lijkt me niet heel groot. Zelfde geldt voor 4  qs. Normaal winnen 3 hun 1e ronde, wellicht pakt er 1 nog een rondje extra mee. Zal elkaar niet veel doen. Wellicht beslist het de weekwinst.
Ik heb de gok genomen met Thiem (niet echt meer in vorm), kan helemaal niets worden, maar kan zomaar 180 of 360 pakken.
Laat hem maar verrassen!!
En Bautista mag ook verrassen.
Geen Cilic, kan mij pijn doen.
(29-08-2016, 01:01 PM)kuiper Wrote: [ -> ]Ik heb de gok genomen met Thiem (niet echt meer in vorm), kan helemaal niets worden, maar kan zomaar 180 of 360 pakken.
Laat hem maar verrassen!!
En Bautista mag ook verrassen.
Geen Cilic, kan mij pijn doen.

Voor 180 is hij echt te duur hoor

Hup RBA inderdaad
Ik lees dat de banen, zeker outside courts, duidelijk langzamer zijn dan vorig jaar.
Wat dat echter zegt...
(29-08-2016, 10:35 AM)centre court Wrote: [ -> ]Het wordt een strijd tussen mensen die moeten forceren en mensen die kunnen verdedigen en dus het vooraf beste team op kunnen stellen. 

Kijk naar de stats bij de top en je ziet dat Murray Raonic Kyrgios Cilic en Potro de mustpicks zijn. De kleine 2000 die dan overbleef kon je over discussiëren. Isner RBA Dimi kunnen allen 90 of 180 halen, de kans dat ze meer of minder pakken lijkt me niet heel groot. Zelfde geldt voor 4  qs. Normaal winnen 3 hun 1e ronde, wellicht pakt er 1 nog een rondje extra mee. Zal elkaar niet veel doen. Wellicht beslist het de weekwinst.

Ik vind er nog wel een verschil zitten in wat de top kiest en een "must-pick".
Ik snap heel goed dat de top voor Raonic, Kyrgios en Cilic gaat, maar hun prijs in combinatie met hun vorm en loting maakt die jongens absoluut geen must-pick.
Het is niet dat ze sinds Wimbledon (of überhaupt op HC dit jaar) telkens in finales stonden...
(29-08-2016, 02:32 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ik lees dat de banen, zeker outside courts, duidelijk langzamer zijn dan vorig jaar.
Wat dat echter zegt...

Dat alle gravelbijters opeens op hardcourt kunnen spelen?
De laatste weken zien we wel meer toernooien waar gravelspelers het winnen van hardhitters op HC.
Klopt, het is al langer een trend. Maar de US Open was altijd wel een van de snelste hardcourts op de tour.
Maar nu had je in de qualis pure gravelaars die opeens potjes wonnen, en zelfs kwalificeerden.

Ben benieuwd of we het in de resulaten terug gaan zien.
Zou niet ongunstig zijn voor types als Monfils en RBA.
Saai team genomen. Wil dit jaar toch proberen te bekronen met een podiumplaats.
Die Gasquet joh. Dan pakt isner daar dus toch 180 punten.
Dat wist je toch? Gasquet is niks. 
Zit meer in over Darcis. Wtf?
Thompson mist een aantal mp bij 5-2* en 5*-3 in de 3e set...

nu 4e set

ad week?
Mijn hemel Isner
Hehe, lekker Darcis.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8