FTM Forum

Full Version: Chengdu / Shenzhen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Database is open, let op dat Chengdu erin staat als Kuala Lumpur. Dit wordt hopelijk zsm aangepast.
Daarbij is Chengdu outdoor, nu staat het indoor icoontje er nog.
Klopt het nu?

Q's staan erbij trouwens.
ow ja sorry vergeten te melden, ik had t icoontje aangepast. Bedankt Mist voor t melden
Bijna niks gespeeld, altijd leuk.
Come on afwijkende keuzes!
Ik ga ook wat minder logische dingen proberen. Eens zien wat dat brengt.
Klasse CC.

Ik ben behoorlijk flat out gegaan.
Heb alleen Fognini en Dimitrov die door iedereen gekozen zijn.

Had gedacht dat ook niemand Kyrgios zou nemen, maar wist wel dat Berdych een monstertroef zou zijn, en hoopte op Goffin.

Begint echter niet al te goed met Stepanek...
Wat een spanning!
Lekker Lu en Harrison.
Heb ik bijna alleen maar grote jongens en een paar kleintjes, falen die paar kleintjes direct. Hoerig.
Klasse GGL en Kudla Confused
Om wat te forceren neem je zverev die uit toernooiwinst komt. En uiteraard komt ie niet opdagen.
Aan de andere kant van de wereld na net zijn eerste toernooi gewonnen te hebben. Niet verrassend.
En je had wel kunnen indenken dat velen hem wel zouden nemen, toch? Dus waarom forceren met hem? Had je beter Nishioka kunnen nemen.

Prima dit trouwens, nu Bedych nog even profiteren door de finale te halen.
Zverev komt vanuit St. Petersburg..Rusland-China...lijkt me niet echt de andere kant van de wereld??
12 uur vliegen.
Weet je waar je daar allemaal mee komt vanuit Amsterdam?
Johannesburg, Rio de Janeiro, Bangkok. Noem dat maar om de hoek...
Kom op joh, Fognini. Maak ik 1 laffe keuze...
Ik had gedacht dat niemand zverev zou nemen juist, was in mijn ogen redelijk obv dat ie zou falen. Ik nam hem in de hoop de enige te zijn en mss geluk te hebben als ie t wel nog eens kon. Maar helaas. 

Daarnaast neem ik naast de overtuigende Fognini eens niet óók nog mustpick zverev(de slechte variant). En ook dat gaat mis.
Ik had hetzelfde bij Fognini. Jammer dat laf managen nu wel weer beloond wordt.

Kutbegin zo. Al moet het voor mij (hopelijk) in het weekend gebeuren.
Een beetje forceren gaat ook meteen mis he. Nu die goffin ook al weer. Gewoon op plek 2 focussen.
Goffin komt nog wel goed, cc.

Ik ga voor 4 finalisten: Berdych-Goffin en Dimitrov-Kyrgios.
Dan is dit gelul om 20 punten kinderspel.
Toedeloe Godfin & fognini
Goffin Fognini en zverev maak daar maar van
Haha, zwarte lijst die Goffin. 2 weken achter elkaar falen. Tegen fucking Jaziri.
Met Monaco weer een laffe keuze eruit.
Nu Schwartzman nog.
Troicki mist een bp voor 6-3 5-2 en wint daarna geen game meer in de 2e set.
Maar wint dan de 3e weer easy. Lekker Vik!
Ad en CC nog de enige geïnteresseerden in het spel ? Wink
Jij ook. Alleen jij acteert of dat het je allemaal niets kan schelen. Wat een spanning!
Kyrgios mist nog meer even 2 Mp op een rij in de tb
Pages: 1 2