FTM Forum

Full Version: Forum Open 2006 (ot)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Vraag me af of er onder de forummers veel golfers zijn (met of zonder GVB). Misschien leuk om eens het Forum Open te houden....
haha ik sla wel eens af maar verder niet echt veel gegolfd. Mocht er een forum open komen lijkt het me wel grappig om mee te doen.
Volgende personeelsfeest is toevallig een golfclinic, maar heb het verder nog nooit gedaan. De equipment heb ik eventueel wel (als ik ff langs de paps rijd).
Ik heb 1 keer gegolfd op van die mini baantjes tot 100m
heb 1x gegolfd op zo'n oefenbaan en vond het geweldig.. maar daarna toch nooit meer gedaan
Bocaloca Wrote:Ik heb 1 keer gegolfd op van die mini baantjes tot 100m

Die Pitch & Put banen zijn voor een meeting als dit een prima idee.
Geen gvb, wel eens wat clinics gehad en op die 100 meter baantjes. Lukt al aardig, moet ik zeggen, maar nog geen Tiger Woods.
Mukkus Wrote:Geen gvb, wel eens wat clinics gehad en op die 100 meter baantjes. Lukt al aardig, moet ik zeggen, maar nog geen Tiger Woods.

en Boerengolf?
dit lijkt me een werelds plan Bumme.
Heb ooit 1 keer een balletje geslagen, dus zeer weinig ervaring, maar heb iig een setje.. Super plan.
Bumme Wrote:
Bocaloca Wrote:Ik heb 1 keer gegolfd op van die mini baantjes tot 100m

Die Pitch & Put banen zijn voor een meeting als dit een prima idee.

Dan ben ik zeker van de partij Smile
Is goed bevallen die ene keer, alleen nooit een vervolg aan gegeven
Bumme Wrote:
Mukkus Wrote:Geen gvb, wel eens wat clinics gehad en op die 100 meter baantjes. Lukt al aardig, moet ik zeggen, maar nog geen Tiger Woods.

en Boerengolf?

Was geen succes, dat heeft die boer niet overleefd. Je kon slaan wat je wilde, maar hij ging elke keer maar niet verder dan een centimeter of 20.
hartstikke leuk plan, ik heb al een clinic gehad en in ierland 18 (par3) holes gelopen en ik ben een supertalent.

jammer dat tijdens de forum open mijn vader jarig is (en alstie niet jarig is ga ik voetbal met hem kijken). :razz:
bij deze dus van mijn bellijstje ;-)
waf Wrote:hartstikke leuk plan, ik heb al een clinic gehad en in ierland 18 (par3) holes gelopen en ik ben een supertalent.

jammer dat tijdens de forum open mijn vader jarig is (en alstie niet jarig is ga ik voetbal met hem kijken). :razz:

:lol: :lol:

Dan prikken we toch gewoon een andere datum. Wel slecht gepland hoor Bum, precies op de verjaardag van de pa van Waf!
Bumme Wrote:
Bocaloca Wrote:Ik heb 1 keer gegolfd op van die mini baantjes tot 100m

Die Pitch & Put banen zijn voor een meeting als dit een prima idee.

Ooit een beginners-cursus bij het Universitair Sportcentrum gedaan en een paar keer gepitsjenput. Het putten gaat aardig, maar met pitchen blijf ik maar "FORE!" roepen en bied ik de overige mensen op de baan al vooraf mijn excuses aan voor de levensgevaarlijke 'groundstrokes'.... :|
Bumme Wrote:
Bocaloca Wrote:Ik heb 1 keer gegolfd op van die mini baantjes tot 100m

Die Pitch & Put banen zijn voor een meeting als dit een prima idee.

Dat heb ik wel een paar keer gedaan, wel leuk!!
Ik zou best mee willen doen, maar dan zijn jullie je leven niet meer zeker :wink:

[Image: happy_gilmore.jpg]
sla jij achteruit :o
gittermaster Wrote:
waf Wrote:hartstikke leuk plan, ik heb al een clinic gehad en in ierland 18 (par3) holes gelopen en ik ben een supertalent.

jammer dat tijdens de forum open mijn vader jarig is (en alstie niet jarig is ga ik voetbal met hem kijken). :razz:

:lol: :lol:

Dan prikken we toch gewoon een andere datum. Wel slecht gepland hoor Bum, precies op de verjaardag van de pa van Waf!

Ja, of op de datum dattie voetbal met pa Waf gaat kijken (of is Waf je voornaam?).
Bocaloca Wrote:sla jij achteruit :o

Ken uw klassiekers
'Pitch the bitch' ken ik dan weer wel....
Go Sonny go!

Ik regel het vervoer dan wel

[Image: golf-james.jpg]
Klassieke golfscene nr. 2

[Image: michaeldouglas_fallingdown_01.jpg]

Frank: Listen, what am I paying my fucking dues for? This is my golf course! If I wanna play here, I will play here. If he gets hit with my titleist, that's his fucking problem. Fore! Fore!
[Hits ball]

Bill Foster: [the ball barely misses his head; whips out shotgun] Five! What the hell are you trying to do? Kill me with a golf ball? It's not enough you have all these beautiful acres fenced in for your little game, but you gotta kill me with a golf ball? You should have children playing here, you should have families having picnics, you should have a goddamn petting zoo. But instead you've got these stupid electric carts for you old men with nothing better to do.
[Fires his shotgun at a golf cart, causing it to roll down the hill]

Bill Foster: Now aren't you ashamed?

[after Bill shoots the golf cart, triggering Frank's heart attack]

Bill Foster: What's wrong?
Frank: My - heart...
Bill Foster: Well, what can I do about it?
Frank: Pills... get p-pills...
Bill Foster: Where are your pills?
[Frank points towards the cart, which has just plunged into a water hazard]
Bill Foster: Bad news. Your little car's gonna drown. And you're gonna die, wearing that stupid hat. How does it feel?

Hakkuh
Ik heb ooit op een sportdag een keer gegolfd, maar dat was niet echt een succes
Ik heb 1 keer een clinic gedaan, putten was brilliant (omdat ik vroeger veel midget golf speelde) :wink:
chippen ging ook vrij goed, maar het afslaan leek nergens op...
Jansoe Wrote:Ik heb ooit op een sportdag een keer gegolfd, maar dat was niet echt een succes

Dan mag jij m'n golftas wel dragen
Ricochan Wrote:Ik heb 1 keer een clinic gedaan, putten was brilliant (omdat ik vroeger veel midget golf speelde) :wink:
chippen ging ook vrij goed, maar het afslaan leek nergens op...

The story of my golf-life. :8:
Ik ben te goed om met een setje golflutsers als jullie een baan op te gaan :razz:
Als het golfen niet doorgaat, is onderstaande misschien een goed alternatief :8:

Quote:Masturberen voor het goede doel

Mannen die in bed maar zelden aan hun trekken komen, en geen schaamte kennen, moeten op 5 augustus zeker naar Groot-Brittannië toe gaan. Tijdens de eerste Britse "masturbatiemarathon" kunnen ze daar hun witte boodschap kwijt. En dat allemaal voor het goede doel.

Het idee achter de masturbatiemarathon is afkomstig uit de Verenigde Staten, waar het evenement al 5 jaar bestaat onder de naam masturbate-a-thon. Jaarlijks komen allerlei mannen op een bepaalde locatie bijeen, om gezamenlijk aan hun penis te gaan friemelen. Van te voren regelen de deelnemers sponsoren, die (net als bij een sponsorloop) voor elke X minuten dat er inspanningen worden geleverd, een bepaald bedrag willen betalen. Overigens is het geen probleem als je wilt meerukken, maar geen sponsor kunt vinden; je mag ook jezelf sponsoren.

De collectieve masturbatie levert elk jaar enkele duizenden dollars op voor goede doelen, die op de één of andere manier zijn gerelateerd aan seks. Voor de deelnemers valt er ook nog wat te verdienen. Wie het huidige record van 8,5 uur lang masturberen verbetert, krijgt een leuke verrassing. Tijdens de Britse masturbatiemarathon zijn voor het eerst ook toeschouwers welkom.
Ekslem Wrote:Als het golfen niet doorgaat, is onderstaande misschien een goed alternatief :8:

Quote:Masturberen voor het goede doel

Mannen die in bed maar zelden aan hun trekken komen, en geen schaamte kennen, moeten op 5 augustus zeker naar Groot-Brittannië toe gaan. Tijdens de eerste Britse "masturbatiemarathon" kunnen ze daar hun witte boodschap kwijt. En dat allemaal voor het goede doel.

Het idee achter de masturbatiemarathon is afkomstig uit de Verenigde Staten, waar het evenement al 5 jaar bestaat onder de naam masturbate-a-thon. Jaarlijks komen allerlei mannen op een bepaalde locatie bijeen, om gezamenlijk aan hun penis te gaan friemelen. Van te voren regelen de deelnemers sponsoren, die (net als bij een sponsorloop) voor elke X minuten dat er inspanningen worden geleverd, een bepaald bedrag willen betalen. Overigens is het geen probleem als je wilt meerukken, maar geen sponsor kunt vinden; je mag ook jezelf sponsoren.

De collectieve masturbatie levert elk jaar enkele duizenden dollars op voor goede doelen, die op de één of andere manier zijn gerelateerd aan seks. Voor de deelnemers valt er ook nog wat te verdienen. Wie het huidige record van 8,5 uur lang masturberen verbetert, krijgt een leuke verrassing. Tijdens de Britse masturbatiemarathon zijn voor het eerst ook toeschouwers welkom.
[-(
Pages: 1 2