FTM Forum

Full Version: Shanghai
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
De database is open! Succes
Feestteam 3.0
Hup laf buursteam
Hup afwijkende keuzes!
Wat een verschillen zeg, leuk!
Ik vrees dat ik een dure fout heb gemaakt met Raonic ...
Was de enkelblessure van afgelopen weekend even vergeten.
(10-10-2016, 10:10 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Hup afwijkende keuzes!
Wat een verschillen zeg, leuk!

Veel plezier, Ad!  Wink
Gaat dan fucking Pospisil hier van dr Ivo on fire winnen? En Jornstars zit met Pospisil. Die zit ook wel vaak goed hoor, net als de koploper.  Eusa_clap
Pospisil was natuurlijk must pick nr 1
Juist, als je voor zekerheid ging.
Dan had ik ze beide moeten nemen want ik wilde zeker Ivo. Die kan namelijk vrij makkelijk, heel diep komen. Zelfde als Kyrgios Een beetje. 
En daarnaast kan Pospi toch niks meer? Verloor hier ook al sets van Mannarino en Cervantes in de qs.
(10-10-2016, 02:06 PM)centre court Wrote: [ -> ]Dan had ik ze beide moeten nemen want ik wilde zeker Ivo. Die kan namelijk vrij makkelijk, heel diep komen. Zelfde als Kyrgios Een beetje. 
En daarnaast kan Pospi toch niks meer? Verloor hier ook al sets van Mannarino en Cervantes in de qs.

Ik vond het vooraf 50-50, ondanks de favorietenrol bij de bookmakers voor Karlovic. Pospisil heeft Karlovic eerder dit jaar ook al verslagen en in tiebreaks blijft Karlovic ontzettend wisselvallig. Op basis van de prijs voor Pospisil gegaan Smile
Goede keuze, weer. Topjaar.
(10-10-2016, 02:06 PM)centre court Wrote: [ -> ]Dan had ik ze beide moeten nemen want ik wilde zeker Ivo. Die kan namelijk vrij makkelijk, heel diep komen. Zelfde als Kyrgios Een beetje. 
En daarnaast kan Pospi toch niks meer? Verloor hier ook al sets van Mannarino en Cervantes in de qs.

Waar baseer je op dat Ivo vrij makkelijk heel diep zou kunnen komen? Niet bepaald in topvorm en sowieso underdog in R2.
En je hebt dus ook nog Dimitrov. Zo overtuigd dat Djoko niet komt?

En Kyrgios gaat natuurlijk falen. Alhoewel, ik heb hem niet...
Tyfus Ferrer, goede week alweer uit het raam.
Kyrgios krijgt de slechte zverev en Grannollers in R2 en R3 van een Masters toernooi en besluit dan om maar weer eens een potje te tanken. Kan zo 180 punten ophalen.
Haha Nick. Het is alles of niks met m. Vorige week onverslaanbaar en held in m'n team. Nu heeft ie een wereldloting en gooit ie er weer met de pet naar.
Ik heb alleen Nadal, 2 x Zverev en Taylor Fritz nog Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh#lb
Oh nee Nadal en Fritz zijn ook weg. 2 man bij laatste 16 zou dat een record zijn? #stillejaar
Waarom maak je dan ook je eigen team?
Wel 2 broers Stille, unicum!
Ja Buurs ik weet er gewoon niet veel meer van af. Week in week uit verkeerde spelers, die de week erop dan opeens wel weer knallen. Ik geef het eerlijk toe, gewoon enorm gefaald dit jaar. Het is niet anders.
Kyrgios weer ouderwets...

http://www.nu.nl/sport/4335197/kyrgios-u...ronde.html

Nick Kyrgios heeft bij de Shanghai Masters geen goede beurt gemaakt. In zijn tweederondepartij bood de Australiër Mischa Zverev weinig tegenstand: 6-3 en 6-1.
Bij een 1-3 achterstand en deuce op zijn opslag in de eerste set toonde Kyrgios amper inzet. Na een merkwaardige opslag liep hij gefrustreerd naar zijn bank zonder af te wachten hoe Zverev terug sloeg.
"Nick, zo kan je niet spelen, dat is niet professioneel. Dit is een professioneel toernooi", reageerde de umpire na de actie van de nummer twaalf van de wereld. "Kan je gewoon 'time' zeggen? Dan kan ik deze wedstrijd eindigen en naar huis gaan", reageerde de Australiër gefrustreerd.

Het publiek raakte geïrriteerd door het spel van Kyrgios. "Wil jij hier komen en spelen? Ga zitten, houd je mond en kijk!", riep Kyrgios die drie dagen geleden nog het toernooi van Tokio op zijn naam schreef naar een toeschouwer.
Bij matchpoint tegen produceerde Kyrgios een achteloze return, die door Zverev makkelijk afgesmasht kon worden. Na afloop werd hij met een striemend fluitconcert van de baan begeleid. De partij duurde slechts 48 minuten.
Ik ben niet zo handig met ICT maar dat filmpje van die opslag moet hier eigenlijk gepost worden.  Idontgetit
(12-10-2016, 05:18 PM)centre court Wrote: [ -> ]Ik ben niet zo handig met ICT maar dat filmpje van die opslag moet hier eigenlijk gepost worden.  Idontgetit

Bij deze:

https://www.youtube.com/watch?v=6L0IrNK2W_E
Fijn om met Kyrgios een keer goed te zitten, maar de rest faalt dramatisch. 
Alles op winst Murray dan maar.
Zverev Tsonga 5-5 3e set. TT en Jornstars met Tsonga, ik heb zverev. Laatste kans om dichterbij te komen?
(13-10-2016, 09:27 AM)centre court Wrote: [ -> ]Zverev Tsonga 5-5 3e set. TT en Jornstars met Tsonga, ik heb zverev. Laatste kans om dichterbij te komen?

Helaas...
Zverev verspeelt een 4-1 in de 3e set

En mist 0-40 bij 6-5 voor Tsonga
(13-10-2016, 09:40 AM)buurs Wrote: [ -> ]Zverev verspeelt een 4-1 in de 3e set

En mist 0-40 bij 6-5 voor Tsonga

Verhaal van het jaar.
Meevaller opnieuw voor Ad
Pages: 1 2