FTM Forum

Full Version: Moskou/Stockholm/Antwerpen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Geen makkelijke week volgens mij, succes!
Pittig weekje inderdaad. 

Doelstelling is Jornstars inhalen nu. Erop en erover. Op de koploper graag nog eens 250 punten inlopen en dan de finale aanval in de laatste 3 grote weken. Het kan weer!
zo klaar! mijn doel is eerste staan na de derde ronde :-)
Dat ga je tegen Buurs al niet redden. Die heeft iedereen onder de 1000 aangeklikt.
(16-10-2016, 08:58 AM)centre court Wrote: [ -> ]Pittig weekje inderdaad. 

Doelstelling is Jornstars inhalen nu. Erop en erover. Op de koploper graag nog eens 250 punten inlopen en dan de finale aanval in de laatste 3 grote weken. Het kan weer!


Leuke week, ondanks de 250 toernooien! We hebben 9 verschillende spelers, dus het kan alle kanten op.
Fognini gaat trouwens de finale halen deze week. Weten jullie dat alvast
Hij zit na al zn gefaal nu iig op een waarde waarvoor je hem er zonder al teveel risico bij kunt nemen.
Langst over getwijfeld. Fog, Ramos of beide. Opgezocht dat Fognini aan het eind vh seizoen bijna nooit meer wat wint, dus niet gekozen. Hoop niet dat m'n research me hier opbreekt. 

En ik doe ook een Macje. Medvedev gaat minimaal de halve finale halen.
Goffin weet nu al dat als ie gewoon komt opdagen dat ie de finale gaat spelen.
Maak morgen je favorietenrol waar, Donskoy!
Heb ik dan echt iemand genomen van 1500 die underdog is in z'n eerste wedstrijd?

Iemand enig idee waar deze odds op zijn gebaseerd? Ramos haalde deze maand nog een ATP finale door goede gasten te verslaan. Donskoy verloor vorige week van Faziev en won gisteren omdat een andere fixer opgaf. Vreemd. Gewoon Ramos in 2 maar.
Mijn geld staat op Ramos, onbegrijpelijke quote idd
Hup Lorenzi!
even een setje tanken maar daarna gewoon orde op zaken stellen. Held
Khachanov nog even met de choke van het jaar. Prutser.
Omg zeg

5*-4 en 6*-5 voor in de 2e set

4-0 in de Tb

En een aantal bp gemist voor 5*-1 in de 3e set Idontgetit
En dan van 4-1 naar 4-6 in de 3e
En in de volgende cruciale pot mist Ramos ook weer een paar mps om vervolgens de 2e set Tb te verliezen.
En donskoy verspeelt vervolgens een ruime voorsprong in de 3e set

Wat een jaar
Klasse Ramos. Zou ook te gek zijn. The Fog is de volgende.
Die Buurs. Hele tijd afgeven op anderen dat ze moed moeten tonen, en zelf wekelijks de meest laffe teams maken, zonder iemand duurs. Kijk nu dan, ook allemaal mensen die tegen elkaar moeten. 

Mooi dat dat tot nu toe keihard afgestraft wordt.
Ik maak afwijkende keuzes, Ad.

Met die standaard teams van jou, maak je geen verschil.
Dat Bautista verliest is hilarisch maar dat kan gebeuren. 

Wat ik erger vind is dat me ik hiervoor indek met oa Kravchuck en Khachanov maar dat die ook volledig onverwachts verliezen. Krijg je daar Bublik-Carreno. Waanzinnig. 

Goffin moet nu iig 250 pakken, 150 lijkt me een zekerheid.
(18-10-2016, 05:26 PM)centre court Wrote: [ -> ]Langst over getwijfeld. Fog, Ramos of beide. Opgezocht dat Fognini aan het eind vh seizoen bijna nooit meer wat wint, dus niet gekozen. Hoop niet dat m'n research me hier opbreekt. 

En ik doe ook een Macje. Medvedev gaat minimaal de halve finale halen.

En zoals wel vaker doet de lastigste keuze je uiteindelijk de das om. Met Kyrgios zat ik dit jaar vaak goed, met de Fog bijna altijd fout.
Ja moet ook eerlijk bekennen dat mijn keus niet echt ergens op gebaseerd was, puur op onderbuik gevoel. En is Fog niet een tijdje geblesseerd geweest dit jaar waardoor hij nog relatief fit is nu?
hmmm nee blijkbaar niet, gewoon vaak vroeg verloren Big Grin
Haggie (zonder Del Potro) is wel moe na een lang tennisseizoen  Wink
Gemiste week heeft hem mentaal hard geraakt. 

Jij weer een prima team deze week. Komende week finale aanval op de koploper? Je komt nog dichtbij! Eusa_clap
Een scenario zoals jij en Ad vorig jaar bij de World Tour Finals zou heel leuk zijn. Volgende week inderdaad weer een nieuwe aanval om dichterbij te komen. 

Daarnaast blijf jij natuurlijk ook een groot concurrent voor de hoofdprijs in de subleagues! Je bent zeker van van de 2e plaats, dus je gaat vast risico's nemen. Interessante keuzes voor ons de komende weken  Wink

Succes!
(20-10-2016, 06:19 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Die Buurs. Hele tijd afgeven op anderen dat ze moed moeten tonen, en zelf wekelijks de meest laffe teams maken, zonder iemand duurs. Kijk nu dan, ook allemaal mensen die tegen elkaar moeten. 

Mooi dat dat tot nu toe keihard afgestraft wordt.

En toch boven jou eindigen deze week.
Pages: 1 2