FTM Forum

Full Version: Australian Open 2017
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Benieuwd naar de loting morgen. Wat is de cut-off datum voor de ranking? Ik ben 23, 24 en 25 Jan in Melbourne. Dat is de tweede sessie voor de vierde ronde en de beide kwartfinales waar ik uit kan kiezen. Nu Fed en Nadal zo laag staan staan er evt een paar hele mooie partijen op het programma.
4de ronde:

Murray
Isner/Pouille

Fed/Berdych
Nishi
-------------------------------
Waw
Kyrgios

Tsonga (Sock)
Cilic
-------------------------------
Monfils
Nadal

Bautista/Ferrer
Raonic
------------------------------
Thiem
Goffin

Dimitrov
Djoko
Database is open!! succes allemaal!
Tommy Haas is back   Eusa_clap
Leuke loting. Keuze Murray/Djokovic geeft waarschijnlijk direct een mooie scheiding in de stand.
Daarom was het goed dat Djoko in Doha won....anders was iedereen voor Murray gegaan Cool
Veel succes allemaal dit jaar. Ik volg het vanaf afstand dit jaar

gr Sjaak afhaak
Je maakt geen team, Sjaak?
Tuurlijk wel, dit zegt Sjaak al 37 jaar. Maar straks speelt hij gewoon weer voor de 15e plek.
(13-01-2017, 01:38 PM)Kraai Wrote: [ -> ]Daarom was het goed dat Djoko in Doha won....anders was iedereen voor Murray gegaan Cool

Dat maakte voor mij geen verschil.
Qualis staan in de draw.
Waarom is Polansky [22] als LL toegelaten?
Het is normaal gesproken toch op volgorde van plaatsing/ranking van de verliezers uit de 2e ronde?
Hebben Kudla [18], Donskoy [11] en Ram [20] de plek dan geweigerd?
Is het bij GS geen loting?

En wie heeft er zich eigenlijk afgemeld?
OT: geweldig filmpje van muller die z'n eerste titel pakt. Dat is sport!
Ja, loting bij gs onder de hoogste 4 geplaatste, dacht ik.

Kokkinakis is weg.
Bedankt. Zonde. Groot talent toen ie op kwam.
Lastig begin, wel weer leuk
Mijn voorspelling is dat Murray vaker gekozen wordt dan Djoko, maar het zal niet meer dan 60-40 zijn.
Ah, daar zat ik flink naast. Djoko 2x zoveel gekozen zelfs.
Ook in de subleague veel meer. Sterkt me in mijn keuze.
In de top 10 van vorig jaar 5-4 voor Murray
Ik denk dat het redelijk 50:50 is, ik zie weinig objectieve redenen om voor 1 van de 2 te kiezen (of het moet het verschil in prijs zijn). Daarom maar op mijn gevoel gegaan.
Aha. In de forumsubleague 9-3 Djoko.
(15-01-2017, 11:08 PM)andre Wrote: [ -> ]Ik denk dat het redelijk 50:50 is, ik zie weinig objectieve redenen om voor 1 van de 2 te kiezen (of het moet het verschil in prijs zijn). Daarom maar op mijn gevoel gegaan.

Ik op AO-stats. Djoko 5 van de laatste 6x gewonnen. Murray nog nooit.
Qua loting zou ik eerder voor Murray gegaan. Die komt met 2 vingers in de neus in de finale. Djokovic met 1.
Verder heb ik een vrij standaard team, zie ik. Federer, Kyrgios en Raonic in de top vind ik ook niet zo verrassend gezien hun kwaliteit/prijs/loting; de echte keus lag bij Djoko-Murray en daar gaat ook het verschil gemaakt worden. Tenzij een van beiden voor de finale uitgeschakeld wordt.

Nadal en Wawrinka waren voor mij te duur, Dimitrov te dicht bij Djoko, Zverev te dicht bij Nadal, en de rest van de subtop vond ik eigenlijk niet interessant genoeg.
Dimitrov had ik gehad als ik Murray had genomen, en dan Kyrgios niet.
Flink deelnemersveld als je ziet dat Federer meer dan 400x is gekozen Smile
Jezus, Bedene. Dat leek me een walkover...
(16-01-2017, 07:22 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Jezus, Bedene. Dat leek me een walkover...

Mij ook...grrr

Nishi en cilic komen nu al goed weg
Bertens moet maar weer eens gaan trainen ipv interviews geven
Leuk om de mogelijkheid te hebben om Djokovic, Federer en Nadal in 1 team te zetten.
Wawje NID!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9