FTM Forum

Full Version: Rotterdam / Memphis / Buenos Aires
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Haha klasse Gilles geef het even weg in vijf minuten
Dit ging wel heel easy. Gelukkig maar. 

Finale Jo vs Dimi/Goffin gok ik. 

Vannacht nog een paar belangrijke potjes in usa. 

En Schwartzmann gaat Nishi pakken. Dan weten jullie dat vast.
Geen al te beste nacht, maar denk dat er genoeg zijn die er meer kwijt zijn.

Balen dat ik Harrison eruit heb gehaald.
Echte elke keuze is verkeerd... Eusa_think
Dramanacht.
Nou alle ballen op Berdych dan maar, speelt een beetje wisselvallig maar zeker niet verkeerd
Kijk, dat is weer lekker. Prima Berdych.
(15-02-2017, 11:00 PM)centre court Wrote: [ -> ]Ik zou een zege voor Tsonga wel even heel prettig vinden. Muller goeie speler maar wilde niet daar ook nog eens 2 gasten tegen elkaar. 

Als Jo wint dan kan ik de nederlaag van zverev wel hebben. Die moet je ook hebben hier, voor dat geld en in deze vorm.

Doel je nou op Tsonga of Zverev met dat laatste?

Als het om Zverev gaat, ben ik het niet eens. Snap dat je je keuze goed wilt praten, maar er was van alles voor te zeggen om hem niet te nemen.
Er is altijd risico bij winnaars/finalisten, dus dat je die móet hebben, vind ik al ver gaan. Maar bij Zverev helemaal.
Het is nou niet zo dat ie alles wint dit jaar (zoals Dimitrov bijv wel), en vaak ook nog lastige 3-setters tegen paupers. Dus topvorm? En met ook nog die dubbels en sowieso een tricky 1e ronde vond ik het absoluut geen zekerheid.
Gasquet vind ik dan nog meer te billijken.
OMG Coric...Wat doe je allemaal
Coric wint toch werkelijk nooit meer een potje het laatste half jaar? Was een wonder dat ie van Khachanov won. Vind dit niet verrassend.
Vind het vooral verrassend hoe Cilic in godsnaam een GS en een TMS heeft gewonnen.
De frustratie zit diep, want ik had hem beide keren niet. Maar als je ziet hoe ie dit jaar weer presteert, en het afgelopen jaar, naast Cincy, snap ik daar werkelijk niks van.
Eens hoor Ad. Maakt vreselijk veel fouten, ook vandaag weer. 

Zijn kracht is alleen, dat als ie echt on fire is, dat ie iedereen weg slaat. Beetje zoals Del Potro, maar dan minder constant.
Hup Haase!
Wordt steeds gekker
Nu door
Zege voor Haase zou wel heel lekker zijn. Zie het alleen niet gebeuren.
Geen slechte wedstrijd maar gewoon net iets minder. Ook conditioneel niet top.
Op 4-3* 15-30 had ie de kans. 2nd serve return wild in het net.
Haha, die Dolgo. Doei Cuevas.
Johnson eraf tegen fucking Smyczek zou de eerste grote teleurstelling deze week betekenen.
Bedankt Ivo maar niet heus
Johnson prima maar Ferrer is kut. Ach, BA had ik toch al opgegeven.
Ferrer kan echt niets meer. Die is vlot oud geworden zeg. 
En dan Fritz, eraf tegen Ebden. Het zit allemaal wederom niet tegen. 

Voor nu. Lekker Tomas. Hup Jo!
Ja, ben er ingetuind met Ferrer, gewoon een slechte keuze.
Dacht dat ie wel de SF zou halen met een 11-0 record tegen Fognini.
Beter voor Carreno kunnen gaan. Dat was vooraf een logische keuze en denk nu dat ie de finale haalt. De rest van de kwartfinalisten had ik nooit genomen daar.

Gelukkig gaat het in Rotterdam en Memphis prima.
Gaat Dimi hier dan ineens van goffin verliezen?
15-40, laat ie zich 2x acen door Goffin...
Ik schakelde net in, wat een moment he. Dimi gewoon intrinsiek beter, zoals verwacht, maar wat is die goffin taai zeg. Gister bijna eraf tegen haase en nu dit kunnen. 
Duur potje, want dit was vooraf dé keuze.
Whaha wat is dit nu weer...lekker Herbert

Maakt prestatie van Johnson nog een beetje goed
Tja, elke zelfrespecterende manager heeft Herbert en niemand Thiem. Dus tja. Vind het verlies van Johnson nog steeds kutter.
lol Memphis is wel een beetje een grap zeg. 4 ongeplaatste spelers in de halve finale
Tja, dat weet je ook wel een beetje bij zulke paupertoernooien zonder subtopper.
Isner ver over z'n top en de rest van de geplaatsten zeer wisselvallig.
Harrison vind ik geen verrassing, Basilashvili was vorige week al goed. Alleen Kuku en Young komen uit het niets.
Pages: 1 2 3 4