FTM Forum

Full Version: Dubai / Acapulco / Sao Paulo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
De database is geopend. Succes!
Kunnen de qualies toegevoegd worden aub ?
4 kleintjes ipv sock was uiteindelijk Mn enige afweging nog. Hopelijk is Nadal gewoon goed, dan pakt Sock max 90 punten. Als 2 van die qualies een 50-50 potje winnen dan heb ik die 90 ook.
Toch weer de keus gemaakt om ook voor Sao Paulo te gaan
Hopelijk doen de favorieten daar hun werk
(27-02-2017, 11:06 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Toch weer de keus gemaakt om ook voor Sao Paulo te gaan
Hopelijk doen de favorieten daar hun werk

Mannen als Ramos, Carreno, Bellucci en Delbonis mogen er idd best wel uit. Nog wel even over nagedacht om Nadal in te wisselen voor bijv deze 4. Nadal wrs 300, dat halen deze 4 ook als de winnaar erbij zit.
Waren idd maar een paar keuzes te maken. Denk dan ook niet dat de verschillen heel groot zullen zijn.
Goffin ubertroef!
Begint kut met 2 coinflips die verkeerd vallen. Vooral Kozlov is pijnlijk.
Kozlov is klote. Fritz was gewoon een mustpick. Zolang een groot gedeelte van de top vd race zulke gasten structureel mist maak ik me geen zorgen.
Ik heb ze ook allebei  Sad

Echt ongelofelijk dat bij de uitslagen van 50-50 potjes vooraf,  ik dit jaar 100% de verkeerde kies.
Escobedo favoriet bij de bookies, maar ik rekende op de overtuigende quali-potjes van Kozlov. Hopelijk niet al te duur want wint Johnson dat de volgende ronde.
Ja twee goede zeges in kwalificatie

Waarom was Harrison niet de LL eigenlijk?
Nieuwe regel. Ze loten nu tussen de 2 (?) hoogste geplaatsten als er al een terugtrekking is tijdens de kwalificatie, zodat mensen niet gaan tanken.
Vervelend begin inderdaad, maar goed om te zien dat ik niet de enige ben met Fritz en Kozlov.
Gaat Wawie zijn overwinning van vorig jaar hier even opvolgen met een eerste ronde verlies tegen Dzumhur haha..zou lekker zijn want een ongelofelijke 147 keer gekozen

Hup Donskoy...raap die 45 op
Haha, zo vaak gekozen.
Prima voor Granollers.

Donskoy ook prima, lekkere punten als opvuller. Beter dan wie dan ook in SP waarschijnlijk.
Zo Wawie niet zo een beetje ook...Prima voor Berdych
Beide zijn binnen, das dan weer een lekker begin van Dubai
Haha die Wawa....lekker als het zo loopt zoals verwacht ! Prima Zoemhoer !
Gokje pakt goed uit en tegen Nollie natuurlijk ook goede kansen  Cool
En idd ook gunstig voor Berdych hopelijk.
De opvullers in Dubai gaan gelukkig een stuk beter dan in Acapulco.
Haha die waw
Klasse Copil...Op naar Pouille
Lekker qualies
Zo ik heb de scenario-calculator er op nageslagen, en het kan niet anders zijn dan dat ik eerste wordt deze week   ;-)
(28-02-2017, 03:55 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]Zo ik heb de scenario-calculator er op nageslagen, en het kan niet anders zijn dan dat ik eerste wordt deze week   ;-)

Bij mij eindig je op 398
Haase gewoon beter dan Djokovic
Als ie moet verliezen dan wint ie altijd
Nadal gaat het nog lastig krijgen vannacht schat ik in...niet meer gespeeld sinds AO en dus totaal geen ritme en dan tegen iemand waar je ook totaal geen ritme tegen krijgt  Eusa_think  Dus ga wel gokje wagen op Zverev denk ik...
Maar durfde het ook weer niet aan om Nadal niet te kiezen want als hij (gewoon) wint dan zie ik hem ook heel ver komen.
Klasse Nishi 2!
Nadal easy naar de finale nu, prima. 
Ook wat paupers eraf, prima nacht. Sock kan ik mee leven, was toch een verzekering.
Pages: 1 2 3